Tarviin kipeästi tietoa! Olen alkamassa vuokraamaan 106cm shetlanninponia. Olenko liian pitkä ja painava jos olen 159cm pitkä ja 48kg painava? Voinko mennä isompia esteitä? Minkäkorkuisia? Kiitos ja kumarrus jos autat :) HUOM! ponin omistajan mielipide on että olen sopiva mutta en saisi olla yli 165cm pitkä
Shettisratsastaja
APUAAAAAAAAAAAAAAAAAA
2
55
Vastaukset
- ---
Painoa ei ole vielä liikaa, mutta pituutta on sen verran että en enää hyppäisi lainkaan. Ylävartalo tulee hypyissä jo niin eteen, että taatusti horjuttaa ponia ja rasittaa etujalkoja tarpeettoman paljon.
165cm on kyllä todella hurjan mittainen ratsastaja noin pienelle ponille. Minusta 165cm ei kuuluisi enää minkään alle 140cm ponin selkään muuta kuin poikkeustapauksessa. Olen sama mieltä. Muutenkin, jos alkaa miettiä voiko enää ratsastaa sen-ja-sen kokoisella ponilla, olisi lähtökohtaisesti hyvä hetki siirtyä isompiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666124Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583053- 312213
- 131827
- 201798
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191783Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131542- 181529
- 501504
- 91463