Olen saanut käsiini harvinaisen laitilalaisen Amadeus-yhtyeen cd-levyn, joka on äänitetty ja miksattu Msl-Studio Oy:ssä tammikuussa 1998 AMADE 1998-merkillä. Se on jäänyt aika vähälle huomiolle mm. netissä ja sitä ei oikeastaan saa mistään ostettua. Yhtyeen musiikki on mielestäni aika tavallista perus-rockia. Albumin avausraita "Amadeus" on mielestäni aika hyvin onnistunut. Tahtoisin tietää, mitä te muut kyseisen bändin kuuntelijat ja tuntijat olette heidän musiikistaan. YouTubessa on joitain tältä levyltä otettuja kappaleita mm. Amadeus. Onko omistamani levy ainoa joka on ilmestynyt heiltä? Ottakaa kantaa.
Amadeus-yhtye Laitilasta
4
3092
Vastaukset
- laitilalainen
niiltä on ilmestynyt kaksi levyä kiellettyjä biisejä on noin 12kpl
- ?????
Kiellettyjä
- nostan
- nm1
Moi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774512Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112493- 1721665
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2501529- 1241420
- 1221327
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91241Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721239- 761232
- 35986