Olen vaalea vanhempi nainen. Ihastuin talvella nuorempaan miehen nallekarhun miten näet sen ja mun kesä?
Sagamar7
5
104
Vastaukset
Asiat ovat menneet tiensuuntaa etsiessä. Tässä on jokin tärkeä asia mikä tulee esille kesää katsoessa, liittyyköhän päätökseen suhteen laadusta... en uskalla arvailla mitä se on, ei ole ihan valmista vaikka haluaisi, jokin epävarma asia mikä ei ole vielä toteutettavissa. Eteenpäin syksyyn rakkauden iloa ja salaisia toiveita, ajallaan tulee nämä mietityt asiat tuottamaan satoa. Sinulla epävarmuutta nyt mutta täysi tyytyväisyys on tulossa.
- Lady blue
Kiitos, onko tämä mies vielä syksyllä. Hänellä lapsia ja lyhyt aikaa erosta. Ei olla tavattu pitkän aikaan. Miten näet tämän vai onko ohi. Odotan s-posti joja päivä.
- Lady blue
Lady blue kirjoitti:
Kiitos, onko tämä mies vielä syksyllä. Hänellä lapsia ja lyhyt aikaa erosta. Ei olla tavattu pitkän aikaan. Miten näet tämän vai onko ohi. Odotan s-posti joja päivä.
Katsotko myös poikani, pitkä, hoikka miten menee. Käy mun luona paljon, ei tyttöystävä.
- Lady blue
Lady blue kirjoitti:
Katsotko myös poikani, pitkä, hoikka miten menee. Käy mun luona paljon, ei tyttöystävä.
Nostan
- ihmettelijä
Hyvä sagamar,olen tavannut muutamasti miespuolista nuoruudenystävääni vuosikymmenten jälkeen.Hän katsoo minua aina oudon lempeällä tavalla..joku sanoi että oli ihastunut minuun silloin nuorena kovin.Voisiko niitä tunteita olla edelleen?Hän on varattu enkä usko että mitään voisi tapahtua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471