Pitääköhän paikkansa, se kun eräältä muusikolta kuulin, että Tapsa on joskus komentanut bändinsä poikia yölläkin treenaamaan ? Tapsa kun ei ole saanut ite unenpäästä kiinni , niin sitten on treenit pidetty keskellä yötä. Tiedä sitten onko huuhaa juttua vai mitä.
Pitääköhän paikkansa ?
6
392
Vastaukset
En tiiä vaan, mut kyllähän keikatkin on yleensä yöllä, joten kyllä ne muusikot ovat tottuneet valvomaan. NIH!
- Annu.
Höpöhöpö taas sinulta! "Tottuneet valvomaan", kyllä ihmisen pitää saada yöllä nukkua jos on mahdollisuus!!!!!! Jos herra kusipää ei saa unta niin se ei oikeuta simputtamaan ihan vain huvikseen vitutuspäissään muusikoita jotka ovat levon tarpeessa.
- Lorujaje
Annu. kirjoitti:
Höpöhöpö taas sinulta! "Tottuneet valvomaan", kyllä ihmisen pitää saada yöllä nukkua jos on mahdollisuus!!!!!! Jos herra kusipää ei saa unta niin se ei oikeuta simputtamaan ihan vain huvikseen vitutuspäissään muusikoita jotka ovat levon tarpeessa.
No olen tässä asiassa kanssasi kyllä samaa mieltä, mutta olisit tuon "kusipää"- nimityksen voinut jättää kirjoittamatta.
Annu. kirjoitti:
Höpöhöpö taas sinulta! "Tottuneet valvomaan", kyllä ihmisen pitää saada yöllä nukkua jos on mahdollisuus!!!!!! Jos herra kusipää ei saa unta niin se ei oikeuta simputtamaan ihan vain huvikseen vitutuspäissään muusikoita jotka ovat levon tarpeessa.
Oot taas vaihteeks näköjään aika äkämystynyt.Aurinkoinen ilmakaan ei oo saanut sua paremmalle tuulelle.
- Annu.
Justiinax kirjoitti:
Oot taas vaihteeks näköjään aika äkämystynyt.Aurinkoinen ilmakaan ei oo saanut sua paremmalle tuulelle.
Kiitos huolenpidosta mutta vointini on aivan mahtava. Ei kun hellettä lisää ja siitä nauttimaan. Ei edes tartte töissä nääs käydä niin voipi vaan naattia.
Et tapasi mukaan löydä moitittavaa idolisi k.päisestä käytöksestä vaan vieläpä puolustelet sitä.
- loimii.
Tykkään Tapsasta kovastikkin, mutta olen samaa mieltä kuin Annu tuossa aiemmin ,eli jos ei itse saa unta ei se oikeuta toisia valvottamaan. Tapsa on välillä vähän ajattelematon. En usko hänen ihan vain vittuilakseen bändiään herättäneen, vaan ehkä on yön unettomina tunteina on vaan päähän pälkähtänyt joku inspiraatio jostain biisistä ja sitä on täytynyt päästä heti treenaamaan bändin kera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406