Onko ketään, jolla kokoajan kuuluu voimakkaasti pulssi korvissa? Joskus muistan lukeneeni jotain migreenin ja ahtautuneiden kaulavaltimoiden yhteydestä. Mulla on Propral 40mg x 2 estona.
En ole vielä tästä mennyt lääkäriin, a.nauravat pihalle b.kuuluu ikään ja kolesteroli 6.2. Ikä 60v ja pari migreeniä viikossa.
Pulssi korvissa
6
222
Vastaukset
- tumtumtumtumtum
Mulla kuuluu välillä (tosi voimakkaastikin), oon kolmikymppinen.
- Mrs Murdle
Miten sun lääkitys? Entä ootko ottanut koskaan lääkärissä puheeksi? Migreenitiheys?
Mulla pulssi myös tihenee, kun kohtaus lähestyy. - tumtumtumtumtum
Mrs Murdle kirjoitti:
Miten sun lääkitys? Entä ootko ottanut koskaan lääkärissä puheeksi? Migreenitiheys?
Mulla pulssi myös tihenee, kun kohtaus lähestyy.Ei mulla oo lääkitystä, tai Buranaa vaan. Migreeni mulla on suurinpiirtein koko ajan päällä. En oo ottanut puheeksi mitään sydänääniä, kuulostaa lääkäreistä vaan hullulta kuitenkin.(ne äänet ei siis mulla kuulu kuitenkaan koko aikaa)
- humpshumps
Minulla on ollut sama ongelma useita vuosia,sairastan migreeniä,Miranax lääkkeenä. Varsinkin nukkumaan mennessä tuo pulssi on joskus niin kova ettei pysty nukkumaan kyljellään. Mulla on myös rytmihäiriötä ollut lähes koko ikäni.
Lääkäri ei ole koskaan ottanut mitään kantaa tuohon pulssin jyskytykseen,olen pitänyt sitä normaalina..
Ikää 35v,kolesteroli ja verenpaine ok.- Mrs Murdle
Kiitos vastauksista. Yritän saada kolesterolia normaaliksi ja pienentää Propral annostusta pikkuhiljaa, jos se liittyisi siihen. Tota lääkettä olen syönyt vuosikausia,ilman apuja. Olen kuitenkin tehnyt siitä jonkinlaisen henkisen kainalosauvan...se on kyllä mulla auttanut rytmihäiriöihinkin. Hyviä vointeja teille, humpshumps ja tumtum :)
- Mrs Murdle
Kiitos vastauksista. Yritän saada kolesterolia normaaliksi ja pienentää Propral annostusta pikkuhiljaa, jos se liittyisi siihen. Tota lääkettä olen syönyt vuosikausia,ilman apuja. Olen kuitenkin tehnyt siitä jonkinlaisen henkisen kainalosauvan...se on kyllä mulla auttanut rytmihäiriöihinkin. Hyviä vointeja teille, humpshumps ja tumtum :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733248
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161172- 891048
- 101955
- 50933
- 96814
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35801Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap89688Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680- 48625