Pulssi korvissa

Mrs Murdle

Onko ketään, jolla kokoajan kuuluu voimakkaasti pulssi korvissa? Joskus muistan lukeneeni jotain migreenin ja ahtautuneiden kaulavaltimoiden yhteydestä. Mulla on Propral 40mg x 2 estona.
En ole vielä tästä mennyt lääkäriin, a.nauravat pihalle b.kuuluu ikään ja kolesteroli 6.2. Ikä 60v ja pari migreeniä viikossa.

6

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tumtumtumtumtum

      Mulla kuuluu välillä (tosi voimakkaastikin), oon kolmikymppinen.

      • Mrs Murdle

        Miten sun lääkitys? Entä ootko ottanut koskaan lääkärissä puheeksi? Migreenitiheys?
        Mulla pulssi myös tihenee, kun kohtaus lähestyy.


      • tumtumtumtumtum
        Mrs Murdle kirjoitti:

        Miten sun lääkitys? Entä ootko ottanut koskaan lääkärissä puheeksi? Migreenitiheys?
        Mulla pulssi myös tihenee, kun kohtaus lähestyy.

        Ei mulla oo lääkitystä, tai Buranaa vaan. Migreeni mulla on suurinpiirtein koko ajan päällä. En oo ottanut puheeksi mitään sydänääniä, kuulostaa lääkäreistä vaan hullulta kuitenkin.(ne äänet ei siis mulla kuulu kuitenkaan koko aikaa)


    • humpshumps

      Minulla on ollut sama ongelma useita vuosia,sairastan migreeniä,Miranax lääkkeenä. Varsinkin nukkumaan mennessä tuo pulssi on joskus niin kova ettei pysty nukkumaan kyljellään. Mulla on myös rytmihäiriötä ollut lähes koko ikäni.
      Lääkäri ei ole koskaan ottanut mitään kantaa tuohon pulssin jyskytykseen,olen pitänyt sitä normaalina..

      Ikää 35v,kolesteroli ja verenpaine ok.

      • Mrs Murdle

        Kiitos vastauksista. Yritän saada kolesterolia normaaliksi ja pienentää Propral annostusta pikkuhiljaa, jos se liittyisi siihen. Tota lääkettä olen syönyt vuosikausia,ilman apuja. Olen kuitenkin tehnyt siitä jonkinlaisen henkisen kainalosauvan...se on kyllä mulla auttanut rytmihäiriöihinkin. Hyviä vointeja teille, humpshumps ja tumtum :)


      • Mrs Murdle

        Kiitos vastauksista. Yritän saada kolesterolia normaaliksi ja pienentää Propral annostusta pikkuhiljaa, jos se liittyisi siihen. Tota lääkettä olen syönyt vuosikausia,ilman apuja. Olen kuitenkin tehnyt siitä jonkinlaisen henkisen kainalosauvan...se on kyllä mulla auttanut rytmihäiriöihinkin. Hyviä vointeja teille, humpshumps ja tumtum :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      73
      3248
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1172
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      101
      955
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      814
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      801
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      688
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      625
    Aihe