Eli miehelllä edellisestä suhteesta yksi lapsi. Lapsi on nyt 5-vuotta, joten muutamia vuosia aikaa, kun tämä lapsi syntyi. Olen nyt raskaana viikolla 30 ja mitä lähempänä synnytys on, sitä enemmän minua on ruvennut ahdistamaan ajatus siitä, että mies on jo kaiken tämän kokenut jonkun toisen kanssa. Ennen raskautta ei tätä ongelmaa ollut, tai no ainakaan näin pahasti.
Tuntuu, että hermot jo menee itseltäkin, kun juttelee ihmisten kanssa synnytyksestä ja monet kysyy: "lähteekös se pertti mukaan synnytykseen, hänellähän on hyvä kun kokemusta jo on" Huoh.
Muita jotka on ollut vastaavissa tilanteissa, kertokaa kokemsuksia, että onko herännyt samanlaisia ajatuksia? Ja muut, takokaa järkeä minun päähän, että otan tuon miehenkin sinne mukaan!!
Yksin synnyttämään kun mies jo kerran sen kokenut toisen kanssa?
3
221
Vastaukset
- Mukaan vain.
Ymmärrän sen, miksi et haluaisi miestä mukaan. Itse pelkäisin miehen vertaavan minua edelliseen naiseen.
Ehkä pelkäisin olevani jotenkin "huonompi".
Mutta kyllä ottaisin silti miehen mukaan. Onhan se hänellekin tärkeä hetki, riippumatta siitä onko ennen ollut vai ei. Tämä on nyt tämä lapsi ja hänen syntymänsä.
Sitäpaitsi miehestä ohan oikeasti voi olla paljonkin apua. Niin henkistä, kuin fyysistä. :) - 4389++
Ota mukaan! Muistan kokeneeni samoja tunteita ja harmitusta siitä, että tämä ei ollut miehen eka kerta. Mutta nähdessäni miehen itkevän onnesta salissa vauva sylissään, häipyivät nuo ajatukset kertaheitolla.
- 5+10
Minun esikoinen on miehelle kolmas. Ei ole käynyt mielessäkään, että en haluaisi häntä mukaan eikä myöskään ole haitannut asia. Ennemminkin olen kokenut, että hänen kokemuksensa on rauhoittanut minua, ainakin toisella meistä on joku taju asioista ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1559127Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492779Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312547- 572521
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971905- 971847
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231783Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä481326Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 281191