Mitä mieltä ootte pospstars-ohjelmasta?Musta se on aika tyhmä.Kukaan kilpailijoista ei osaa laulaa
tosi hyvin ja silti ne luulee olevansa joitain
staroja.Mä ihmettelen,miksi ihmiset haluu väkisin
tulla kuuluisiksi.Kun pikkutytöiltä kysytään,niitten haave on tulla laulajaksi tai
malliksi.Luuleeko ihmiset,että heidän elämä paranee,jos he saavat julkisuutta?Nykyään ihmiset
haluu kauheesti olla jotain.Heille ei kelpaa,että
on katto pään päällä ja ruokaa.Täytyy olla paljon rahaa ja hieno auto,jotta saa arvostusta ja ystäviä.Myös Idolsissa monet nuoret tilittivät,että ovat aina halunneet tulla laulajaksi.On hienoa,että on unelmia,mutta he luu-
levat että heistä tulee kerta heitolla kuuluisia.
Sitten kun unelmat edes vähäksi aikaa murskaantuvat,itketään ja sanotaan vihamielisesti,että mä oon jo ens vuonna julkassu
ekan levyn.
popstars
5
763
Vastaukset
- <<Mä>>
Oon osittain kanssas samaa mieltä...Kai nyt kaikki pikkutytöt tahtois olla julkkiksii...Itekki tahtoin sillon viis-vuotiaana...Mut popstars on kyl melko tyhmä...Varsinki toi kakkonen...Ykkönen oli ees vähän parempi...Ja idolski oli iha hyvä,ku ne tuomarit oli hauskoja...
- cicca94
no moi mäkin olisin halunnu tulla julkkis laulajaksi nelivuotiaana otin aina mun isosiskon eli hennan ja iso veljen eli heikin huonreesta leikki mikrofoonin ja rupesin laulaa teletappi lauluu... he he =0)
- cicca94
moi mä en kato kylläkään pops taarssia mut kuka niist on sun mielest paras?
- renessanssi
En kyllä tiiä kuka on musta paras popstarsista.Mun
mielestä ne kaikki kilpailijat on niin samanlaisia.Aika aluks mukana oli pari hyvää kil-
pailijaa,mut ne putos pois,koska ei olleet kuulema
sopivia bändiin.
- cicca94
oon samaa mieltä! postars on ihan tyhmä ja ne ei osaa laulaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1218454
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1415364Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333745Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1283582Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352624Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581552Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981547Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376