kingdom hearts neuvoo

avuton

mä tarviin helppii. mä oon travence townissa siellä ku on gizmo shoppi ja sit siel pääsee semmoseen paikkaa ku on semmonen kello ni siellä on punanen trinity mut ku mä en saa tehty sitä millään sitä punasta trinityä. mä oon sinetöiny deep junglen mut en millään saa tehtyä sitä punasta trinityä niitten laatikoiden takaa jos joku pelin läpi pelannut viittis neuvooo ni ois hyvä

6

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yara-ma-yha-who

Mene kolmanteen districtiin ja siellä siihen taloon jossa muistaakseni Cid&co. oleskelevat. Jossain vaiheessa keskustelua pitäisi kuulua kellon kilkatusta ja joku niistä henkilöistä käskee mennä katsomaan. Laatikot on pois punasen trinityn edestä ja sen voi käyttää sitten.

• avuton

missä kolmannessa distrikissä on joku talo misä lukee Cid&co. mä en ainaskaan löydä semmosta mistään

• Yara-ma-yha-who
        avuton kirjoitti:

missä kolmannessa distrikissä on joku talo misä lukee Cid&co. mä en ainaskaan löydä semmosta mistään

Ei siinä talossa mitään lue, mutta sen sisällä oleskelee porukkaa. Jos menet ensimmäisestä districtistä suoraan kolmanteen niin käänny vasemmalle ja mene niitä portaita ylös josta pääsee toiseen districtiin, mutta älä mene portista vaan oikealla puolella on talo ja siellä on Cid jolle sitten puhut.

• avuton
        Yara-ma-yha-who kirjoitti:

Ei siinä talossa mitään lue, mutta sen sisällä oleskelee porukkaa. Jos menet ensimmäisestä districtistä suoraan kolmanteen niin käänny vasemmalle ja mene niitä portaita ylös josta pääsee toiseen districtiin, mutta älä mene portista vaan oikealla puolella on talo ja siellä on Cid jolle sitten puhut.

mut ku siellä kämpässä ei ketää viimeks oli keskustelu jonkun tyypin kans siel velhon talon alakerrassa.

• Fainaru Fantajii

Mites se menikään.

Oletettavasti olet sinetöinyt myös Ihmemaan ja läpäissyt Colosseumin (taistellut Cerberosta vastaan). Deep Junglekin on sinetöity.

Siis Traverse Town. Jossain vaiheessa joku on vihjaissut jo siihen suuntaan, että kannattaisi näyttää saamiasi Gummi-palasia Cidille. Silloinhan pääset viemään kirjan Merlinille (siihen taidat viitatakin uusimmassa viestissäsi).

Pitikö sitten mennä uudestaan puhumaan Cidin kanssa vai oliko hän jo valmiina kolmannen Districtin talossaan? Pitäisiköhän mennä peli läpi uudelleen.

Kuitenkin. Puhumalla kaikkien hahmojen (Leonit, yms.) varmasti saat jotain tapahtumaan. Ja sitten kun lopulta 3. Districtin asunnossa on vihdoin joitakin, niin sitten kaikki käy todellakin kuin Ya-ra-yha-who on kertonut.

• izz...

Hei. Onko joku jo löytänyt pinokion? Jos on, niin kirjoittaisitteko minulle jotain tietoa niistä? Kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe