sagamar kysyn sulta...

tähtituulikki

takana henkisesti raskasta aikaa,lähiomaisen menettäminen ym suhdeongelmaa.miltä näyttää tää tuleva aika,tuntuu että alkaa henkikin jo kulkea ,mutta olen nainen ja rankan lapsuus ja nuoruuselääni jälkeen tasaantunut ja saanut mielenrauhaakin.pidetty olen ,mutta naiset inhoavat usein ja harvasta saan tosi ystävän.miten sä näkisit tämän ajan ja meditaatiosta käytän joskus tukenani jotta saan balansia,olen huonohermoinenkin geeneiltäni ja turvattoman elämni takia,yksin saan rauhaa! mutta mitä sä näet mulle? olen avoin ja sosiaalinen,tulen toimeen useimmiten ihmisten kanssa mutta voimani ammennan luonnosta ja rauhasta.kiitos jos jaksat syventyä

4

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suhdeasiat; olet ollut estetty kehityksessä, tuntemuksia olevansa ulkopuolella; tunteellisesti tämä on ollut todella raskasta. Mutta siellä on myös taistelua totuudesta, mennyt kaikkia pelkoja vastaan. Nykyhetkessä on henkistä romahdusta kaikesta tapahtuneesta; on aika katsoa mikä on tärkeintä, anna asioiden olla. On vaikea osoittaa rakkautta vielä, sinua hiotaan. Tulevaan: eheytynyt voimakas nainen joka voittaa kaikki surut ja hallitsee omaa elämäänsä. Sinulle nostan ohjeen ja se ottaa esiin selvänäköisyyden ja etäisyyden muihin ihmisiin koska olet arvokas ihminen, sinulla on paljon viisautta ja ymmärrystä.

    • sama kysyjätär

      kiitos ,tarkoitiko että minulla on lahjaa selvänäköön ,tosiaan pidän intuiivisestikin etäisyyttä tiettyihin ihmisii,,,aistin pahat

      • tarkoitan että sinulla on mahdollisuuksia kehittää itseäsi henkisesti ja niinkuin korteista tuli, kannattaa keskittyä ja kouluttautua kunnes näkee selvästi mitä tehdä ja kehityt siinä kun aika parantaa haavat, ja teet sitä jo meditaation kautta, ei sen tarvitse olla suurta mutta hiljalleen avartuu uutta, esim. kirjoittaminen voi olla sitä, elämännäkemystä paljon saaneena avartaa muiden näkökulmaa ja luoda ympäristöön valoa omien kokemusten kautta,sillä se parantaa sinua ja lahjoittaa sinulle takaisin valoa elämääsi.


    • tähtikki

      ok,kiitos.medotoin aika ajoin ja olen saanut joiltakin ihmisiltä kiitosta juttuhetkistämme...en tiedä miten kouluttautua.mutta jos meditointi edesauttaa niin ok,hyvää kesää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe