Ulosteen- ja virtsankarkailua

Hei. Olen siis 23-vuotias nuori nainen, jolla on suuria ongelmia karkailun vuoksi.

Tena slip maxi käytössä. Pakko hajun takia käyttää muovitettua vaippaa.

Diagnoosina on yliaktiivinen rakko sekä ärtyvän suolen oireyhtymä.

Muita samalla diagnoosilla?

6

1017

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • artsysuolinen

Minulla myös anaali inkotenssi hienosti sanottuna,eli uloste karkailee.On tutkoittu ja hutkittu,nyt käytössä lääke nimeltään Questran Loc,hieman vähentynyt ripuli,mutta ei kokonaan ja sanottu että myös ärtynytsuoli.Täytyy vaan kestää,olen sairastanut tätä koko ikäni.Olen nyt eläkkeellä,mutta vaippoja täytyy pitää ja matkustaminen yhtä tuskaa.Mutta ei auta,jos tahdot keskustella kanssani yksityisviestillä,niin sekin on mahdollista.Laitan tämän sivuston ylös kirjainmerkkeihin,niin näen oletko viestitellyt.Hyvää Kesänjatkoja vaan ja voimia taistelussa raudin kanssa tv,artsysuolinen.

• Hei. Minullekkin saat laittaa yksityisviestiä. Olen luonteeltani ujo ja varautunut. :(

Mutta jospa se tästä. Onneksi löysin samaa sairautta sairastavan. :)

• artsysuolinen

Hei,vaippatyttö,minulla sähköposti tukossa niin en voi laittaa yksäriä,mutta yritän etsiä apua että löytäisin ihmisen joka osaa neuvoa.Mutta kirjoita tänne jotakin niin yritetään etsiä palstan jonne voi kirjoitelle yksityisesti,tv,artsysuolinen.

• artsysuolinen

Hei,nyt sain sähköpostin pelaamaan,jos tahdot niin voisitko lähettää yksäriä minulle,niin voimme keskustella siten Minun s,postini on siskomerilä[email protected],siis jos tahdot,ei tietenkään ole pakko.Itse olen tutkimuksissa tämän inhottavan sairauden vuoksi,mutta Tsemppiä kuitenkin sinulle myös,tv,Sisko.

• artsysuolinen

Hei,lähetätkö yksäriä niinvoimme keskustella yksityisesti,tv,artsysuolinen

• suopursu3

Minulla on todettu vuosi sitten mikroskooppinen koliitti joka hoidettiin kortisonilla, vatsavaivoja on ajoittain yhä edelleen ja istuessa kauemman aikaa on kipua vasemman kainalon alla kyljessä mistähän mahtaa olla kyse?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      244
      4288
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      120
      2744
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2502
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      85
      1529
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1476
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1199
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1117
    8. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      986
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      983
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      173
      965
    Aihe