lumpsutus

jtcitcbdk

mul on siis sellane outo pakkoliike tai sellane pakottava tarve lumpsuttaa.. en tiiä onks tää mun omakeksimä nimitys tälle vai iha yleinen, mut siis lumpsutus on sellast et mä laitan esimerkiks mun oikeen käden etusormen mun vasemman käden keskisormen luun päälle joka on kämmenselässä. siis tos ihan sormen alussa toi luu joka on tollai pattina. ja sit mä alan sil vasemmalla kädellä laittamaan kättä sillai vähä nyrkkiin ja sit takas suoraks. ja sit samaa aikaa oikeel etusormel joka on siin luun päällä ni mä vähä niiku hieron sitä luuta kosk se tuntuu hyvält siin sormessa :d

ja siis toi ei oo pelkkään etusormeen vaan käyn kokoaja kaikkia sormia läpi samal taval. sit mun keskisormien kämmenseläs ne luut on iha punasena ku kokoaja lumpsutan niitä.

mul tulee ain välil pakottava tarve sormenpäätyihin et on pakko hieroo sitä johonki ja mun ne luut on aina tos saatavilla helposti ni hieron sit niihi. tää varmaa kuulostaa vitun oudolt mut en osaa selittää mitenkää muuten :d

mul on ollu tää sama juttu mun iha pienestä asti. muistan ku 5vuotiaana mun äiti järkytty miten punaset ne luut on ja kyseli kokoaja et mitä niille tapahtuu.

täst on tullu oikeesti joku pakkoliike kosk teen tällai kokoajan melkee ku vaa pystyn ja jos en pysty ni mua alkaa ahostaa ja mun sormenpäädyis alkaa tuntuu epämiellyttävältä :/

0

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
        Ikävä
        37
        4876
      2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
        Ikävä
        82
        3476
      3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
        Ikävä
        30
        2943
      4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
        Ikävä
        61
        2905
      5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
        Kiuruvesi
        7
        2689
      6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
        Ikävä
        55
        2260
      7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
        Ikävä
        37
        1742
      8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
        Kotimaiset julkkisjuorut
        9
        1680
      9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
        Ikävä
        18
        1671
      10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
        Ikävä
        16