Oon nyt jo pidemmän aikaa yrittänyt löytää jotain 100€ kunnollista koululaukkua, joka siis olisi tarpeeksi iso johon saa kaikki koulukirjat sun muut asiat, kestävä ja kivan näköinen (mieluiten joku tumma, kestävää materiaalia esm. nahka) mutta en oo löytänyt oikeen mistään. Oisko jollain jotain ehdotuksia että mistä voisi hankkia? ei tarvitse olla nettikauppa, jos kauppa löytyy suomesta. Itse siis olen 15 vuotias, eli siis tuon ikäiselle hyvä laukku.
Ja kyllä haluan nimenomaan laukun, en reppua, koska pidän itse enemmän laukuista.
koululaukku...?
8
272
Vastaukset
- Ehdotan
Että ostat halvemman tekstiili -aukun. Ole tarkkana, että ostat tarkoitukseesi sopivan hyvän laukun johon olet tyytyväinen. Hintaa vaan ei tarvitse olla noin paljon, koska hinta ei enää nykyaikana ole laadun tae. Nettikaupoista ostaessasi et edes näe tuotetta kunnolla.
Nahkainen laukku kyllä saa maksaa yli 100 euroa, mutta niiden tyyli ei minusta sovi nuorille eikä kouluun. Paitsi opettajille tietysti.- mikä ihmeen lellikki
100€?!??! Mulla itelläni on Conversen musta nahkainen laukku (iso ja on kestänyt jo 3 vuotta) ja sain sen 20 eurolla eikä mistään kirpparilta vaan ihan uuten kaupasta ! Mun vanhemmat ei ainakaan ikinä ikinä ostaisi mulle 100euron koululaukkua !
- Rollface
mikä ihmeen lellikki kirjoitti:
100€?!??! Mulla itelläni on Conversen musta nahkainen laukku (iso ja on kestänyt jo 3 vuotta) ja sain sen 20 eurolla eikä mistään kirpparilta vaan ihan uuten kaupasta ! Mun vanhemmat ei ainakaan ikinä ikinä ostaisi mulle 100euron koululaukkua !
"Nahkainen"
- kånkeninomista14
itse suosittelen flällräven kånkenia, kestävä on ja hyvä! mutta jos tosiaan laukun haluat, nii adidaksen/puman laukut on mun mielestä kans hyviä. adidaksen laukun saa jollai 50-60 €, ainaki ite sain. oli hyvä. mutta fjällräveniä suosittelen ehdottomasti.
- Fkdkdkkdkdkdkd
Mulki kånken :) ei ees paina paljoo seläs, vaikka olis vitusti tavaraa. Mutjoo laukun ei tarvi paskaa 100:D! Osta joku massa laukku ja pilaa olkapääs
- Yläasteelle
No mulla on ollut 4 luokasta asti olkalaukku, ja on myös hyviä. Mulla ei ainakaan ole tullut mitään niskakipuja tai vastaavaa. :D Mut siis, ite ostin yläasteelle puman 40€ olkalaukun joka on myös kestävän tuntuinen ja sinne kyl mahtuu kaikki kirjat hyvin. :)
- 01- forever
No mulla on ollut 4 luokasta asti olkalaukku, ja on myös hyviä. Mulla ei ainakaan ole tullut mitään niskakipuja tai vastaavaa. :D Mut siis, ite ostin yläasteelle puman 40€ olkalaukun joka on myös kestävän tuntuinen ja sinne kyl mahtuu kaikki kirjat hyvin. :)
- Marimekonlaukku
Ootko tyttö vai poika? Jos tyttö niin suosittelen marimekon laukkua, hintaa 60€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782