Pitääköhän paikkansa ?

kuis on?

Pitääköhän paikkansa, se kun eräältä muusikolta kuulin, että Tapsa on joskus komentanut bändinsä poikia yölläkin treenaamaan ? Tapsa kun ei ole saanut ite unenpäästä kiinni , niin sitten on treenit pidetty keskellä yötä. Tiedä sitten onko huuhaa juttua vai mitä.

6

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiiä vaan, mut kyllähän keikatkin on yleensä yöllä, joten kyllä ne muusikot ovat tottuneet valvomaan. NIH!

• Annu.

Höpöhöpö taas sinulta! "Tottuneet valvomaan", kyllä ihmisen pitää saada yöllä nukkua jos on mahdollisuus!!!!!! Jos herra kusipää ei saa unta niin se ei oikeuta simputtamaan ihan vain huvikseen vitutuspäissään muusikoita jotka ovat levon tarpeessa.

• Lorujaje
        Annu. kirjoitti:

Höpöhöpö taas sinulta! "Tottuneet valvomaan", kyllä ihmisen pitää saada yöllä nukkua jos on mahdollisuus!!!!!! Jos herra kusipää ei saa unta niin se ei oikeuta simputtamaan ihan vain huvikseen vitutuspäissään muusikoita jotka ovat levon tarpeessa.

No olen tässä asiassa kanssasi kyllä samaa mieltä, mutta olisit tuon "kusipää"- nimityksen voinut jättää kirjoittamatta.

• Annu. kirjoitti:

Oot taas vaihteeks näköjään aika äkämystynyt.Aurinkoinen ilmakaan ei oo saanut sua paremmalle tuulelle.

• Annu.
        Justiinax kirjoitti:

Oot taas vaihteeks näköjään aika äkämystynyt.Aurinkoinen ilmakaan ei oo saanut sua paremmalle tuulelle.

Kiitos huolenpidosta mutta vointini on aivan mahtava. Ei kun hellettä lisää ja siitä nauttimaan. Ei edes tartte töissä nääs käydä niin voipi vaan naattia.
        Et tapasi mukaan löydä moitittavaa idolisi k.päisestä käytöksestä vaan vieläpä puolustelet sitä.

• loimii.

Tykkään Tapsasta kovastikkin, mutta olen samaa mieltä kuin Annu tuossa aiemmin ,eli jos ei itse saa unta ei se oikeuta toisia valvottamaan. Tapsa on välillä vähän ajattelematon. En usko hänen ihan vain vittuilakseen bändiään herättäneen, vaan ehkä on yön unettomina tunteina on vaan päähän pälkähtänyt joku inspiraatio jostain biisistä ja sitä on täytynyt päästä heti treenaamaan bändin kera.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1957
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1706
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1421
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      75
      1098
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      26
      1004
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe