kolme kertaa turhaanko kysynyt

tumma tukka

Apua..poikani asioissa..miten pärjää vai pärjääkö ollenkaan. Surullinen olen tilanteesta joka nyt on ja paraneeko tilanne koskaan enalleen tai paremmaksi.
Entä oma elämäni..onko rakkautta vai yksinkö aina joudun elämään. Työ ja raha..paraneeko tilanteeni siinnäkään...kunpa joku vastaisi..valoa pimeään tahtoisin.

3

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tumma tukka

Tuntijasi.. olisin kiitollinen jos katsot minullekkin.

• Hei

pojastasi sanon niin, että hän tuhlaa energiaansa aivan tyhjään. suunta ei vielä ole se hyvä ja "oikea". häneen vaikuttaa erikoiseen henkisyyteen kallistuva nainen, joka puhelee vakuuttavasti.

sitten, kun hän ottaa kuuleviin korviinsa muitakin selityksiä, nousee aurinko. tähän näen paperin, mikä voi olla virallinen. tämä paperi on se auringonnousu, mitä tarvitaan! en tiedä poikasi ikää, koska en näe numeroita. näen vain eron, mikä on väistämätön. näkemäni mukaan tämä on hyvä ratkaisu.

no mutta, täytyyhän sinun itseäsikin ajatella! olet ainakin kotona viihtyvää tyyppiä. aikoinaan sait taistella kotisi puolesta. toivot lapsenlapsia ja kaikkea kivaa, mutta saat sitäkin enemmän työtä itsellesi. jos et ole varovainen, elämääsi tulee varsin määräilevä mies. en tiedä kuka tämä naisihminen olohuoneessasi on, mutta hyvin hän siellä viihtyy. asunnon suhteen finansseihisi on tulossa helpotusta. jos vielä jotakin hyvää ja innostavaa näkyy, niin se on tämä unelmamatka.
      älä ota osaa mihinkään turhanpäiväisiin arpajaisiin tai hyväntekijäisiin, ne tuovat sinulle sellaisen olon, kuin "nolla". mutta juttelukavereita sinä tarvitset, pidä huoli siitä, että et tule erakoksi. sosiaalisuus on sinulle enemmän, kuin vain vitamiinia tai lääkettä!

t. Keskiyö

• tumma tukka

Poika on23v.seurustelee tytön kanssa joka ei halua olla minun kanssa tekmisissä. Toivoisin pojan pääsevän kouluun ja hankkimaan ammatin..pääseekö sinne minne toivon? Kiitos neuvosta miehen suhteen..olen ollut tosi kauan yksin ja jopa toivoni siinnä menettänyt..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1293
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe