muuttamassa lappeen Rantaan

liisa

minkälainen paikka on lappeen Ranta asua, olen muuttamassa parin viikon kuluttua ja olis kiva tietää vähän etukäteen jotakin

10

2417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lappeenrantalainen

paikkaa nimeltä lappeen Ranta. Kaupunkimme nimi on Lappeenranta, mikä ehkä sinunkin on hyvä heti alkuun opetella. Siis kun tämän olet oppinut, voimme kenties palata oikeaan asiaan.

• tollaset tyypit

Mä en tajuu et mikä h...* trendi on vissii näil yo-pennuilla kutsua L:rantaa lappeen Rannaksi. Onko muka hauskaa kirjoittaa se noin?? Heh heh onpa hitsin nero kirjoitustyyli!!

Liisa, jos olet muuttamassa lappeen Rantaan - sellaista ei ainakaan täällä Etelä-Karjalassa ole. Sorry.

• Sergei
        tollaset tyypit kirjoitti:

Mä en tajuu et mikä h...* trendi on vissii näil yo-pennuilla kutsua L:rantaa lappeen Rannaksi. Onko muka hauskaa kirjoittaa se noin?? Heh heh onpa hitsin nero kirjoitustyyli!!

Liisa, jos olet muuttamassa lappeen Rantaan - sellaista ei ainakaan täällä Etelä-Karjalassa ole. Sorry.

päähän, mutta se silti mikään trendi ole, vaan miltei kansanperinnettä, ainakin 15 vuoden takaa. Liisalle tervetuloa vaan lappeen Rantaan, muuten mukava paikka, mutta alkuasukkaat on usein vähän ikäviä ihmisiä.

• Pekko Original
        Sergei kirjoitti:

päähän, mutta se silti mikään trendi ole, vaan miltei kansanperinnettä, ainakin 15 vuoden takaa. Liisalle tervetuloa vaan lappeen Rantaan, muuten mukava paikka, mutta alkuasukkaat on usein vähän ikäviä ihmisiä.

Niin, se karjalainen iloisuus ja huumorintaju on vain legendaa. Näkeehän sen jo siitäkin että alukuasukas loukkaantuu lappeen Rannasta.

Jos ei ota noita tiukkapipa alukuasukkeja turhan vakavasti niin ihan mukava paikka asua.

• nii joo
        Pekko Original kirjoitti:

Niin, se karjalainen iloisuus ja huumorintaju on vain legendaa. Näkeehän sen jo siitäkin että alukuasukas loukkaantuu lappeen Rannasta.

Jos ei ota noita tiukkapipa alukuasukkeja turhan vakavasti niin ihan mukava paikka asua.

ja teekari kirjotetaa yhä edellee yhdellä k:lla!

• cio
        tollaset tyypit kirjoitti:

siinä vanhassa humppabiisissäkin laulaja pitää selvän tauon "lähde lappeen Rantaan humppa siellä soi...."

• Mitä Pekko
        Pekko Original kirjoitti:

alukuasukas? Savon murretta vai mistä se on peräisin?

"Niin, se karjalainen iloisuus ja huumorintaju on vain legendaa. Näkeehän sen jo siitäkin että alukuasukas loukkaantuu lappeen Rannasta.

Jos ei ota noita tiukkapipa alukuasukkeja turhan vakavasti niin ihan mukava paikka asua."

• paljasjalkainen lappeenlant...

Kirjota vastedes L.A. beach, niin hemmotkin tykkää susta.

Torilla on mukavaa väkeä ja moneen isompaan kylään verrattuna ihmisiin on helppo tutustua. Murkkuikäiset toki on vaikeita, mutta niinhän se on kaikkialla.

Kesäaikana satama on ehdoton, talvella se on kuolleen sielu.

Kannattaa hakeutua jonkin harrastuksen pariin, niin pääset nopeammin jyvälle tästä kylästä.

• andy

kiva paikka tää on. ihmiset mukavia, ilosia ja puheliaita jne. ite oon asunu 2 vuotta ja oon viihtyny vallan mainiosti!! tervetuloa vaan!

• Jalluwaan

eli rusakoita kannattaa wäistellä, muute iha hyvä paikka

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe