Pitääköhän paikkansa, se kun eräältä muusikolta kuulin, että Tapsa on joskus komentanut bändinsä poikia yölläkin treenaamaan ? Tapsa kun ei ole saanut ite unenpäästä kiinni , niin sitten on treenit pidetty keskellä yötä. Tiedä sitten onko huuhaa juttua vai mitä.
Pitääköhän paikkansa ?
6
392
Vastaukset
En tiiä vaan, mut kyllähän keikatkin on yleensä yöllä, joten kyllä ne muusikot ovat tottuneet valvomaan. NIH!
- Annu.
Höpöhöpö taas sinulta! "Tottuneet valvomaan", kyllä ihmisen pitää saada yöllä nukkua jos on mahdollisuus!!!!!! Jos herra kusipää ei saa unta niin se ei oikeuta simputtamaan ihan vain huvikseen vitutuspäissään muusikoita jotka ovat levon tarpeessa.
- Lorujaje
Annu. kirjoitti:
Höpöhöpö taas sinulta! "Tottuneet valvomaan", kyllä ihmisen pitää saada yöllä nukkua jos on mahdollisuus!!!!!! Jos herra kusipää ei saa unta niin se ei oikeuta simputtamaan ihan vain huvikseen vitutuspäissään muusikoita jotka ovat levon tarpeessa.
No olen tässä asiassa kanssasi kyllä samaa mieltä, mutta olisit tuon "kusipää"- nimityksen voinut jättää kirjoittamatta.
Annu. kirjoitti:
Höpöhöpö taas sinulta! "Tottuneet valvomaan", kyllä ihmisen pitää saada yöllä nukkua jos on mahdollisuus!!!!!! Jos herra kusipää ei saa unta niin se ei oikeuta simputtamaan ihan vain huvikseen vitutuspäissään muusikoita jotka ovat levon tarpeessa.
Oot taas vaihteeks näköjään aika äkämystynyt.Aurinkoinen ilmakaan ei oo saanut sua paremmalle tuulelle.
- Annu.
Justiinax kirjoitti:
Oot taas vaihteeks näköjään aika äkämystynyt.Aurinkoinen ilmakaan ei oo saanut sua paremmalle tuulelle.
Kiitos huolenpidosta mutta vointini on aivan mahtava. Ei kun hellettä lisää ja siitä nauttimaan. Ei edes tartte töissä nääs käydä niin voipi vaan naattia.
Et tapasi mukaan löydä moitittavaa idolisi k.päisestä käytöksestä vaan vieläpä puolustelet sitä.
- loimii.
Tykkään Tapsasta kovastikkin, mutta olen samaa mieltä kuin Annu tuossa aiemmin ,eli jos ei itse saa unta ei se oikeuta toisia valvottamaan. Tapsa on välillä vähän ajattelematon. En usko hänen ihan vain vittuilakseen bändiään herättäneen, vaan ehkä on yön unettomina tunteina on vaan päähän pälkähtänyt joku inspiraatio jostain biisistä ja sitä on täytynyt päästä heti treenaamaan bändin kera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683