Jossa voi mekastaa läpiyön eli kuunella musiikkia täysillä ja ryypätä/bilettää eikä kukaan puutu siihen. Oltiin kerran yhdellä SFC alueelle ja isäntä heitti meidät pihalla kun klo 23 jälkeen laitettiin poppivehkeet täysille. Siis sellaisia alueita nyt haussa jossa ei hiljaisuudesta välitetä.
Kertokaa leirintäalueita
6
232
Vastaukset
- no esimerkiksi
suosittelen Ankkalampea ja Purhon leirintäaluetta. Ankkalammessa ei ole säädetty mitään hiljaisuus aikaa ja siellä yleensä biletetään aamuun asti joka päivä. Purhossa voi taas viikonloppuisin puuhapirtillä mekastaa,ryypätä,soittaa karaoke laitteita klo 02 asti sillä hiljaisuus kattaa siellä viikonloppuisin vain 02-06 välisin ajan. Arkena sinne ei kannata mennä bilettämään sillä parlamentti antaa äkkiä häädön.
- Purholainen
Ompa sullakin oudot käsitykse alueiden säännöittä,yleiset säännöt pelaa varmastri jokaisella alueella elikkä klo 23,00-07.00 olipa se viikon loppu tai arki. Purho ei poikkea näistä yleisistä säännöistä ,
- kestosippi
Höpö Hopö!
Purhossa on aivan normaalit järjestyssäännöt eikä viikonloput poikkea niistä mitenkään. Tänne ei tarvitse laisinkaan tulla aiheuttamaan häiriötä millään mölylaitteella.
Yhdistys järjestää Puuhapirtillä karaoke- ja orkesteritansseja. Siellä hiljaisuus julistetaan kello 01.
Puuhapirtin aiheuttama melu ei yllä vierasalueelle laisinkaan, koska se sijaitsee kausipaikka-alueella.
Ankkalammen säännöistä ei ole sitävastoin minulla mitään kokemusta. - örveltäjä
Missä vaan voi örveltää niin paljon kuin lystää ja soittaa musaa niin kovaa kuin jaksaa. Itse ainakin nuorena örvelsin missä halusin,ainoa huono puoli oli se, että joku pikkusielu soitti poliisit ja homma loppu siihen. Olin ammatti örveltäjä ja örvelsin koko 80 luvun setsemästi poliisit poistivat yhteiskunnan ulkopuolelle (vankilaan). Nykyään örvellän korvessa 2 km lähimpään naapuriin, kerrankin hesäsin aamulla klo 6 hirveään meluun menin ulos ihmetteleemään kuka mökää, no omat poppivehkeethän ne siellä mökäsivät väsymättä lähes täysillä. Ei jäänyt viimeiseksi kerraksi sama toistuu usein vaan eipä kukaan ole valittanut. Eli osta oma torppa korvesta ja ala örveltää nyt on hinnat alhalla kehä kolmosen ulkopuolella. itse asuin kehän sisäpuolella 36v, ei enää sinne kuin käymään maalla ollaan.
- nnnnnnnnnnnnnm
Mannilanniemi Puumala
- Paitsi että
Tällaisia alueita voi siis löytää vain Suomesta, sivistysmaissa tämä ei ole mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882