Eli miehelllä edellisestä suhteesta yksi lapsi. Lapsi on nyt 5-vuotta, joten muutamia vuosia aikaa, kun tämä lapsi syntyi. Olen nyt raskaana viikolla 30 ja mitä lähempänä synnytys on, sitä enemmän minua on ruvennut ahdistamaan ajatus siitä, että mies on jo kaiken tämän kokenut jonkun toisen kanssa. Ennen raskautta ei tätä ongelmaa ollut, tai no ainakaan näin pahasti.
Tuntuu, että hermot jo menee itseltäkin, kun juttelee ihmisten kanssa synnytyksestä ja monet kysyy: "lähteekös se pertti mukaan synnytykseen, hänellähän on hyvä kun kokemusta jo on" Huoh.
Muita jotka on ollut vastaavissa tilanteissa, kertokaa kokemsuksia, että onko herännyt samanlaisia ajatuksia? Ja muut, takokaa järkeä minun päähän, että otan tuon miehenkin sinne mukaan!!
Yksin synnyttämään kun mies jo kerran sen kokenut toisen kanssa?
3
266
Vastaukset
- Mukaan vain.
Ymmärrän sen, miksi et haluaisi miestä mukaan. Itse pelkäisin miehen vertaavan minua edelliseen naiseen.
Ehkä pelkäisin olevani jotenkin "huonompi".
Mutta kyllä ottaisin silti miehen mukaan. Onhan se hänellekin tärkeä hetki, riippumatta siitä onko ennen ollut vai ei. Tämä on nyt tämä lapsi ja hänen syntymänsä.
Sitäpaitsi miehestä ohan oikeasti voi olla paljonkin apua. Niin henkistä, kuin fyysistä. :) - 4389++
Ota mukaan! Muistan kokeneeni samoja tunteita ja harmitusta siitä, että tämä ei ollut miehen eka kerta. Mutta nähdessäni miehen itkevän onnesta salissa vauva sylissään, häipyivät nuo ajatukset kertaheitolla.
- 5+10
Minun esikoinen on miehelle kolmas. Ei ole käynyt mielessäkään, että en haluaisi häntä mukaan eikä myöskään ole haitannut asia. Ennemminkin olen kokenut, että hänen kokemuksensa on rauhoittanut minua, ainakin toisella meistä on joku taju asioista ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä13711215Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15710351- 268050
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1976588Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.535721- 805169
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1544452Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai274269Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas814122Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1363666