Olen katsellut käytettyjä Artekin nojatuoleja, lähinnä 401, 402 ja 406 malleja. Niissä on ollut istuimissa erilaisia kaltevuuksia. Joissakin istuin on pystymmässä kuin toisissa, toisissa siis enemmän selällään. Johtuuko tämä siitä, että tuolit on valmistettu eri aikoina ja niitä on valmistettu kulloinkin vallalla olleen tyylin mukaan? Vai painuvatko Artekin tuolien rungot vanhetessaan merkittävästi? Aika jämäköiltä nuo tuolit ovat tuntuneet, eivät mitenkään toisistaan pokkeavasti ole joustaneet jos niitä on painellut.
Sen olen myös huomannut, että jos niitä pehmustettuja istuimia, (joissa sellainen on) on tuunailtu enemmälti tee-se-itse tyyliin, niin istuinmukavuus voi olla tosi surkea. Ei siis aina onnistu amatööriremppaajalta istuimukavauuden säilyttäminen Artekin tuoleissa.
Artek nojatuolin istuinkaltevuus/-mukavuus?
aaltone
3
2226
Vastaukset 3
- art€k
Yliarvostettua pashaa, kannattaa koeistua huonekaluliikkeessä sellanen tuoli missä on mukava istua, muulla ei ole väliä.
- VerhoiluliikeFeeniks
Artek nojatuolit Pirkanmaalla kunnostaa Verhoiluliike Feeniks! www.verhoiluliikefeeniks.net
- Aallon tuolit kunnosteta
Minulla on Aalon tuolia 406 ja 611 ovat kestäneet pitkään kun niissä on alkuperäiset vyöt laitettu on kuulema myös markkinoilla heikko kuntoista vyötä
Minun tuolit laitettiin kehä 3 sisäpuolella (Helsingin alueella) Verhoilupiste Savela käy katsomassa heidän kotisivut www.aallontuolit.net
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487