Sopiiko??

-Mimma-

Sopiiko vaaka ja leijona yhteen? Ja onko sillä väliä jos tyttö on 2wuotta vanhempi kuin poika? Onx se ihan normaalia?? :I

5

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarah-74

Ainakin minun kohdalla sovitaan. Mies on jopa 6v minua vanhempi ja 4v ollaan seurusteltu.
      Tosin voi käydä vaa´assa vähän hermoille se, että se on liian koti-ihminen ja ei kovin halua liittyä samoihin harrastuksiin kuin minä itse. Ei halua lähteä tekemään mitään kahden kesken - ravintolaruoatkin syödään kotona tv:n ääressä.
      Hyvin tasapainoinen tyyppi leijonalle, joka etsii muutaman tulisen suhteen jälkeen rauhaa.

• niuku

olet todella saanut oikeen sohvaperunan ja mulla sama kokemus vaakamiehen kans. On tosi kotirakas ja ei millään mihinkään harrastuksiin saa sitä miestä. Onko sunki vaaka urheilua katsova sohvakriitikko?

• lion

Jalomielinen hallitsija ja hyväntekijä saman katon alla - aurinkoista harmoniaa! Leijonaa ja Vaakaa yhdistää usko huomiseen ja yhteiselämä on sopusointuista. Molemmat ovat seurallisia ja haluavat kokea mahdollisimman paljon uutta elämässään. Kun Vaaka ja Leijona kohtaavat, on suuri ihme jos heistä ei tule paria. Nämä kaksi ovat aivan samankaltaisia lempeitä nautiskeljoita, jotka eivät murehdi huomista. He ymmärtävät toisiansa jo puolesta lauseesta ja vielä kymmenien yhteisten vuosien jälkeen heidän rakkautensa on yhtä intohomoista kuin teini-iässä. Toverihenkisen Vaa'an asenne ihmetyttää ja kummastuttaa individualistista ja johtajaksi havittelevaa Leijonaa, mutta me-hengen oppiminen tekisi hänellekin vain hyvää.
      Leijona saa Vaa'alta vastakaikua tunteilleen.
      Vaaka nautiskelee kuuman puolisonsa tuesta ja lämmöstä, vaikka saattaakin ärtyä tämän sokeasta auktoriteettiuskosta. Leijona on usein suhteen hallitsevampi osapuoli, sillä Vaaka alistuu helposti hänen komenteluunsa.

• Jellonanaaras

Itselläni takana yli kolmen vuoden vääntö takana vaakamiehen kanssa. Loppu alkaa olla lähellä.

Ongelmana on ollut ensinnäkin ikäero, minä kuusi vuotta nuorempi ja sekös häntä aluksi rassasi. Nyt kyseisestä aiheesta on päästy yli, mutta uusia "ylittämättömiä" esteitä on aina ilmaantunut. Kaikista kamalinta on vaa´an välinpitämättömyys. Se loukkaa leijonan ylpeyttä. Meitähän pitäisi käytännössä palvoa, jotta heikko itsetuntomme saisi pönkitystä. Tai kenties puhun vaan omasta puolestani... :)

Toivotan sinulle -Mimma- (ja kaikille muillekin samassa tilanteessa oleville) onnea yritykseen vaakapoikasi kanssa!

• Nuunuuu

Oon ite vaaka. Tapasin viime tammikuussa leijonamiehen, joka oli mua pari vuotta vanhempi. Pyörittiin aina tonne heinäkuun puoleenväliin. alussa näytti ihan hyvältä, mutta vain kuukauden tai semmosta.. sitten rupes rassaa moni asia; esim se, että yhdessä ei käyty missään, aina vaan maattiin himas (sitä ei huvittanu tehdä mitään) ja sitten se kävi yksin ryyppäämässä ja keikku kavereitten kanssa ja mun kaa vaan homehduttiin himas. Seksielämääkään meillä ei ollut (ja jos jotain oli, ukko hoiti ittensä ja aktin jälkeen totes: "Lähen suihkuun" ja nous pois päältä... Haloo!!). Mistään ei voitu puhua, ei halunnu kuunnella. Eniten mua ihmetytti tää, että se ei halunnu mua. Ekaa kertaa osuu tällänen mun kohdalle, että joku ei haluaisi minua. Harrastettiin seksiä ehkä kerran kuussa.. aluks en edes kovin paljoo kinunnu (kelasin, että kyllä se tekee sitten alotteen, kun Sen tekee mieli), mutta kun mitään ei tapahtunut, koitin ehdotella tai koitin viritellä sitä tunnelmaan mutta ei. ekaa kertaa otin puheeks tän meidän ongelman heinäkuun alussa.. ei suostunut juttelemaan asiasta, eikä mitään.. asia työnnettiin vain syrjään.
        ja sitten Leijona mies oli aivan liian hidas mun makuun. Esimerkiksi kun pyysin sitä keittiöön, niin saatto sohvalta nouseminen kestää 10 min!
        Nooh, ehkä mussakin on syytä. olen aivan liian kärsimätön.. :) heh..
        Oltiin niin erilaisia, että ei edes aina tajuttu toisiamme. ajatuksen juoksu ei tavottanu toisen ajatusta.. tai jotain. ei toiminut ja olen onnellinen, että se on nyt ohi.
        MUTTA tää oli vaan meidän kohdalla. Varmasti toimii muilla.. ehkä? Onnea yrittämiselle! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5941
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      94
      3011
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe