Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pettävätkö kaikki MIEHET?

Sanni0011

Hei!

Onkohan kenelläkään samanlaisia ongelmia omassa parisuhteessaan kun mulla?
Olen seurustellut kyseisen miehen kanssa nyt vuoden verran ja olen vieläkin umpi rakastunut. Tämä vuosi on ollut yhtä tunne myllerrystä välillä hyviä hetkiä ja välillä vähän huonompia. Tapasimme eräissä kaverini järjestämissä tupareissa. Siitä lähtien olemme olleet erottamattomat juttumme alkoi etenemään vauhdilla. Tulimme niin hyvin toimeen keskenämme ettemme pystyneet olemaan hetkeäkään erossa toisistamme. Olimme, kuin luodut toisillemme, kuin toistemme peilikuvat. Kuitenkin 2kk seurustelun jälkeen ongelmia alkoi tulemaan kuin tyhjästä. Alussa heitimme toisillemme "meidän omaa huumoria" jota molemmat ymmärsivät ja nauroimme vitseillemme yhdessä. Meillä oli kertakaikkiaan aina hauskaa. Tällä hetkellä tuntuu kuitenkin, kuin mieheni olisi muuttunut täysin toiseksi ihmiseksi. Hän ei enään naura jutuillemme vaan enemmänkin loukaantuu ja suuttuu. Olen myös huomannut hänen piilottelevan puhelintaan ja kirjottelevan öisin outoja viestejä. Hänestä on tullut myös tosi kylmä ja välinpitämätön myös työpäivät ovat venyneet aikaisempaa pidemmiksi. Olen varma, että hänellä on selkäni takana jo uusi nainen, mutta en vain ymmärrä mitä suhteessamme yhtäkkiä tapahtui. Kyllästyikö mies vai löysikö hän vain minua paremman? ovatko kaikki miehet tällaisia? tuntuu etten pysty enään luottamaan keneenkään kun kaikki nykypäivänä vaan pettävät! Auttakaa mitä pitäisi tehdä ?

7

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suoraa puhetta

      No ota tilanteenne puheeksi hänen kanssaan. Se on ahdistavaa huomata tietyt merkit ja tehdä omat päätelmät tilanteesta, jos toinen ei kerro halaistua sanaakaan, vaan salailee asioita.Toisaalta jos olette molemmat oikein rakastuneita olleet, niin jossain vaiheessa se arkikin tulee vastaan ja halutaan pitää yhteyksiä omiinkin kavereihin ja ottaa suhteessa omaa aikaa.
      Itse olen myös mieli apeana, kun olen nähnyt samoja merkkejä suhteessani, jossa olemme seurustelleet etänä jo useamman vuoden. Ennen ei huomioni kiinnittynyt hänen puhelinkäyttäytymiseen, mutta nyt se on jotenkin silmiinpistävää. Miks toinen ei voi vaan rehellisesti vastata puhelimeen, kun se soi äänettömällä ja vilkuilee sitä alinomaa ja kantaa puhelimen mukanaan kylppäriin saakka.Ei kerro kuka soittaa ja kenen kanssa viestii, kun eräänäkin aamuna siihen puhelimen naputteluun heräsin. Itselläni ei ole mitään salattavaa ja pidän puhelintani äänellisellä päiväajat hänenkin luona käydessäni. Ja jos joku sattuu soittamaan/ viestimään, niin kerron hälle kohteliaasti, kuka ko. hlö on ettei hänen tarvitse omasta puolestaan epäillä yhtään mitään.
      Olen hänelle jo aiemmin kertonut etten voi seurustella hänen kanssaan enää, jos hän tapailee samanaikaisesti jotakuta muuta ja että asioista on kerrottava kuin ne ovat, että hän kyllä tietää suhteen pelisäännöt ja siihen minun on vaan luotettava.

      Toisaalta, jos mies salailee ja paljastuukin petturiksi, niin voi vaan olla onnellinen, että pääsee sellaisesta eroon. En uskokaan, että kaikki miehet nykypäivänä pettää. On olemassa niitäkin, jotka osaavat olla rehellisiä ja päättää suhteen ajoissa, jos on mennyt ihastumaan/rakastumaan johon kuhun toiseen ja myöskin niitä miehiä, jotka kunnioittavat omaa parisuhdettaan eivätkä lankea pelkän ihastuksen edessä, vaan jatkavat nykyisensä kanssa ja satsaavat omaan parisuhteeseensa entistä enemmän.

    • kyllä
      • 17:14

        Joko taas pakko mainostaa? En tilaa...


    • KSAD

      Salama-alku ja salama loppu.

    • Äläluotaikinä

      Olet todennäköisesti exäni kanssa! Onnea ja menestystä...

    • totuus123

      Samoin on käynyt minulle.Juteltu on ja mies vannoo että olen kaikkea mitä mies voi naiselta toivoa ja että riitän hänelle kumminkin viestejä pukkaa hänen puhelimeensa ja puhelin on alkanut olemaan äänettömällä ja jopa pois näkyviltä ja välillä on päiviä et minulle tulee viestejä mistä huokuu et laittaa vaan siksi et olen varalla sit taas tulee viestejä mis oikein huokuu kuinka rakastunut on minuun.Tuntuukin et aina kun yhden kans menee poikki niin minut muistaa ja vannoo rakkauttaan mut kun on joku muu kiikaris viestit taas muuttuu mitään sanomattomiksi Kauaa en tätä kestä katsella.Miksi miehet eivät halua enää sitoutua en minäkään muita ota vaikka ottajia olis niin teen selväksi et mulla on jo mies mis on yhden naisen miehet

    • vajavainen vain

      Ei kaikki miehet petä ..
      Karvaasti koin toisinpäin että nainen petti ja valehteli minkä ehti ..
      En välitä semmoisista naisista .. he voivat mennä minne haluavat elämäähän tämä vain on ..
      itse etsin todellista rakkautta - harvoin tai ei koskaan semmoinen osuu kohdalleen
      minulla ei ole kiire sen suhteen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2102
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      24
      1715
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1490
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1451
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1358
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1251
    Aihe