Naisen kenkään laukeaminen

Vallila

Onko muita, jotka runkkaavat salaa naisen kenkään hänen poissaollessaan? Olen usein esim meidän amiksessa runkannut naisten kenkiin ku siellä on semmonen käytävä johon kaikki jättää kenkänsä ni otan sielt kengät , meen vessaan ja runkkaan sinne kenkään ja vien takas. Eihän ne tiedä, kenen mällit siellä on. Se on mun mielestä tosi kiihottavaa.

36

3188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsiin hyi sentäs

ai että ihan koulussa lasten kenkiin, hyi helvetti sinuakin!

• Pikkupoika

Ite tyydyin vaan antamaan pusuja nätteihin tyttöjen kenkiin ala-asteella. "Hei opettaja voinko mennä vessaa?" vessaan.. joo varmasti, luokkien käytävällä oli kengät, kiinnijäämisriski olematon kun tuli kokemusta asiasta.

Eipä ne amiksen tytöt, nojoo voi olla lapsia kyllä, mutta 16v vähintään. Vähän rumaa kyl mällätä jonku tytön kengät.. Mä se vaan harrastelin puhdistuspuuhia.

• Vallila

Jep, amikset on toisen asteen opinahjoja, vähintään lukioikäisiä ihmisiä. Mutta taidan olla ainoa nyyh :(

• postipekka

Minä lasken aina kiisselit naapurin postilaatikkoon.

• Kapekupe

Eräätkin vaimon kengät ovat aiheuttaneet spermavuotoja useita litroja. Ei olisi mitään järkeä sotkea niitä omilla eritteilläni. Ymmärrän kyllä aloittajan pointin, että kenkien sotkeminen on osa juttua, mutta itse en harrasta kenkiin laukeamista. Kengillä runkkaamista kyllä.

• 12+16

Minä tykkään laueta ennemmin naisen suuhun, kengätkin jäävät siistimmiksi.

• kenkämies

Älä huoli et oo yksin . Mä kanss tykkään runkkailla naisten kenkiin. Harrastanut sitä paljon tyttöystävien kengillä. Parhaat kiksit saan kun työntelen t'''''a kapeeseen kärkeen ja toisen kengän korko p'''''a. Joskus jää lasti kenkään joskus pyyhin pois. Ei jää mitään hajuhaittaa tai muuta,suosittelen.

• open toe

On tullut runkattua vaimon hikisiin työkenkiin, töissä naisten pukuhuoneessa pimujen työkenkiin. Paras runkkaushetki on kun olet ylitöissä yksin ja seisot naisten pukuhuoneessa alasti muna pystyssä, terska paljaana ja valitset lattialta kengän jota haistelet ja toisen jonka sisään alat työnnellä seisovaa munaa. Suosikkini kenkärunkkaukseen on open toe malliset kengät. Muna kengän sisään ja terska varpaiden aukosta ulos. Kengän sisäosa hankaa ihanasti terskan alapintaa, ja spermat lentää lattialle, tosin joskus myös kengän sisään. Siitä seuraa puhdistusoperaatio ja taas on muna pystyssä. Onneksi vaimokin tykkää open toe kengistä joten kenkärunkkaus onnistuu myös kotona. Kotona lisä hikiset sukkahousut tai hikiset polvisukat.

• mällit saappaaseen

Itselläni pakottava tarve runkata vaimon kumisaappaisiin.Upeaa hyväillä toisella kumpparilla palleja tai nuuhkia / näykkiä kumpparia ja ruiskuta mällit toiseen kumisaappaaseen.
      Tästä paheesta vaimollani ei ole mitään tietoa.

• Tiedät kyllä...

Risto perkele! Niinhän sinä luulet...

• Mukaan vaan
        Tiedät kyllä... kirjoitti:

Risto perkele! Niinhän sinä luulet...

Toisaalta, nyt kun tiedät, niin mikset voisi tulla mukaan sessioon? Toinen kumppari jalkaan ja hyväilet sillä palleja/ näykitytät.

• hyvää teki

Nyt tuli kokeiltua kenkään. Vaimon siskon korkopistokkaat oli meillä eteisessä aamulla kun lähdin töihin. Muut nukkui ja lainasin pistokasta. Kalu kovaksi ja varvasaukosta sisään. Tuntui ihan kivalta ja ei kauan mennyt kun ruikkasin lastin kengälle. Sitten nopea siivous ja kenkä takaisin eteiseen.Siinä oli varmaan joku kiinnijäämisen pelko mukana kiihottamassa.Valitettavasti en ollut vielä kotona kun lähti ,olis ollut kiva katsella kun jalka meni sisään pistokkaaseen mutta ei siinä voinut olla mitään huomattavaa.

• Lenkkareihin

Avovaimon kuumiin ja hikisiin varsilenkkareihin on tullut päästeltyä mällit sisään muutamia kertoja. Näin helteellä koko päivän ilman sukkia jalassa olleet pehmeät varsilenkkarit on parasta mitä kalu ja nenä tietää!! Tuoksut on mahtavat ja sisältä kuumat ja erittäin kosteat!! NAM!!

• ngcjhcg

En usko ihan varauksetta, koska lämmetessään speku haisee spekulta. Multa on joskus roiskunut keittiön tuolille ja kun on istunut siihen myöhemmin syömään ja unohtanut jo näkymättömäksi kuivuneen sperman, siinä syödessä on vähän yllättäen alkanut döfätä sperma.

• Akiii

Mitäpä se siellä kengässä haittaa, jos vähän tuoksahtaa? Onhan siellä muitakin tuoksuja...

• Lenkkareihin

Spermat aina vaan samaan kenkään niin toiseen kenkään ei tule ylimääräisiä tuoksuja!!!

• urturt
        Akiii kirjoitti:

Mitäpä se siellä kengässä haittaa, jos vähän tuoksahtaa? Onhan siellä muitakin tuoksuja...

Näin ainakin meillä, koska vaimoni kanssa kusemme toistemme kenkiin täällä Turussa.

• kar2
        Lenkkareihin kirjoitti:

Spermat aina vaan samaan kenkään niin toiseen kenkään ei tule ylimääräisiä tuoksuja!!!

Minäkin runkkaan vaimoni Hai- saappaisiin. Hän autoilee niillä, ja usein vielä pitää illan niitä jalassa. On tosi hyvät tuoksut.

• korkofriikki

yksi unelmistani ois..eli fantasiaa toki..näet jotkut kauniit kengät kadulla jonkun ehkä itseä miellyttävän naisen, vaikka sandaalit..naisen aromi kait kiihottaa ja sitten "lainais" jotenkin toista kenkää ja laukeis varmaan samantien..tai talvella muutaman tunnin jalassa pidetyt saappaat jalkaan ja laukeis taasen..tai maksusta tai jotain sellaista no hulluna ne pitäisivät että todellako sitä haluaisit..

• Saapasfriikki

Itsekin olen joskus leikitellyt kyseisellä ajatuksella. Veisi naisen vaikka sopivaan kahvilaan ja lainaisi kenkää/saapasta "vessassa käynnin" ajaksi. Olen vain miettinyt, paljonko pitäisi maksaa vaivan palkkaa kyseisestä jutusta. Olisi aika helppoa rahaa pelkästään kenkää pitämällä ja lainaamalla joksikin aikaa.

• pikkujouluissa

Lauantaina olin pikkojouluissa.Loppuillasta tai alkuyöstä naiset tanssivat jo ilman korkkareita ja käytin tilaisuutta hyväkseni.Kaappasin yhden korkkarin pöydän alta ja kävin vessassa tekemässä temput.Runkkasin kalua kengän kapeaan kärkeen ja laukesin. Jätin mällin kenkään kun ajattelin että se ei siellä tunnu.Työnsin kengän sitten oman tuolini alle tavallaan piiloon. Ja kun tuli se hetki että oltiin lähdössä pois naiset alkoivat laittaa kenkiä jalkaan oli ehdeltä se kenkä hukassa,oli alussa monelta kengät sekaisin. Sitä sitten etsittiin ja löysin sen tuolini alta.Sain vielä auttaa korkkaria jalkaan hänelle. Mahtava tilanne ja tunne. Menimme jopa samalla taksilla. Hän ei huomannut mitään.

• ihanaa puuhaa

On käyny mielessä runkata tyttökaverin korkkareihin salaa, kerran koitin työntää kalua kärjestä avonaisiin korkkareihin mutta tuntui liian tiukalta, ehkä jotain rasvaa laittaa seuraavan kerran avuksi? Kiihottavaa tutkia hänen kenkiä ja hieroa kalua niillä. Joitain makeita korkkareita löytyy ja sit matalia jotka ei niin kiinnosta.

• stadilainen

70 ja 80-luvulla, aikana ennen nauhoittavia kameroita kävin vuosia kenkäkaupoissa laukeamassa naisten kenkiin. suosikkeja oli karvavuoriset saapikkaat, mutta kaikki kävivät. Olin niin varovainen, että en koskaan jäänyt kiinni. Runkkasin itseni orgasmin partaalle ja sitten popliinitakin raosta mällit kenkään. Naurattaa ajatella kun joku sovitti niitä.

• Varvasaukkoon nussiminen on parasta tyydytystä mitä kyrvälle voi saada ja aina lasken lastit kenkään.

• Itse en ole kokeillut kenkää, mutta olin aikanaan Hesellä töissä ja pari kertaa heitin purilaiseen majoneesit

• Anonyymi

Vaimon, vaimon kavereiden ja naistyökavereiden lenkkareiden kanssa vietän usein nautinnollisia hetkiä.

• Anonyymi

Lenkkarit on parasta, mutta kyllä avokkaankin kanssa spermat lentää.

• Anonyymi

Kiiltävät pinkitHunter kumisaappat ja mustat satiinivartiset Moon boot kengät on saanu useat lastit. Odotan koska jään kiinni mälläämisestä. Kiva katsella kun nainen kulkee saappaat liimassa. 😎

• Anonyymi

Punaiset kontiot ja hopeiset Moschino saappaat saa täällä kuraa niskaansa. Moschinon satiinivarsissa on viellä hieno love sydän logo, joka suorastaan pyytää ruiskaisua.

• Anonyymi

Paskaiseen lenkkariin lensi viimeisin lasti.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mustat korkeavartiset Minna Parikka pupunkorvatennarit tulee saamaan seuraavaksi lastin sisäänsä. Ai että odotan, että pääsen laukeemaan noihin jo parhaat päivänsä nähneisiin uutena kalliisiin tennareihin.

• Anonyymi

Marko Tapion dekkarissa Enkeli lensi ohi naisen kenkään onanomisela on tärkeä paikka. Sorry jos paljastan juonta. Mutta kirjassa on todella kiihottava kuvaus huvilan juhlista, jossa naimisissa oleva nainen tanssii alastomana pöydällä. Anteeksi jos etukäteen paljastin liikaa.

• Anonyymi

Olet todella vittumainen opettaja.

• Anonyymi

👍🤣🤣

• Anonyymi

Kydy haavistolta

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      73
      4258
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3075
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3040
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      395
      2126
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      213
      1231
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1193
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1034
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1022
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe