Miltä näyttää työ/raha tilanteeni, sekä terveyteni ja perhe-elämä? Kiitos etukäteen :)
Tuntijasi
1
60
Vastaukset
Hei
sinä näyt minulle aurinkoisena luonteena, spontaanina ja juttelevana ihmisenä. ympärilläsi on valoa, minkä toisetkin huomaavat, varsinkin herkemmät ihmiset.
työtilanteesi näen tutuissa kuvioissa, mutta joitakin lyhennyksiä näkyy myös samalla kertaa. minusta tuntuu, että sinä et vaihda työnantajaa.
lapsiin menee rahaa, mutta se kannattaa. luonnollisesti on pidettävä rajat menoilla, muuten sinua käytetään hyväksi.
terveydestä en saa puhua sillä nimellä, mutta energiasi on vahvassa kunnossa. olet käyttänyt rahaa pystyssä pysymiseen, olet lukenut terveysasioista.
kumppanin kanssa näen riitaista ja eri menoja moneen suuntaan. no, on tässä toinen nainenkin lähettyvillä. hän on matkan päässä.
en tarkoita pahaa, mutta vastasin kysymyksiisi.
oikein ihania aurinkopäiviä toivottaen,
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814