mä tarviin helppii. mä oon travence townissa siellä ku on gizmo shoppi ja sit siel pääsee semmoseen paikkaa ku on semmonen kello ni siellä on punanen trinity mut ku mä en saa tehty sitä millään sitä punasta trinityä. mä oon sinetöiny deep junglen mut en millään saa tehtyä sitä punasta trinityä niitten laatikoiden takaa jos joku pelin läpi pelannut viittis neuvooo ni ois hyvä
kingdom hearts neuvoo
5
194
Vastaukset
- Sora
Sun pitää odottaa että ne kellot soivat sitten laatikot siirtyvät. Muistakkseni piti vetää Aladinin paikka läpi.
- apua tarvitseva
miten pääsen siihen aladinin paikkaan
- Real Fantasy
apua tarvitseva kirjoitti:
miten pääsen siihen aladinin paikkaan
lennät sillä aluksella. jos ei ooo sitä paikkaa niin tottakai puhut cidille ja saaat sen paikan jos oot vetäny ne 2 kenttää jo läpi.
- avuton
Real Fantasy kirjoitti:
lennät sillä aluksella. jos ei ooo sitä paikkaa niin tottakai puhut cidille ja saaat sen paikan jos oot vetäny ne 2 kenttää jo läpi.
kuka on cid
- Mä vaan...
avuton kirjoitti:
kuka on cid
Siis ootko päässyt eteenpäin? Cid on se tyyppi siitä tarvike-jutusta, se, jolla on joku heinä aina suussa... Siis ootko mennyt Tarzanin ja liisa ihmemaassa... Niin ja tuota herkulesta? Ne pitää mennä eka, tai Herkules pitää mennä läpi niin pitkälle kun pääsee, myöhemmin tulee lisää vastuksia...
Ok, mäkään en oikein mun selityksiä taju, joten kysy ihmees, jos jokin on epäselvää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770