Varattu haikailee varattua

dirty G

Olen monella tapaa onnellisessa avioliitossa ja silti on päässyt käymään niin, että olen syvästi ihastunut erääseen parisuhteessa elävään hieman nuorempaan mieheen, sanotaan vaikka työkaveriin, jonka kanssa olen tiiviisti tekemisissä. Tunnen syvää yhteyttä ja vahvaa vetovoimaa, mutta mahdolisesti yksipuolisesti... Tilanne on kamala, mutta en saa karistettua näitä tunteita etenkään kun joudun/saan olla ihastukseni kanssa kanssakäymisessä lähes päivittäin eikä tilannetta oikein pysty muuttamaan...Elämä yhtä kidutusta ja turhan asian kanssa itsensä rasittamista...Miten ratkaisen tilanteen? Pääsenkö ihastuksesta yli joskus? Pitääkö ottaa a) "loparit" b) avioero ... ?

11

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • abcd ..

      c) ei lopareita eikä avioeroa. on kaunista ajatella, että ihminen olisi yksiavioinen, mutta onko niin?

    • Varattu mies

      Et ole ainoa.

      • vaiettu rakkaus

        Niin minäkin..varattu nainen ja varattua miestä rakastan..salaa


    • Toinen tuskastunut :(

      Kohtalotovereita löytyy.... Itse jo ollut useamman vuoden ihastunut varattuun mieheen. Omassa avioliitossa ei hirveästi ole moittimista, mutta tämä ihastus on siitä kummallinen että jo heti ensi näkemältä ihastuin ja tämä komistus aiheuttaa minussa todella voimakkaita tunteita, sanat sekoilee, muutun ujoksi ja mahassa nipristelee. Tällaisia tunteita ei edes mieheni ole seurustelun alkuaikoina minussa aiheuttanut. Vaikka kuinka olen yrittänyt tukahduttaa tunnetta, se ei laannu. Typeryyksissäni laitoin nimettömänä todella epämääräistä viestiä kauan aikaa sitten ja alan todella pelkäämään oman harkintakykyni puolesta. Kenenkään avioliittoa en tahdo sotkea, mutta tuntuu että tämä on kitumista.. Mikään ei tunnu enää miltään. Minua helpottaisi edes tietää, pitääkö hän minua kauniina ja toivon salaa että saisin edes yhden yön hänen kanssaan. Näemme harvoin, mutta silti jaksan aina odottaa. Olisi ihana tietää hänen mielen liikkeet... Aavistelen että hän tietää tunteeni, koska viimeksi tavatessamme hän katsoi pitkään ja hymyili niin komeasti. Sillä hetkellä olin varma tunteiden olevan molemminpuolisia, mutta nyt en enää. Jos tuntee toista ihmistä kohtaan voimakasta vetovoimaa, onko se yleensä molemminpuolista? Tunnen itseni ääliöksi kirjoitellessani tänne, mutta olen niin yksin asian kanssa.

      • ap.

        Tätä on näköjään siis liikkeellä. Ja tosiaan ainut terapia tuntuu olevan tänne kirjoittaminen kun asialle ei voi/haluu tehdä reaalielämässä mitään eikä tästä voi edes puhua kelleen. Voi kun pääsisi näistä tunteista eroon. Ei ole oikein ei. Välil tuntuu kyllä että meinaa alkaa harkintakyky pettämään...


      • harrasta jotain
        ap. kirjoitti:

        Tätä on näköjään siis liikkeellä. Ja tosiaan ainut terapia tuntuu olevan tänne kirjoittaminen kun asialle ei voi/haluu tehdä reaalielämässä mitään eikä tästä voi edes puhua kelleen. Voi kun pääsisi näistä tunteista eroon. Ei ole oikein ei. Välil tuntuu kyllä että meinaa alkaa harkintakyky pettämään...

        Avioliitto on tahdon asia. Alttarilla sanoit tahdon. Älä riko toisen perhettä vain omien typerien tunteittesi takia. Toinen rakastaa puolisoaan. Minkä Jumala on yhdistänyt älköön ihminen erottako.


      • papitta paras
        harrasta jotain kirjoitti:

        Avioliitto on tahdon asia. Alttarilla sanoit tahdon. Älä riko toisen perhettä vain omien typerien tunteittesi takia. Toinen rakastaa puolisoaan. Minkä Jumala on yhdistänyt älköön ihminen erottako.

        Ihan vaan tiedoksesi, etten ole vielä kertaakaan nähnyt Jumalan yhdistämää liittoa, kyllä sen ihan vaan seurakunnan pappi tekee!!


      • Kivinen tie..
        papitta paras kirjoitti:

        Ihan vaan tiedoksesi, etten ole vielä kertaakaan nähnyt Jumalan yhdistämää liittoa, kyllä sen ihan vaan seurakunnan pappi tekee!!

        Sama täällä..
        vaikka yritän unohtaa miehen, niin ei vaan unohdu.En ole nähnyt häntä kohta vuoteen ja vieläkin pyörii mielessä joka päivä. Haluaisin unohtaa hänet ja tämä palstalla käyminen ei helpota tilannetta. mut kai sitä täytyy olla paikka missä purkaa pahaa oloa kun ei ääneen voi sanoa. Vaikka pari ystävää tietää mutta tuntuu pahalta kun tunteet myllerryksessä ja tämä on niin väärin. .

        miten teillä muilla menee parisuhde kun toinen pyörii päässä? Oletteko miettineet eroa. Itse olen mutta ajattelen että tämä laantuu. . Toivon niin.. kyllä minä omaa mistäkin rakastan. . Toisessa oli vain sitä jotain.........


      • Kivinen tie..
        papitta paras kirjoitti:

        Ihan vaan tiedoksesi, etten ole vielä kertaakaan nähnyt Jumalan yhdistämää liittoa, kyllä sen ihan vaan seurakunnan pappi tekee!!

        Sama täällä..
        vaikka yritän unohtaa miehen, niin ei vaan unohdu.En ole nähnyt häntä kohta vuoteen ja vieläkin pyörii mielessä joka päivä. Haluaisin unohtaa hänet ja tämä palstalla käyminen ei helpota tilannetta. mut kai sitä täytyy olla paikka missä purkaa pahaa oloa kun ei ääneen voi sanoa. Vaikka pari ystävää tietää mutta tuntuu pahalta kun tunteet myllerryksessä ja tämä on niin väärin. .

        miten teillä muilla menee parisuhde kun toinen pyörii päässä? Oletteko miettineet eroa. Itse olen mutta ajattelen että tämä laantuu. . Toivon niin.. kyllä minä omaa mistäkin rakastan. . Toisessa oli vain sitä jotain.........


      • ap.
        Kivinen tie.. kirjoitti:

        Sama täällä..
        vaikka yritän unohtaa miehen, niin ei vaan unohdu.En ole nähnyt häntä kohta vuoteen ja vieläkin pyörii mielessä joka päivä. Haluaisin unohtaa hänet ja tämä palstalla käyminen ei helpota tilannetta. mut kai sitä täytyy olla paikka missä purkaa pahaa oloa kun ei ääneen voi sanoa. Vaikka pari ystävää tietää mutta tuntuu pahalta kun tunteet myllerryksessä ja tämä on niin väärin. .

        miten teillä muilla menee parisuhde kun toinen pyörii päässä? Oletteko miettineet eroa. Itse olen mutta ajattelen että tämä laantuu. . Toivon niin.. kyllä minä omaa mistäkin rakastan. . Toisessa oli vain sitä jotain.........

        Huono aikahan se omassa parisuhteessa on. Oma mies ei todellakaan tällä hetkellä ole läsnä tarpeeksi tunnetasolla. Arjen kumppanuutta. Tunnetasolla kylmää...


      • mattia lainaten
        ap. kirjoitti:

        Huono aikahan se omassa parisuhteessa on. Oma mies ei todellakaan tällä hetkellä ole läsnä tarpeeksi tunnetasolla. Arjen kumppanuutta. Tunnetasolla kylmää...

        Elämä on ihmisen parasta aikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe