Olen katsellut käytettyjä Artekin nojatuoleja, lähinnä 401, 402 ja 406 malleja. Niissä on ollut istuimissa erilaisia kaltevuuksia. Joissakin istuin on pystymmässä kuin toisissa, toisissa siis enemmän selällään. Johtuuko tämä siitä, että tuolit on valmistettu eri aikoina ja niitä on valmistettu kulloinkin vallalla olleen tyylin mukaan? Vai painuvatko Artekin tuolien rungot vanhetessaan merkittävästi? Aika jämäköiltä nuo tuolit ovat tuntuneet, eivät mitenkään toisistaan pokkeavasti ole joustaneet jos niitä on painellut.
Sen olen myös huomannut, että jos niitä pehmustettuja istuimia, (joissa sellainen on) on tuunailtu enemmälti tee-se-itse tyyliin, niin istuinmukavuus voi olla tosi surkea. Ei siis aina onnistu amatööriremppaajalta istuimukavauuden säilyttäminen Artekin tuoleissa.
Artek nojatuolin istuinkaltevuus/-mukavuus?
aaltone
3
1676
Vastaukset
- art€k
Yliarvostettua pashaa, kannattaa koeistua huonekaluliikkeessä sellanen tuoli missä on mukava istua, muulla ei ole väliä.
- VerhoiluliikeFeeniks
Artek nojatuolit Pirkanmaalla kunnostaa Verhoiluliike Feeniks! www.verhoiluliikefeeniks.net
- Aallon tuolit kunnosteta
Minulla on Aalon tuolia 406 ja 611 ovat kestäneet pitkään kun niissä on alkuperäiset vyöt laitettu on kuulema myös markkinoilla heikko kuntoista vyötä
Minun tuolit laitettiin kehä 3 sisäpuolella (Helsingin alueella) Verhoilupiste Savela käy katsomassa heidän kotisivut www.aallontuolit.net
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126