vettä??

isojano

mistähän Lemun mökkiläiset voisivat hakea juomavettä? onko mitään paikkaa olemassa?

10

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isojano

      eikö kukaan tiedä???????????

    • vesihana

      maskun kunnantalolla on vesihana josta voit hakea vettä korvausta vastaan.

    • Masku valtuusto

      Maskun kunnan pääasiallinen tapa on ollut jo pitkään että mökkiläiset hoitavat vetensä itse. Jos kuitenkaan vesiputkia ei ole eikä kaivossa ole vettä voi Maskun kunnantalolta hakea pienen määrän vettä korvausta vastaan. Jos haluaa saada enemmän vettä on haettava maskun valtuustosta ns. vesiavain jonka avulla saa Lemun palokunnantalolta vettä.

      • mökkiläinen

        On hyvä muistaa että pahimmassa tapauksessa vesiavainta voi joutua odottamaan todella pitkään. Itse kun menin avainta pyytämään kesäkuussa niin sanottiin että pari-kolme päivän päästä avain vapautuu.


    • isojano

      kiitän tiedoista. täytyy sitten vaan raahata kotoa omat juomavedet mökille.

    • Nousiaisten

      Kirkonkylän matonpesu paikalta saa hakea vettä ilmaiseksi. Itse haen sieltä aina mökki veteni.

    • Erä Sirpa

      Laitat sinne mökillesi rännin alle saavin niin saat vettä tiskaukseen ja saunaan. Juomavetesi varmasti jaksat tuoda mukanasi jollet sitten kuukautta putkeen ole mökillä käymättä välillä kaupassa tai kotona.

    • halleluja

      ei voi olla totta..
      kyllä kiinteistövero pitää maksaa mutta että ei edes juomavettä siihen hintaan sisälly. jo on aikoihin eletty. onkohan jossain muualla näin tyhmää?

    • onkin

      Vesi

    • 2015v

      Lemu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe