Haluaisin siistin ja kauniin kuoleman. Minulla ei juurikaan ole rahaa käytössä, lääkärit eivät suostu kirjoittamaan lääkkeitä joilla vois tappaa itseni ja saatan joutua pakkohoitoon.
Itsemurhani pitää olla kivuton ja sen tulisi aiheuttaa mahdollisimman vähän tuskaa omaisille. Oisko ranteiden auki viiltäminen kivuton ratkaisu ? Olisi mulla puukko. Vai hyppääminen jostain korkealta ? Liian rumaa jälkeä.
Tämän runkkarin elämä ois saanu loppua jo ajat sitten. Kadun jokaista päivää viimeisen seitsemän vuoden ajalta. Taas tulossa vittumainen uneton yö kun en ole saanut edes unilääkkeitä. En millään jaksaisi enää.
Vois yrittää saada naisseuraa ennen kuolemaa edes yhdeksi yöksi mutta kun ei ole rahaa mennä huoriin.
Ammattiauttajistakaan ei ole todellista apua, koska he vähättelevät ongelmiani. Heillä ei ole samanlaisista ongelmista kokemuksia.
Olen ollut liian huonossa kunnossa että oisin jaksanut toteuttaa itsemurhan. Enkä ole vielä keksinyt miten sen siististi ja kivuttomasti tekisin.
Kuolema
4
654
Vastaukset
- mieti vielä
olen yrittänyt suisaidia 4 kertaa, tyhmä siinäkin, en osaa edes sitä. en voi hyvin nyt, mutta olen kuitenkin helpottunut, että olen elossa. Ei se itsemurha ole ratkaisu, vain pako. tee mitä mielesi tekee, yritä nauttia elämästä, vaikka keinotekoisestikin, hae apua ja yritä selvitä hengissä, kuten Juicekin sanoo, elämästä pitää yrittää selvitä hengissä. itse sanoin, viime töppäyksessä, että, koskaan en olisi selvinpäin lähtenyt ajamaan kännissä.
- kale
etsi kuolemaa,löydät elämää.
- pako
Onko pakenemisessa jotain vikaa. Jos ei ole ratkaisua löytänyt ja on toivoton.
- gtrge
pako kirjoitti:
Onko pakenemisessa jotain vikaa. Jos ei ole ratkaisua löytänyt ja on toivoton.
eipä tietenkään, kunhan vain tietää miltä pakenee ja mihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996013
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764