Olen katsellut käytettyjä Artekin nojatuoleja, lähinnä 401, 402 ja 406 malleja. Niissä on ollut istuimissa erilaisia kaltevuuksia. Joissakin istuin on pystymmässä kuin toisissa, toisissa siis enemmän selällään. Johtuuko tämä siitä, että tuolit on valmistettu eri aikoina ja niitä on valmistettu kulloinkin vallalla olleen tyylin mukaan? Vai painuvatko Artekin tuolien rungot vanhetessaan merkittävästi? Aika jämäköiltä nuo tuolit ovat tuntuneet, eivät mitenkään toisistaan pokkeavasti ole joustaneet jos niitä on painellut.
Sen olen myös huomannut, että jos niitä pehmustettuja istuimia, (joissa sellainen on) on tuunailtu enemmälti tee-se-itse tyyliin, niin istuinmukavuus voi olla tosi surkea. Ei siis aina onnistu amatööriremppaajalta istuimukavauuden säilyttäminen Artekin tuoleissa.
Artek nojatuolin istuinkaltevuus/-mukavuus?
aaltone
3
1810
Vastaukset
- art€k
Yliarvostettua pashaa, kannattaa koeistua huonekaluliikkeessä sellanen tuoli missä on mukava istua, muulla ei ole väliä.
- VerhoiluliikeFeeniks
Artek nojatuolit Pirkanmaalla kunnostaa Verhoiluliike Feeniks! www.verhoiluliikefeeniks.net
- Aallon tuolit kunnosteta
Minulla on Aalon tuolia 406 ja 611 ovat kestäneet pitkään kun niissä on alkuperäiset vyöt laitettu on kuulema myös markkinoilla heikko kuntoista vyötä
Minun tuolit laitettiin kehä 3 sisäpuolella (Helsingin alueella) Verhoilupiste Savela käy katsomassa heidän kotisivut www.aallontuolit.net
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305597
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus102258- 1862179
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631673Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan701440Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321374Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711224- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2171144