No huhuh, EU ei maksakaan mitään rajatukea! Minusta se on pelkästään hyvä juttu.
Karjalassa venäläisiä halveksitaan, rasismi kukoistaa ja "kansa" tietää totuuden. Turisteja ja mamuja kohdellaan kuin paskaa, kaikki ovat huoria ja ääliöitä. Vihdoin tämä ryssäturismi loppuu!
Jotkut tekevät ryssien kanssa bisnesta, mut nekin vaan haukkuu ja halveksii venäläisiä.
Kun venakot pysyttelevät rajan toisella puoleella kunnat joutuu miettimään miten tään älöttävän ryssärahan kompensois. Siis ihanko totta, pitää omaa teollisuutta jne kehittää, tuottaa jotain ja luoda työpaikkoja, käyttää jotain uutta teknologiaa.
Samalla Suomen valtio voi lopettaa kunnantalon kahvioporukan sponssaamisen.
Onneks joka toinen täällä asuva on joko siivoja tai muu amisfiksu. Kyllä me pärjätään!!!
Ei tarvita mitään rajatukea, eikä Venäjän kauppaa!
tyhmäryyysssää
1
189
Vastaukset
- ??????
Jos venakot pysyy rajan toisella puolella niin mites vanäläiset miehet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848