Tässäpä sitä tälläinen vajaa kolmekymppinen tamperelaismies etsiskelisi ystävää / kumppania vastakkaisesta sukupuolesta.
En hakemalla ole hakemassa seurustelukumppania, vaan näin alkuun ihmistä johon voisi tutustua ystävyyspohjalta. Pientä kipinää olisi kyllä seurustelusuhteeseenkiin. Haen sitä nyt sitten internetin ihmeellisestä maailmasta.
Fakta on se, että vaikka tuttuja ja kavereita löytyy, en ole kovinkaan ekstrovertti luonne, enkä osaa näitä seuranhaun etikettejä. Kaverien ihmetykseksi olen aina sinkku, mutta se nyt ei kaikilta onnistu luonnostaan. Baareista yms tai kavereiden tutuista en ole koskaan yrittänyt ketään iskeä. Painostusta on kyllä joutunut kavereilta kestämäänkin.
Omasta tahdosta nyt kuitenkin olen seuranhaku asialla, kun on tässä tarpeeksi pitkään ihmetellyt tätä eloa.
Olen kuulemani mukaan rento ja mukava tyyppi. Sellainen perustallaaja. Tulen hyvin toimeen monenlaisten ihmisten kanssa. En lokeroi itseäni, enkä kanssaihmisiäni.
Hakusessa olisikin sellainen tyyppi johon pystyisi samaistumaan. Ei mikään turha niuhoittaja, kuten en ole minäkään. Musiikkimaulla ei ole väliä, ei se mihin vaatteisiin pukeudut, tai se oletko hetero tai bisse, ateisti, agnostikko tai uskovainen. Ulkonäölläkään ei niin kauheasti ole väliä, en itsekään ole mikään Johnny Depp.
Kunhan olet suurinpiirtein samaa ikäluokkaa. Sanotaan nyt ikähaitarilta 20-30
No eipä tässä näin alkuun oikein löydy muuta lisättävää.
29 - vuotias mies etsii ystävää/kumppania Pirkanmaalta
TheDude472@
1
152
Vastaukset
- kesätyttö
Jos laittaisit s-postiosoittees voisin postia sulle laittaa... ;) -eräs tyttönen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063158Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2401987Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois611909- 1361859
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641362- 961245
- 611175
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 591147
- 681007