missä ois rauhallisia paikkoja Nummela- Lohja alueella? mis vois kimpassa runkkailla? vaikka autossa? tai luonnossa, myös Naiset tervetulleita mukaan..
Vastaukset 9
- 019
ei taida olla tolla alueella runkkareita??
- m26-
kyllä varmasti löytyy ku tietäs vaan missä niitä käy?
- runk
juu kiva ois tietää ja tulla mukaan!!
- 15v poitsu
Ite oon lohjalt ja ihan himassa runkkailen muutamaan kertaan käyny myis metässä runkkaamassa siin on kokoaja semmone kuumotus et jos joku menee siin jossai
- yksnuorimies
nummelaan runkulle jos vielä kaveri löytyis mieluiten kiimanen narttu?
- 16w2
Prisman vessassa lohjalla joku oli jättäny runkut lavuaariin runkkasin sit ite viel päälle samaan kohtaan
- 29bim
Pururadalle lenkki seuraa 29bi kundille
- Bijätkä
Mukana, sovitaan aika ja paikka?
Oishan se mukavaa jos saisi neitosia kanssa mukaan luontoon..nummela varsinkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741230- 71778
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50632
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri22565SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht360554- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469