Kokemuksia tarjouseratuotteet.fi -sivustosta?

jamrrr

Onko joku saanut ostamansa paljun tai kylpytynnyrin? Vai onko täysin huijausta koko lafka

68

2875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilannut

      Rikosilmoituksen käyny tänään tekemässä. Elä sekkaannu tuon sontaan!!

    • Tilannut myös

      Ei oo kuulunu.Eikä varmaan kuulukkaan. Vähä siltä alka vaikuttaan.

      • täällä myös tilaaja

        Juu täällä kans tilattu 30.6 ja toimitus luvattiin 4.7 ei kuulu eikä kyllä mitenkään enää saada yhteyttäkään


      • Seilori

        Milloin tilasi?yrititkö myös saada maksaa vasta toimituksen yhteydessä?..


    • tilannut

      Käykää tekkeen rikosilmotus ja ilmoittakaa kuluttajasuojaan. Niin minäki tekkiin.

      • hapaneero

        Täällä kans tilattu tynnyrisauna ja mitään ei kuulu vaikka lupas soittaa toimituksesta...nyt ei saa kiinni miestä millään. Voi shit happens


    • äms

      Saakohan rahoja millään takaisin vaikka mihin ilmottais:0

    • Tilannut

      Kuluttajassuojassa sanoivat että poliisin kautta ei luultavasti saa muta niitten kautta saattas saaha. Saispahan miehen "vastuuseen" ku tekkee rikosilmotuksen.

    • Tilannut ja maksanut

      Myytävänä olleen paljun valmistajalla ei ole yhteyksiä myyjään joten ?

    • tyhmiä olette

      No huh huh. Aivotonta hommaa siirtää rahaa toisen tilille. Jos on noin tyhmä, että ei monista seikoista huolimatta tajua, että ko "pulju" on kusetusta, niin sitten on aivan ansaittua menettää rahat.

      Jos perustan yrityksen, joka myy lentokoneita 999e hintaan, niin samat naamat (lue:ostajat) ovat silloinkin heti rahansiirrossa.

      Ei muuta kuin hienoa loppuelämää teille tampioille :D. Ei käy kateeksi!

    • Seilori

      Olen myös tilannut saunan ja ei voinut maksaa vasta toimituksen yhteydessä koska kuulemma" osamaksuja joutuu kyselemään perään" väitti Ari Manner...nyt sydän kylmänä odotan saunaani...

    • arin kaveri

      Kannattaa ne odottelut varmaan tässä vaiheessa viimeistään unohtaa.

    • Ootellaanhan vielä

      Saunan valmistaja on valmistuttanut 2 kpl sivulla esiintyvää saunaa ranskassa, joten ne loput 8 ovat varmaan vielä tuotantoputkessa. Josko siinä syy toimituksen viivästykseen ?

    • Huh huh

      Ai se olikin syynä. Ehdin jo vähän pelästyä että saunaa ei toimitetakaan. Kyllä läheltä liippasi :-)

      • Ei koskaan tuolta toimit

        Taitaa tämä huh huh olla itse A.Manner kun noun kommentoi.


    • tilaaja

      Sain lopultakin Ari Mannerin kiinni ja syynä todellakin on se, että osa saunoista on vielä valmistajalla Ranskassa. On tullut ongelmia kuljetuksen järjestämisessä. Saunat on maksettu valmistajalle, mutta kuljetus Suomeen täytyykin järjestää vielä erikseen. Kuljetus järjestyy maksamalla 250,00 eur (sis alv24%). Jos olet ostanut saunan etkä ole vielä saanut sitä, niin maksa tuo summa samalle tilille jolle maksoit itse tuotteen. Laita viestikenttään tuotteen nimi KULJETUS.

      • seilori

        No johan pomppasi.Kaveri yrittää lypsää lisää rahaa.ÄLKÄÄHYVÄNENAIKA sentään maksako senttiäkään ennakkoon lisää tai ollenkaan koskaan A.Mantereelle tai hänen bulvaaneille yritysryppäilleen.TÄYSI ROSVO koko mies..


      • Seilori

        Kerrohan nyt sitten "Tilaaja" kaikille muille höynätetyille että mistä ihmeen numerosta " muka"sait tämän rosvon kiinnija mihin kellonaikaan jotta valheesi paljastuu..


      • teijo11
        Seilori kirjoitti:

        Kerrohan nyt sitten "Tilaaja" kaikille muille höynätetyille että mistä ihmeen numerosta " muka"sait tämän rosvon kiinnija mihin kellonaikaan jotta valheesi paljastuu..

        Mä sentään maksoin saunan luottopuolelta kun epäilin vahvasti koko juttua.Joten luottokunta hoitanee asian.Oletteko te muut maksaneet suoraan tililtänne ?


      • Bebita

        Löytyyköhän mistään osoitetta, vois mennä ihan ovikelloa soittamaan..


      • seilori
        Bebita kirjoitti:

        Löytyyköhän mistään osoitetta, vois mennä ihan ovikelloa soittamaan..

        Jos sama Ari Manner kuin IRC gallerian kuvissa niin se on hastalavista rahoille.Mutta rikosilmoituksien tekeminen kannattaa sillä ennen pitkää jää kaveri kiinni.On siellä nimimerkillä vitunnick käykää katsomassa naamaa..syntynyt 13.06.1989 kotipaikka Laukaa..


      • tilannut myös

        jaa mulle sano ostaneen konkurssi pesän, jonka vuoksi voi niin halvalla myydä paljua..


    • tilannut

      Olen maksanut. Kyllähän sen osotteen joku jostaki onkii.

      • prkl

        Juu tilattu palju 30.6.2014. Ei kuulu ei näy. Ei saa huijaria kiinni...ja tietysti maksoin ennakkoon! Prkl!


      • yyyber

    • tomi p.t.

      hyvin sujui toimitus .tilasin 30.6 ja kappas vain kahden päivän kuluttua ajoi kuorkki pihaan ja sauna tynnyri asennettiin paikalleen. kyllä kelpaa löylytellä nyt koko perheen!!

      • Ari Manner on varas

        Katsos itse Ari tullut tänne vittuilemaan. Rikosilmoitus tehty.

        Tehkää te muutkin ehdottomasti rikosilmoitus, vaikka rahoja tuskin ikinä enää näette.


      • mitä ihmettä
        Ari Manner on varas kirjoitti:

        Katsos itse Ari tullut tänne vittuilemaan. Rikosilmoitus tehty.

        Tehkää te muutkin ehdottomasti rikosilmoitus, vaikka rahoja tuskin ikinä enää näette.

        Hei! Onko tämä nyt se sama ari joka on irc galleriassa vitunnick?? Voin nimittäin kertoa että jos on niin rahojanne ette nää enää. Minua kiinnostaisi tämä tieto että onko hän nyt varmasti sama henkilö henk koht syistä (en viitsi täällä enempää avata ettei herra tunnista?


      • Ari Manner on varas
        mitä ihmettä kirjoitti:

        Hei! Onko tämä nyt se sama ari joka on irc galleriassa vitunnick?? Voin nimittäin kertoa että jos on niin rahojanne ette nää enää. Minua kiinnostaisi tämä tieto että onko hän nyt varmasti sama henkilö henk koht syistä (en viitsi täällä enempää avata ettei herra tunnista?

        Kyllä, kyseessä on sama jamppa.


      • Ari Manner varas
        mitä ihmettä kirjoitti:

        Hei! Onko tämä nyt se sama ari joka on irc galleriassa vitunnick?? Voin nimittäin kertoa että jos on niin rahojanne ette nää enää. Minua kiinnostaisi tämä tieto että onko hän nyt varmasti sama henkilö henk koht syistä (en viitsi täällä enempää avata ettei herra tunnista?

        Ari Manner:
        http://irc-galleria.net/user/vitunnick


      • Paljuton
        Ari Manner varas kirjoitti:

        Ari Manner:
        http://irc-galleria.net/user/vitunnick

        Juu, niinpäs löytyy Facestakin samalla nickillä. Tosin ei taida ehkä olla sama henkilö ? Nimi ainakin on eri...


      • on on
        Paljuton kirjoitti:

        Juu, niinpäs löytyy Facestakin samalla nickillä. Tosin ei taida ehkä olla sama henkilö ? Nimi ainakin on eri...

        On sama henkilö, sattuneesta syystä vaihtoi eri sukunimen..


    • KJdhkd

      Kerro ihmeessä kaikki kyseisestä hepusta, poliiseja ainakin kiinnostaa!

    • jäi sauna saamatta

      Tää on kyllä mainio ketju. Ne jotka maksaa tällaisissa tapauksissa ennakkoon, todellakin ansaitsevat menettää rahansa, koska mitä ilmeisimmin heillä sitä liikaa on. Miten voi olla niin tyhmiää porukkaa, että aina kun jotain on "halvalla" saatavilla, niin järki katoaa? Ja kun tämä olisi ainoa tapaus, mutta ei. Näitä saa lukea jatkuvasti lehdistä, ja kuulla radiosta. Jos itse menettäisin fyrkkaa vastaavissa jutuissa, niin kyllä hävettäisi oma peilikuva niin paljon, että menisin viikoksi metsään miettimään, että kuinka tässä näin kävi? Vielä kerran, ONNEKSI OLKOON KAIKILLE KUSETETUIKSI TULLEILLE !!

    • just joo

      Nyt ei sitten enään sivuillekaan pääse

    • Jätin väliin

      Jos saunan hinta on halvempi kuin virossa tehdyllä kotiin kuljetettuna niin kai tuosta voi jotain päätellä?

      • Jugfgis

        Em. tuotteet myynnissä tällähetkellä Tori.fi, Keltainen porssi, Nettimarkkinat.


      • Jkjl
        Jugfgis kirjoitti:

        Em. tuotteet myynnissä tällähetkellä Tori.fi, Keltainen porssi, Nettimarkkinat.

        Tosta numerosta saa siis saman hepun kiinni


      • !!!!

        Meinasin jo mennä tilaamaan kyseisen paljun. Ihan vasta perustettu 15.7.2014. Ettei olisi samat heput uuden nimen alla... Kertokaa kokemuksenne jos olette tilanneet onko tavara tullut perille? Itse soittelinkin varsin sinne ja ennakkoon pitää maksaa. En siis arvaa tilata ennen kun lisää varmuutta asiaan,tuskin koskaan.


      • !!!!
        !!!! kirjoitti:

        Meinasin jo mennä tilaamaan kyseisen paljun. Ihan vasta perustettu 15.7.2014. Ettei olisi samat heput uuden nimen alla... Kertokaa kokemuksenne jos olette tilanneet onko tavara tullut perille? Itse soittelinkin varsin sinne ja ennakkoon pitää maksaa. En siis arvaa tilata ennen kun lisää varmuutta asiaan,tuskin koskaan.

        Eli kyseessä kauppaosaajat-j-väisänen. Entinen tarjouserätuotteet?


      • Vitnick
        !!!! kirjoitti:

        Eli kyseessä kauppaosaajat-j-väisänen. Entinen tarjouserätuotteet?

        Tämän uuden firman osoitteesta löytyy Oikotieltä myynnissä oleva asumaton talo, sama huijari. Älkää vaan tilatko tältä mitään, itse melkein hairahduin aiemman firman kylpytynnyriin, onneksi ei saanut enää tilattua :)


      • E&P
        Vitnick kirjoitti:

        Tämän uuden firman osoitteesta löytyy Oikotieltä myynnissä oleva asumaton talo, sama huijari. Älkää vaan tilatko tältä mitään, itse melkein hairahduin aiemman firman kylpytynnyriin, onneksi ei saanut enää tilattua :)

        Onneksi luettiin tämä keskustelu ennen paljun tilaamista! Hintakin toki epäilytti..


    • a.paskiainen

      Näyttää niin samanlaiselta tuo tarjouseratuotteet ja kauppaosaajat että tekijän on pakko olla sama ammattikusettaja. Samoja kirjotusvirheitäkin löytyi molemmista.
      Tuskimpa J. Väisäsellä tai A. Mannerilla on sen enempää osaa tai arpaa tähän touhuun, paitsi provikat kun ovat ottaneet kyseiset "firmat" nimiinsä ja toimivat keulakuvina, eli syntipukkeina. Kumpikaan ei facebook profiilikuvan perusteella näytä kykenevältä edes tekemään tuollaisia paskasivuja kotisivukoneella. Eikä tuollaisia elämänkoulunarkkeja luulisi olevan kauhean vaikea suostutella törkeään petokseen.

      • Seilori

        Älkää ihmeessä vaan menkö tilaamaan J.Väisänen alias A.Mantereen alias mitä lienevätkään kusettajia yhtikäs mitään. Viimeisin sivu kauppaosaajat on saman petkuttajan tekele. Olisikohan kotisivukonekin mukana tässä jotenkin kun sivujen luonti onnistuu ilman oikeata sosiaaliturvatunnusta ja väärillä nimillä...


    • _Äiti_

      Tilasin 2 päivää sitten tyttärelleni samsung galaxy s5, tuolta kauppaosaajasta! On kyllä tuon J. Väisäisen parasta toivoa että puhelin tulee tänne! Tyttö vielä omista rahoistaan maksoi sen 400€... on se kumma kun pitää toisia huijata!

      • 3lapsenISÄ

        Korjaan *Väisänen. Mutta mukava yllätys tytölle jos puhelin ei tule! Polisin puheille jos ei kuukauden sisällä puhelin tule!


      • voiherranje

        Ei ole tulossa. On se kumma kun pitää rahat syytää kaikista hämärimpien yksityishenkilöiden tileille ja odottaa saavansa jotain takaisin.
        Ketäpä ei ilmainen raha houkuttaisi?


    • kyrpiintynyt
      • Seilori

        Tuohan oli arvattavissa. Mutta kaikille Ari Mantereelta tuotteita tilanneille tiedoksi että jos olette tehneet rikosilmoituksen asiassa niin teihin tullaan ottamaan yhteys poliisista ja edm henkilö Ari Manner myös oikealta nimeltään on vangittu.JIPPII!! Ja häntä tullaan syyttämään Jkylässä koska hänen viimeisin aspaikk tai ainakin joku osoite oli siellä. Näin ainakin allekirjoittaneelle ilmoitettiin tänään.. Vaikka jäisin ilman rahojani niin jollain tavalla usko systeemiin säilyy jos A.Manner saisi edes jonkunlaisen tuomion...


      • kalakukko kana
        Seilori kirjoitti:

        Tuohan oli arvattavissa. Mutta kaikille Ari Mantereelta tuotteita tilanneille tiedoksi että jos olette tehneet rikosilmoituksen asiassa niin teihin tullaan ottamaan yhteys poliisista ja edm henkilö Ari Manner myös oikealta nimeltään on vangittu.JIPPII!! Ja häntä tullaan syyttämään Jkylässä koska hänen viimeisin aspaikk tai ainakin joku osoite oli siellä. Näin ainakin allekirjoittaneelle ilmoitettiin tänään.. Vaikka jäisin ilman rahojani niin jollain tavalla usko systeemiin säilyy jos A.Manner saisi edes jonkunlaisen tuomion...

        Laukaasta ei J-kylästä


    • __äiti__

      Nyt tuo kauppaosaajat sivu on poistettu ja tytölläni meni 3 vuoden säästöt (400€)!
      Tyttö nyt sitten itkee kun rahat meni hukkaan, eikä puhelintakaan ole :(
      J. Väisänen toivottavasti jää tästä huijauksesta kiinni ja tyttöni saa rahansa takaisin!!

      • _ei äiti_

        Tuntematta juuri tätä tapausta kommentoinkin yleisesti...

        Kiinni jää, mutta uskotko tosissaan, että saatte koskaan rahojanne takaisin??

        Velkaa näillä on parikin ulosottotoimistoa täynnä ja tuloina yhteiskunnan tuet.
        Muutama kuukausi linnaa?? Ehdonalaista?? Sitten taas meininki jatkuu...
        Yleensä nämä ovat vielä raukkoja bulvaaneja, joita käytetään hyväksi. Rahat päätyvät toisten taskuun, itse saavat nisti- tai alkoholiannoksensa.

        **Mitään ei kannata ostaa näkemättä tuotetta tai käyttämättä erittäin tunnettujen firmojen nettikauppoja. Maksu luottokortilla, saa rahat takaisin konkurssin sattuessa*** Muista korttivarmistukset ja https.


    • migi3

      hahha. kuluttajalautakunta otti yhteyttä tuttuun joka teki kaupat, eivät voi hoitaa asiaa koska toista osapuolta eivät saa kiinni. Kummallista on että liittivät kyllä mukaan myyjän hetun yms muita tietoja. Poliisi ilmoittaa henkilön olevan tuomittuna joten eikös henkilö pitäis olla varsin helppo tavoittaa :DD

      • kalakukko kana

        Kuopiossa lusimassa tai ainakin tutkintovankina


      • hfkfkf
        kalakukko kana kirjoitti:

        Kuopiossa lusimassa tai ainakin tutkintovankina

        Mistä tiedät? Eikö vapautunut tutkintavankeudesta?


      • kalakukko kana
        hfkfkf kirjoitti:

        Mistä tiedät? Eikö vapautunut tutkintavankeudesta?

        No olin sielä, marras-joulukuussa sillä on käräjät vapautuu silloin "jos vapautuu "mitä en usko, meinaan kun on kusettanut noin paljon.


      • ögghvkl
        kalakukko kana kirjoitti:

        No olin sielä, marras-joulukuussa sillä on käräjät vapautuu silloin "jos vapautuu "mitä en usko, meinaan kun on kusettanut noin paljon.

        Olit käräjillä sen kanssa? Vaikuttiko siltä että sais tuomion? Kun tuo tutkintavankeushan lyhennetään aina siitä tuomiosta. Jos saa vaikka 4kk kakkua niin sehän on jo melkein lusinut sen...


      • jeb
        ögghvkl kirjoitti:

        Olit käräjillä sen kanssa? Vaikuttiko siltä että sais tuomion? Kun tuo tutkintavankeushan lyhennetään aina siitä tuomiosta. Jos saa vaikka 4kk kakkua niin sehän on jo melkein lusinut sen...

        Kyseisellä jätkällä pahempiakin rikoksia alla.......


      • jugh

        Mikähän lienee ollut tuomio?


    • huhuja

      Oisko se viimeinen tuomio luettu nyt ja maata päälle.

      • zzqq

        Kuulema kuollut tuo tynnyri poju? tiedä sitten näin juorut kertoo. joten kukaan ei varmaan saa rahojaan takaisin . Olisi kuulema päihteet voittannut...


      • Anonyymi
        zzqq kirjoitti:

        Kuulema kuollut tuo tynnyri poju? tiedä sitten näin juorut kertoo. joten kukaan ei varmaan saa rahojaan takaisin . Olisi kuulema päihteet voittannut...

        Joo delasi pari vuotta sit verenmyrkytys lopullinen kuolinsyy sairaalassa


    • Anonyymi

      Tähän ketju on niin opettavainen ihmisten ahneudesta / tyhmyydestä !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe