Eli siis unelmana olisi päästä ensi vuoden syksynä Lahden Muotoiluinstituuttiin sisustusarkkitehdiksi tai toisena vaihtoehtona Tampereen ammattikorkeakouluun rakennusarkkitehtuuria opiskelemaan. Kuinka mahdollisuuksia pääsyyn pystyisi parantamaan?
Onko yksityiset alle vuoden kestävät koulutukset sisustuksen saralta järkevä vaihtoehto? Esimerkiksi Sisustusakatemia vaikuttaa kivalta, mutta opiskelupaikkana minulle parhaiten käyvä Tampere järjestää seuraavan koulutuksen keväällä 2015. Onkohan olemassa muita vastaavia kouluja, joissa alkaisi koulutus nyt syksyllä?
Entäpä millaisia nuo etäkurssit on,joihin voi osallistua netin kautta maksamalla jonkun verran? Onko sellaisista todella koko rahan arvosta hyötyä? Mahtaako ne mainospuheet kurssien sivuilla olla totta, joissa kehutaan, miten suurin osa kursseilla olleista on päässyt seuraavassa haussa haluamaansa kouluun..? Entäpä missäköhän kursseja kyseisiin sisustus-/rakennusarkkitehtuurin koulutuksiin järkätään? Eli siis nettisivuja kaipailisin tuollaisiin valmennuskursseihin.
Sisustus-/rakennusarkkitehtuuri
1
208
Vastaukset
- Sissari
Ite kävin kevään mittaisen valmennuskurssin Teho-opistolla Helsingissä tänä vuonna, ja se oli kyllä ihan ehdoton! Joka kerralla päästiin sekä tekemään itse tehtäviä, opiskeltiin teoriaa ja käytiin läpi oikeita pääsykoetehtäviä. Lopuksi oli ns. simuloitu pääsykoe, josta sai kyllä tosi hyvää kokemusta oikeisiin pääsykokeisiin. Oikeissa kokeissa en sitten stressannut ajankäytöstä tai ideoinnista, kun niitä oli päässyt jo harjoittelemaan niin hyvin, ja tuntui että kyllä kyllä ihan perus piirtämis- yms. taidot kehitty kans kurssilla kun sai niin paljon palautetta tehtävistä.
Oli kyllä koko rahan arvosta hyötyä, koska pääsin sit heti ekalla yrittämällä sisään Aaltoon sisustusarkkarille, kuten aika moni muukin meidän kurssilta :) :) Suosittelen, kandee googlata Teho-opisto niin löydät varmaan niiden sivut ja sitä kautta tietoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623