Onko naisilla fetissejä??

Juha

Ihan vain uteliaisuudesta kyselen..

16

8476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RubberBoot

Moikka.
      Nyt en vastaa naisena vaan sen persuteella mitä ole maailman webissä lukenut ja chattailut. Kyllä joillakin naisilla on seksualinen himo esineisiin esim. kumiin, mutta humattavasti harvemmin kuin meillä miehillä. Voi olla että mihet kokevat impullssit näkemänsä persuteella kun taas naiset ovat toisella tavalla tunteillaan kiinni hommassa. Toisaalta ollaan keskusteltu aika paljonkin naisten kiinostuksesta kenkiin. Miski niitä pitää aina ostaa enemmän ja enemmän, eikä niitä koskaan ole tarpeeksi...Mitä nainen kokee kun hän saa mennä ostamaan ne uudet kengät ja taas peilata omaa naisellisuuttaan niissä? Fetsisimiäkö? Tiedä häntä.
      Olen ollt huomaavinani että jotkut naiset on ikään kuin "löytänyt" tällaisen kiihotusdimension itsessään vasta sitten kun joku mies on "vetänyt hänet mukaan kumisaapasleikkiin" sen jälkeen kun nainen on hyväksynyt homman niin hän pystyy antautumaan siihen siinä missä mieskin. Miksei iso ´miehinen (kumi-)saapas vosi olla alistavan kiihottava - vielä kun liukkaaksi tekee... Itse fetissi saa kuulemma alkunsa lapsena koiduista konfliktitilanteista, joita ei pysty millään ratkaisemaan itse. Näin esim. kumpparista tulee turvaa tuova esine joka on aina siellä, kun sitä tarvitsee. Kyllä ainakin itse voin myöntää että tuossa väitteessä on hieman perää. Jos pienenä sain haukut jostakin tai tunsin itseni ihan noloksi niin kasvoin jotenkin monta metriä kun sain laittaa kumpparit jalkaan ja tuntea tuon turvallisen jalat maassa tunteen. Vähän kuin ritari joka olisi saanut haarniskansa takaisin :) Se toimii muuten edelleen...
      Oletko koskaan miettinyt jutella vaimosi kanssa tuosta ulottuvuudesta? Onhan se kuitenkin aika iso ja tärkeä osa sun persoonallisuuttasi, josta hän ei tiedä mitään ja jota pidät vakan alla.
      T RB

• JUha

Joo, oon kanssa webissä tehnyt "tutkimusta" aiheesta, ja joskus jopa chattaillut jonkun kanssa aiheesta, vaikkakin skeptikon luonteeni aika helposti leimaa nuo naisten kumi,saapas ym fetissit "fetisseiksi", eli vain tavaksi tehdä itsensä mielenkiintoinseksi toisen silmissä. Eli siinä tuo vetäminen mukaan tapahtuu , ja nainen kiihottuu siitä ,että mies kiihottuu!! Sillä ei liene kuitenkaan fetisismin kanssa ole paljoakaan tekemistä, kuten ei silläkään, jos nainen esim. tyydyttää itsensä käyttäen apunaan poissaolevan miehensä vaatekappaleita tms.
        Se mitä hmm..peräänkuulutin, oli jotain sensuuntaista, kuin fetisismi miehillä, jolloin vaikka tietyntyyppisiä vaatekappaleita ostetaan ja käytetään yksin tyydytyksen saamiseen. Senkaltaista en ole naisissa havainnut, ja aika jännittävä ajatus, että tämä alue seksuaalisuudessa olisi vain meidän miesten, mutta kiitos mielenkiintoisesta kommentista!
        Mistä muuten arvelet, etten olisi tästä omalle kullalleni jutellut......

• RubbeBoot
        JUha kirjoitti:

Joo, oon kanssa webissä tehnyt "tutkimusta" aiheesta, ja joskus jopa chattaillut jonkun kanssa aiheesta, vaikkakin skeptikon luonteeni aika helposti leimaa nuo naisten kumi,saapas ym fetissit "fetisseiksi", eli vain tavaksi tehdä itsensä mielenkiintoinseksi toisen silmissä. Eli siinä tuo vetäminen mukaan tapahtuu , ja nainen kiihottuu siitä ,että mies kiihottuu!! Sillä ei liene kuitenkaan fetisismin kanssa ole paljoakaan tekemistä, kuten ei silläkään, jos nainen esim. tyydyttää itsensä käyttäen apunaan poissaolevan miehensä vaatekappaleita tms.
        Se mitä hmm..peräänkuulutin, oli jotain sensuuntaista, kuin fetisismi miehillä, jolloin vaikka tietyntyyppisiä vaatekappaleita ostetaan ja käytetään yksin tyydytyksen saamiseen. Senkaltaista en ole naisissa havainnut, ja aika jännittävä ajatus, että tämä alue seksuaalisuudessa olisi vain meidän miesten, mutta kiitos mielenkiintoisesta kommentista!

Moikka Juha

Joo olen kyllä pitkälti samaa mieltä tuosta fettarin luonteesta. Niset voi kyllä käyttää otakin miehen vaatekappaletta aj kiihottua siitä, mutta ne uneksii silloin siitä miehestä eikä siitä vaatekappaleesta. Seuraavan kerran se voi ola vaikka dildo. Kun taas meille tuo vaatekappale (ts kumi(saapas)) on niin tärkeässä asemassa että se vie ajatuskapasiteettia joka ikinen päivä.
        PS! Tuo loppukommentti lipsahti vahingossa. Olin lukenut yhtä toistakin juttua ja sekoitin sen jotenkin tähän juttuun. Sorry siitä. T RB

• kinkytyttö
        JUha kirjoitti:

Tartuinpa tuohon kuinka nainen vedetään mukaan näihin juttuihin. Ja osalta siihen kuinka täällä jotkut miehet on saaneet kynsilleen kun ovat esitelleen fetissinsä tyyliin "kaikki tai ei mitään" Pohdintani tuloksia tipahtaa tuonne seksinovellien kinkypalstalle, nyt siellä on vähän herättelevää juttua alkuun otsikolla "Kokeile kolmesti".

Juttu ei siis mitenkään ole tosielämästä, mutta mielelläni kuulisin tarinan edetessä teidän ajatuksianne aiheesta :)

• radian

...kuuluu "ei ole".

• kinkytyttö

On naisillakin fetissejä. Ne ovat tosin harvinaisempia, ja yleensä miesten fetissejä monimuotoisempia ja hienovireisempiä. Naisen mielenliikkeet ovat vähän erilaisia, harva fettarityttö on niin fettari että aina jaksaisi kiinnostua ja kiihottua fetissistään. Harva nainen kun ylipäänsä toimii aina kuin nappulasta, siis minkään suhteen.

Enpä silti menisi sanomaan vaikkapa KumiKatin fetissistä että se ei ole aito. Ja oma kumifetissini on kyllä ihan sitä itseään myös, alkanut jo lapsena ennen miehiä ja seksiäkään. Kyseessä ei ole miehen kiihottumisesta kiihottuminen.

Mutta tarviiko niiden fetissien "aitoudesta" tapella? Eikös se ole kiva jos kumifettari löytää toisen samanlaisen, tai edes jonkun joka sitä sietää...

Heitänpä tällaisenkin ajatuksen: Miehellä on fetissinä sidotuksi tuleminen. Nainen taas etsii vahvaa, treenattua miestä. Sellaista, joka jaksaa nostaa, käännellä, pitää paikallaan. Sellaista joka osaa ottaa, mutta on kuitenkin hellä ja tekee hyvää. Sellaista joka ei kysele, mutta ei tee kuitenkaan väärin jne. (näitä selityksiä on monella ja vaikka missä muodossa...) Eikö molempien tarve oikeastaan ole sama? Kontrollin luovuttaminen ja nautinto? Mies jäsentää sen vain hyvin erilailla kuin nainen. Toisella on fetissi ja toisella ei, mutta ovatko tarpeet kovin kaukana toisistaan?

Radianille voisin vaikka sanoa että jopa tuossa iässä ja teekkariporukassa saattaa törmätä fettarityttöön :) Päätöksesi on vähän hätiköity.

• radian
        kinkytyttö kirjoitti:

On naisillakin fetissejä. Ne ovat tosin harvinaisempia, ja yleensä miesten fetissejä monimuotoisempia ja hienovireisempiä. Naisen mielenliikkeet ovat vähän erilaisia, harva fettarityttö on niin fettari että aina jaksaisi kiinnostua ja kiihottua fetissistään. Harva nainen kun ylipäänsä toimii aina kuin nappulasta, siis minkään suhteen.

Enpä silti menisi sanomaan vaikkapa KumiKatin fetissistä että se ei ole aito. Ja oma kumifetissini on kyllä ihan sitä itseään myös, alkanut jo lapsena ennen miehiä ja seksiäkään. Kyseessä ei ole miehen kiihottumisesta kiihottuminen.

Mutta tarviiko niiden fetissien "aitoudesta" tapella? Eikös se ole kiva jos kumifettari löytää toisen samanlaisen, tai edes jonkun joka sitä sietää...

Heitänpä tällaisenkin ajatuksen: Miehellä on fetissinä sidotuksi tuleminen. Nainen taas etsii vahvaa, treenattua miestä. Sellaista, joka jaksaa nostaa, käännellä, pitää paikallaan. Sellaista joka osaa ottaa, mutta on kuitenkin hellä ja tekee hyvää. Sellaista joka ei kysele, mutta ei tee kuitenkaan väärin jne. (näitä selityksiä on monella ja vaikka missä muodossa...) Eikö molempien tarve oikeastaan ole sama? Kontrollin luovuttaminen ja nautinto? Mies jäsentää sen vain hyvin erilailla kuin nainen. Toisella on fetissi ja toisella ei, mutta ovatko tarpeet kovin kaukana toisistaan?

Radianille voisin vaikka sanoa että jopa tuossa iässä ja teekkariporukassa saattaa törmätä fettarityttöön :) Päätöksesi on vähän hätiköity.

Tiedän. Kirjoituksesi oli sisällöltään aika lähellä sitä "vähemmän lyhyttä ja ytimekästä vastausta" jollaista en itse jaksanut kirjoittaa. :)

• Enchantress

Mikä luokitellaan fetissiksi?
      Näiden kirjoituksien perusteella voisi luulla, että pelkästään se, että kiihottuu jostain tavarasta, mutta tietääkseni se ei niin ole?
      Correct me if I'm wrong.
      Itselläni on "fetissejä", jos niiksi nyt saan niitä kutsua. Näistä yleisimmät ovat luultavasti sidonta ja pienen pieni masokismi. ^^ Mutta niitä nyt en ala kuitenkaan listailemaan.
      Luultavasti ne naiset joilla todella on tämä fetismi johonkin, eivät asiasta niin paljoa puhu. Tämän olen ainakin huomannut naisissa. Jos he puhuvat, he puhuvat anonyymeina, koska eivät uskalla toteuttaa niitä.
      Mutta sellaista se on. Kyllä niitä löytää, kunhan kiven alta katselee. ^^

• nainen puhuu naiselle mieluummin.ja naisilla vasta mieltymyksiä on,mutta eteneminen täytyy tapahtua hitaasti.mutta varo kun vauhtiin päästään.

• Thigh high

Minun fetissini ovat kengät ja sukkahousut, stay'upit menevät myös. Seksiin nuo liittyvät tietenkin, enää en halua harrastaa seksiäkään ilman niitä, koska tunnen itseni "alastomaksi" mikäli jalassani ei ole sukkia ja kenkiä.

Normaalioloissa, siis seksiä ajattelematta, nuo fetissini ovat jatkuvasti mukana. Pukeutuessani aamulla sukkiksiin, päivä lähtee käyntiin ja tunnen oloni loistavaksi, täydelliseksi sekä kiihottavaksi.

Minulle ainakin on käynyt siten, että fetissini on hiukan alkanut hallita elämääni. Miesystäväni ei todellakaan ymmärrä "typerää kenkävillitystäni" ja tämä on saanut suhteemme siihen pisteeseen, että ero on väistämätön. Mutta en siitä lannistu, vaan ehkä minua onnistaa ja tapaan miehen, joka ajattelee kanssani samoin ;)

• leena40

Itse olen myös mieltynyt kenkiin ja sukkiin ,mutta teininä hurahdin lakattuihin varpaankynsiin ja nyt kun on jo 40v niin edelleenkin lakkaan varpaankynnet lähes päivittäin.No,tämähän liittyy tietysti kenkiin ja sukkin myös.Mieheni kyllä pitää ja lähtee kenkä ostoksille kanssani sillä on kiihoittavan näköistä kun sovittelee kenkiä ja lakatut varpaat näkyy sukan läpi,voisi olla kuulemma kenkä kauppiaskin kuulemma.Töissä olen saanut joskus vähätteleviä kommentteja naisilta ,mutta miehet pitää kun on päivittäin eri korkokengät ja eriväriset varpaankynnet.

• etsivä

Voi kumpa omallekin kohdalle sattuisi tuollainen vaimo joka tykkää kengistä sukista

• Upeaa kuulla, että tällaisiakin naisia on olemassa. Joskus vain tuntuu, että aivan liian vähän.... ;)

• criadosi

Löytyyhän meitä samalla tavalla ajattelevia miehiä, ja ihan fiksujakin vielä... ;) Laita viestiä tulemaan niin voit vaihtaa ajatuksia ja kenties treffatakin yhden heistä, minut! =)
        Hyvää loppusyksyä joka tapauksessa!

"criadosi"

• nanninho

Hellou neiti(?). Toki löydät miellyttävää seuraa samalla aaltopituudella olevista miehistä! Tässä yxi, heitä kirjeellä osoitetta [email protected] ja saat iloisen yllätyksen takaisin! :)
        t; nanninho

• miiu

tottakai meillä on,ne eivät ole ehkä niin"rajuja",vaikka toisaalta olisihan ne kovatkin otteet joskus tarpeen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2284
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1499
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe