Pitää sellaista ihmeellistä ääntäkin.
Kuka Paimiolainen tuppaa itsensä joka paikkaan ?
26
930
Vastaukset
- Paimijo
,,,Taaasto,,
- tiedonhaluinenihmett
Kaikella todennäköisyydellä SINÄ.Olet helppo tunnistaa,aivopierusi ovat sekaisin olevan pääsi tuotetta,postauksesi ovat helppo tunnistaa,oolet pohlö.
- nyt toptykkänään
Ihme aloitus taas...
Yrität lypsää tänne joidenkin ihmisten nimiä.Mitä sinä siitä hyödyt?
Ihmisiä on erillaisia, mikä kukaan on toista morkkaamaan.Ei oo kukaan toista parempi.Jokaisesta löytyy vikoja, myös sinusta ja minusta.
Ettei tää nyt taas olis yritys nettikiusata ja haukkua jotakuta täällä ihan julkisesti ja nimellä, eihän???- ääshole
Aivan,ihme aloitus,ja jatkuu vielä ihmeellisempänä,ettet vaan ole itse se joka aloitti?
- hyi ökö
ääshole kirjoitti:
Aivan,ihme aloitus,ja jatkuu vielä ihmeellisempänä,ettet vaan ole itse se joka aloitti?
Nimimerkkisi paljastaa, että se olet sinä XD
- että paljastut
Pelottaako?????
- otux
Koskelan poika ollu taas nesteellä ilmaisen verkon äärellä kyttäämässä...
- ewc2c2
Friiggi, laittelee nimiä nettiin...mikäs on omasi, laita sekin, kaipa senkin laitat....
- Opettajajien kauhist
Tarkkailuluokalla 6 vee
- ei ketään ei mitään
Se on se utelias tiedonhaluinen aloittaja, joka vikisee, kun ei tiedä mistään mitään ja on kovin huomionhakuinen.
Parasta kenenkään olla kertomatta yhtään mitään sille. - mää sen tiäsin :)
"Sairaan utelias" , on oikea vastaus :)
- murukakkut
On noita joiden olis tiedettävä kaikkien asiat,silti eivät tiedä yhtikäs mitään.
Toljotetaan leuat auki ,niin että suupielistä kuola valuu.
Koetetaan kätkeytyä tyylillä "pää pensaaseen" Kun tulee tosi paikka ollaan valmiita parkumaan ylläpidolle ,poistamaan äkkiä viestiketju pois. - viitton&ärähtelen
murukakkut kirjoitti:
On noita joiden olis tiedettävä kaikkien asiat,silti eivät tiedä yhtikäs mitään.
Toljotetaan leuat auki ,niin että suupielistä kuola valuu.
Koetetaan kätkeytyä tyylillä "pää pensaaseen" Kun tulee tosi paikka ollaan valmiita parkumaan ylläpidolle ,poistamaan äkkiä viestiketju pois.Älähän nyt,jospa vähän kaivetaan pintaa syvemmältä.Tässä varmaan kyse on väärinymmäryksestä.
"Tuppautuu toisten seuraan"Ilmeisesti aloittaja ei tiedä normaali käytäntöä,kun tapaa ystävän/tutun tmv.Yleesä jäädään vaihtamaan kuulumisia.
"Pitää outoa ääntä"Se ääni muodostuu suusta,ja sitä kutsutaan puheeksi.
Aloitaja ei selvästi ole joutunut tämän kaltaiseen tilanteeseen.Syitä voi olla monia esim.Kotikasvatus on se jossa opitaan elämän aakkoset,jos kotona murahdellaan tai käytetään käsimerkkejä,silloin on tällainen tilanne varmaan oudon näköistä.
Suosittelen käyttämään vaikka nettiä apuna,oletan että se on sentään tuttua
ettei tarvitse rautalangasta vääntää.Onhan ainakin aloittaja saanut päästettyä mölinät tänne suoleenkin,ja isoa G:eetä käyttämällä löytyy neuvoja jokapäiväiseen elämään. - niimpäniin
viitton&ärähtelen kirjoitti:
Älähän nyt,jospa vähän kaivetaan pintaa syvemmältä.Tässä varmaan kyse on väärinymmäryksestä.
"Tuppautuu toisten seuraan"Ilmeisesti aloittaja ei tiedä normaali käytäntöä,kun tapaa ystävän/tutun tmv.Yleesä jäädään vaihtamaan kuulumisia.
"Pitää outoa ääntä"Se ääni muodostuu suusta,ja sitä kutsutaan puheeksi.
Aloitaja ei selvästi ole joutunut tämän kaltaiseen tilanteeseen.Syitä voi olla monia esim.Kotikasvatus on se jossa opitaan elämän aakkoset,jos kotona murahdellaan tai käytetään käsimerkkejä,silloin on tällainen tilanne varmaan oudon näköistä.
Suosittelen käyttämään vaikka nettiä apuna,oletan että se on sentään tuttua
ettei tarvitse rautalangasta vääntää.Onhan ainakin aloittaja saanut päästettyä mölinät tänne suoleenkin,ja isoa G:eetä käyttämällä löytyy neuvoja jokapäiväiseen elämään.:)
- ja trollaan liedossa
minä käyn paimiossa
- viallinen mieli
On ne hel..... uteliaita jotkut.Tyhjästä juttua vääntää.
- rakonöhtä
Onko se sulta jotenkin pois, jos toiset on suositumpia?
Toisten ääni miellyttää kaikkia, ehkä sun vaan ei....kateus, se on taudeista pahin XD - pallinius
saan äänekkään voimakkaan orgasmin, niin itken joo ja sit se itkuisuus jää kyllä koko päiväksi (jos siis seksiä on jo aamulla)... Että sen näkee naamasta, kun on saanut! :D
- kurkku&händy
Tämä selvittää eräiden naamataulun asennon :=
- tulen paimioon
mä tuppaudun
- pidin ääntä
minä sinne
- siitä ääntä
en pidä
- Jäk-jäk
MINÄ ! MINÄ TIEDÄN !
- Aina valmiina.
Mulla on kuudesti laukeva kulli.
- Nopp
Aina valmiina. kirjoitti:
Mulla on kuudesti laukeva kulli.
Kuka on se hoitsu mikä on s-marketin kassanhoitaja?
- sinäpä
minä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639686Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513119Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432887- 612679
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012085- 1091996
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251913Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä551477Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281251