Noh niin... Kertokaahan nyt viisaat ihmiset, mitä tehdä miehelle, joka mielestäni lähettelee vähintäänkin ristiriitaisia signaaleja...?
Olemme tunteneet toista kuukautta, ja todalla fantastista kaikin puolin on ollut, mutta herra on hieman nihkeä ottamaan yhteyttä minuun..
Eli: Onko hän vain ujo? Ei yleensäkään paljon ota yhteyttä? Ei haluaisikaan tavata minua enää? Tosi oudolta tuntuu, kun yhdessäolessa kaikki on enemmän kuin hienosti...
Onko kenelläkään vastaavanlaisia kokemuksia?
Kysynkö suoraan?
Annanko ajan kulua?
Tulkintaongelmia
6
1629
Vastaukset
- hyi
Muistaakseni sellainen sanonta on olemassa kuin "kysyvä ei tieltä eksy". Mitä haittaa siitä muka on jos otat asian puheeksi?
- Tane
Ihan ensimmäiseksi sinun kannattaa lopettaa moinen signaalien lukeminen. Metsään se luku menee kuitenkin. Sen jälkeen sinun kannattaa kysyä, jos mies kiinnostaa. Liian usein varsinkin naiset pähkäilevät ja miettivät kaikenlaisia juttuja, joilla oikeasti ei ole mitään merkitystä. Miehen käytöksestä etsitään signaaleja, joita sitten pähkäillään niin, että pää on kipeä. Kysy suoraan, sillä asiat selviävät.
- Sara
usko pois. Seurustelee.
- joku vain
Mahtaa seurustella.
- epsilon-phi
Olin vähän samanlaisessa tilanteessa kuin sinä, kun olin jonkinnäköisessä seurustelusuhteessa erääseen mieheen. Tapailimme aika harvoin (n.kerran viikossa), koska hän oli työn takia kiireinen. Yhdessä ollessamme meillä oli mahtavaa ja aluksi mies myös otti erossa ollessamme kontaktia oma-aloitteisesti (lähetteli tekstareita jne.).
Koko tuon epämääräisen deittailuajan mies lähetti todella ristiriitaisia signaaleja. Vaikka oli välillä vaisu, niin yhtäkkiä saattoi yllättäen lähetellä "seksi/rakkausviestejä", joissa jumaloi minua. Seuraavalla viikolla kuitenkin saattoi taas olla kuolemanhiljaista. Sitten taas soitteli monta kertaa päivässä, koska kuulemma ikävöi minua niin kovasti.
Jossain vaiheessa huomasin, että hän alkoi ottaa yhteyttä aina vain harvemmin. Aloin itsekin sitten lähetellä viestejä aina vain harvemmin (pari kertaa viikossa), ajattelin että ehkä hän kaipaa tilaa. Lopulta en enää jaksanut epävarmuutta vaan kysyin suoraan, että mikä on sun ongelma?! No, suoraan kysyttynä mies uskalsi vastata. Hän sanoi ettei ole ollut yhteyksissä lähiaikoina, koska tietää että haluaisin seurustella mutta hän ei voi seurustella nyt ja haluaisi siksi olla vain ystävät. Hänellä siis ei muuten ole toista naista tms. vaan tosiaankin se työ oli iso syy seurustelumahdottomuuteen. Toinen syy, mitä hän ei sanonut ihan suoraan, mutta jonka uskon olevan totta, on se että hän ei kai vain voi rakastaa minua. Ihastunut on mutta ei kykene enempään. Mies vaan ei uskaltanut sanoa asiaa suoraan ennen kuin kysyin sitä häneltä. Uskoi kai että osaan lukea ajatuksia!
Neuvoni siis on, että kysy suoraan. Se on oksennuttavan pelottavaa ja vastaus saattaa särkeä sydämesi, niin kävi minulle ainakin. Mutta sitten ainakin tiedät mikä on totuus! Ja se on oikeasti todellakin vapauttavaa... *Jokin sai olennon havahtumaan tutkielmiensa lomasta ja nosti kulmaansa*
Teoria olisi mistä tuollainen voi johtua...Olen huomannut että joillakin ihmisillä on yhteydenotto vaikeaa siksi etteivät oikeastaan keksi virallista syytä ottaa yhteyttä johonkuhun...tavallinen "Ajattelin vaan soittaa" syy tuntuu teennäiseltä eikä sitä sitten viitsi...kun taas jos jostain pitäisi vaikka informoida niin se taas olisi "pätevä" syy ottaa yhteyttä...jos vaikka ei saakaan sanotuksi asiaansa niin voi tukeutua tähän pätevään syyhyn... Suoraan kysyminen ja odottelu...molemmilla voi olla sama haittavaikutus joten suosittelisin hienovaraista vihjailua " voisit sä useamminkin soitella vaikkei mitään sen kummempaa asiaa olisikaan" se voi heikentää muuria riittävästi...ja kun se iskostuu selkärankaan niin eiköhän se sitten siitä...
*Lopuksi olento vain hymähti ja painaa päänsä takaisin muitten paperi töittensä pariin*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461874- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948