kolme kertaa turhaanko kysynyt

tumma tukka

Apua..poikani asioissa..miten pärjää vai pärjääkö ollenkaan. Surullinen olen tilanteesta joka nyt on ja paraneeko tilanne koskaan enalleen tai paremmaksi.
Entä oma elämäni..onko rakkautta vai yksinkö aina joudun elämään. Työ ja raha..paraneeko tilanteeni siinnäkään...kunpa joku vastaisi..valoa pimeään tahtoisin.

3

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tumma tukka

Tuntijasi.. olisin kiitollinen jos katsot minullekkin.

• Hei

pojastasi sanon niin, että hän tuhlaa energiaansa aivan tyhjään. suunta ei vielä ole se hyvä ja "oikea". häneen vaikuttaa erikoiseen henkisyyteen kallistuva nainen, joka puhelee vakuuttavasti.

sitten, kun hän ottaa kuuleviin korviinsa muitakin selityksiä, nousee aurinko. tähän näen paperin, mikä voi olla virallinen. tämä paperi on se auringonnousu, mitä tarvitaan! en tiedä poikasi ikää, koska en näe numeroita. näen vain eron, mikä on väistämätön. näkemäni mukaan tämä on hyvä ratkaisu.

no mutta, täytyyhän sinun itseäsikin ajatella! olet ainakin kotona viihtyvää tyyppiä. aikoinaan sait taistella kotisi puolesta. toivot lapsenlapsia ja kaikkea kivaa, mutta saat sitäkin enemmän työtä itsellesi. jos et ole varovainen, elämääsi tulee varsin määräilevä mies. en tiedä kuka tämä naisihminen olohuoneessasi on, mutta hyvin hän siellä viihtyy. asunnon suhteen finansseihisi on tulossa helpotusta. jos vielä jotakin hyvää ja innostavaa näkyy, niin se on tämä unelmamatka.
      älä ota osaa mihinkään turhanpäiväisiin arpajaisiin tai hyväntekijäisiin, ne tuovat sinulle sellaisen olon, kuin "nolla". mutta juttelukavereita sinä tarvitset, pidä huoli siitä, että et tule erakoksi. sosiaalisuus on sinulle enemmän, kuin vain vitamiinia tai lääkettä!

t. Keskiyö

• tumma tukka

Poika on23v.seurustelee tytön kanssa joka ei halua olla minun kanssa tekmisissä. Toivoisin pojan pääsevän kouluun ja hankkimaan ammatin..pääseekö sinne minne toivon? Kiitos neuvosta miehen suhteen..olen ollut tosi kauan yksin ja jopa toivoni siinnä menettänyt..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      96
      6752
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      462
      4846
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      127
      2710
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      141
      2403
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      6
      2163
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      34
      1166
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      72
      1103
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      1030
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      103
      1003
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      75