Nyt tuli onkelma

kysynkö tyhmiä

Mites te ootte toiminut sauvakävely sauvojen kanssa lentokoneessa, saako viedä. Olisi niin mukavaa sauvakävellä Hua Hinin rannoilla ens talvena.

8

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huan asukas kalle

Ostapa sellaiset teleskooppisauvat,niin mahtuvat laukkuun.
      Saattaa olla,että sauvoja on siellä myynnissäkin,kun niitä kävelijöillä näkee nykyisin
      jonkinverran.

• hima mai mii

Ei kyllä mikään ihme että Thaimaalaiset pitävät suomalaisia ba baa bo boo mak mak.

• näin hui hiissä

Niillä sauvoilla on kiva keräillä hevosenpaskoja Hui Hai Hiin rannoilta ja antaa sitten kuivua paripäivää siinä sauvan nokassa. Sitä kuivunutta peetä siten käytetään grilleissä missä ne suomesta tuodut lenkkimakkarat grillataan. Ekologista.

• Äly hoi?

Mahdat olla sukusi ylpeys? Pattayalla huo.issa viihtyvä epätoivoinen epäonnistuja. Mikä siinä on, että iso mies (ei henkisesti kuitenkaan) tuottaa vain tällaista roskaa ja nauraa omille jutuille ja peukuttaa itse itseään?

• näin hui hiissä
        Äly hoi? kirjoitti:

Mahdat olla sukusi ylpeys? Pattayalla huo.issa viihtyvä epätoivoinen epäonnistuja. Mikä siinä on, että iso mies (ei henkisesti kuitenkaan) tuottaa vain tällaista roskaa ja nauraa omille jutuille ja peukuttaa itse itseään?

Sukuni mielipiteistä en ole kiinnostunut. Elän itsenäistä elämää. En häpeile thaimaan -enkä muitakaan matkojani. Hui Hiissä olen käynyt, 3 viikkoa oleilin. Hevosenpaskaa rannoilla oli ja erittäin paljon suuhteessa muihin Thaimaan lomakohteisiin niitä ladyboykia ja ikäihmisiä. Hinnat verrattuna Rayongiin ja Pattayaan sekä Bangkokiin korkeat, vain Phuketissa korkeammat. Edullisimmat kaupungit joissa olen majoittunut thaimaassa ovat Sattahip ja Si Racha sekä Chian Mai mutta niissä vielä vähemmän tekemistä kuin Hui Hiissä no ei Chian Maissa joka on hyvä mesta vaatii vain jatkolennon Bangkokista.

• seppo p-karjala

Minä vien sellaisia sauvoja pari kappaletta mitkä toimii kahdella paristolla. Ne surisee ja kiemurtelee sillai kivasi ja ladypojat tykkää valtavasti. Kannattaa vaan kuljettaa ne matkalaukussa ilman pattereita etteivät käynnisty ja aiheuta noloja tilanteita, Amalia neuvoi.

• 28x...

Minäkin olen toivonut suomalaisia sauvakävelijöitä Huin rannoille. Keräävät todellakin näppärästi hevonkikkareet ekelogiseen käyttöön. Lisäksi eläkeläiset saavat pientä lisätuloa niitä myymällä koska ovat nyt kokeneet vararikon hometalojensa myyntien täysin pysähdyttyä. Lisäksi olen ajatellut mummojen lisätuloksi vierihoitolaitoksen pystytystä. Kohta paikan valtaavat kiinalaiset jotka ovat tunnetusti aika poikia kännipäissään. Tykkäävät sikana koiran- ja kissanlihasta ja mikä mainionta juurikin kypsään ikään ehtineistä mummeleista. Saavat siinä sitten mumelot kauhiaa kyytiä mitä eivät ole saaneet ikuna. Ukkelit voivat sillä aikaa sauvakävellä kun mummut painavat töitä telttakylillä...

• Sissikoulun käynyt

Suomen Punaisen Ristin teltat rahdattu kahteen 40 jalkaiseen konttiin, hometalo ongelmista kärsivien Hui hai HIIn suomiasukkaille. Myös 25 kpl sellaista pallogrilliä jotka soveltuu kuivatetulla kakalla toimimaan on laitettu mukaan. Merimatka kestää sen verran kauan että konttien oletetaan saapuvan juuri turistisesongin alkuun loka -marraskuun vaihteeseen. Grillitikuja ei pakattu matkaan koska golf mailoja ja sauvakävely sauvoja Hui Hai HIIstä löytyy riittäväsi, noin 16 kuukauden tarpeisiin. Tulen saa helpoiten sytytettyä näihin grilleihin pyytämällä laidyboykia hieromaan kiveksiään yhteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3057
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2801
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      184
      2428
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2155
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1476
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1274
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13