Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Yhteiskuntamme on SAIRAS

kokemustietoa

Jokainen alunperin terve yksilö sairastuu. Aspergerius ei ole sairaus eikä vamma. Asperger-henkilö sairastuu masennukseen yhteiskunnan väärinkohtelun seurauksena. Suomessa ei ole vielä tälläkään hetkellä toimivaa sairaanhoitojärjestelmää. Ihmisiä pidetään esineinä, joista mahdollisimman pian tulisi päästä eroon. Minulle on muutamaan otteeseen kerrottu, että kuormitan terveydenhuoltoa siinä määrin, että näkivät parista paikasta uloskirjaukseni tarpeelliseksi. Olen AS. Odotan kuolemantuomiota.

8

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mieltä

      Aspergereista sanotaan ettei heillä ole empatiakykyä, mutta kyllä se on tämä yhteiskunta josta ei löydy yhtään empatiaa tai ymmärrystä.
      Vai tekeekö assit vielä samanlaisen nousun hyväksyttyjen joukkoon kuin seksuaaliset vähemmistöt? x)

    • K.E.

      Pitkäaikainen lääkärini oli sitä mieltä, että omaan tavallista voimakkaamman empatiakyvyn toisia ihmisiä kohtaan. Psykologi joka tunsi minut myös vuosien ajalta, kertoi minulla olevan tavanomaista ankaramman yliminän eli omantunnon, mikä on totta. Yritän aina ja kaikissa mahdollisissa tilanteissa aina puolustaa "heikompaani" tai sellaista ihmistä, jonka näen jossain määrin kärsivätn joko psyykkisesti tai fyysisesti.

      Nyt lähden lääkäriin toistamiseen, en ole vieläkään nukkunut yhtään, alkaa 2 vrk jo rittää. Vastailen edelleenkin hieman virkeämpänä. Aspergerinfoon kirjoitettu elämänkerta kiinnostaa kovasti, mutten vielä ole sitä kokonaan saatua luetuksi, minkä jälkeen siihen voin kommentoida. Anteeksi kirjoittajalle ja ethän pahastu että kommentointini kestää pari päivää. Kohta lähtee taju olen niin väsynyt.

    • gfksdöagäa

      YHTEISKUTAMME O.N. SAIRASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! Assit eivät !!!!!!!!

    • K......

      Totta, tosin väärindiagnosoidut narsistit eivät jotka joka kulman takana asseja vaanivat saadakseen heidän kiusaamisestaan mielihyvää.

    • sairasta.

      Olihan se jo etukäteen arvattavissa ettei Aspergerfoorumin ylläpitäjä ollut Asperger vaan narsistisesti ERITTÄIN häiriintynyt hermoheikko, joka saa mielihyvää toisten herjaamisesta sekä perättömien valheiden heistä keksimisestä.

      • K.E.

        ^ tuossa yllä nimimerkin "sairasta." takaa antaa taas esimerkin henkisen kehityksensä tasosta.


      • seksuaaliterapeutti
        K.E. kirjoitti:

        ^ tuossa yllä nimimerkin "sairasta." takaa antaa taas esimerkin henkisen kehityksensä tasosta.

        ^tuossa yllä tämä psykopaatti taas asiallista nimimerkkiä K.E. matkimalla yrittää saada kullinsa nousuun siinä kuitenkaan onnistumatta, toivokaamme että hän edes jollain tasolla toisten herjauksesta saisi sen mielihyvän mitä hän koskaan ei ole voinut kokea muutoin


      • K.E.
        seksuaaliterapeutti kirjoitti:

        ^tuossa yllä tämä psykopaatti taas asiallista nimimerkkiä K.E. matkimalla yrittää saada kullinsa nousuun siinä kuitenkaan onnistumatta, toivokaamme että hän edes jollain tasolla toisten herjauksesta saisi sen mielihyvän mitä hän koskaan ei ole voinut kokea muutoin

        ^ tuossa yllä nimimerkin "sairasta." takaa antaa taas esimerkin henkisen kehityksensä tasosta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      92
      2421
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1780
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1575
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe