Minulla on paimensukuinen lapinkoira...eli suomenlapinkoira...ollut jo kymmenen vuotta....mutta,mutta, minä olen vaan omistaja, en kasvattaja.Ihmetyttää tässä paimensukusten seurassa tämmöinen...jos oot vaikka alottelija koirien kanssa, ja erehdyt kertomaan mielipiteesi, niin sinut "teilataan" samantien....eli tässä seurassa on vaan ne ainoat pari oikeaa asiantuntijaa, jotka tietää, miten asia menee???? Jäsenmaksuja silti maksetaan, ja luulisi kait että meillä" ei niin pitkään koiranomistajillakin"olisi jonkunlainen sananvalta!!!!Tästäkin tulee eteen täällä SOMEssa tämä inhottava tilanne, tiettyjen kennelien koiruuvet on niin in ...toiset taasen ei....fase ja paimensukuinen suomen lapinkoira....
paimensukuinen lapinkoira ja tietävät kasvattajat
johannah70
0
100
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253