mikä on lapselle paras ? SAGAMAR kiitos , vastaatko

kiitos paljon näkijä

Erosimme kun lapsi oli vielä syntymätön, meillä oli vaikea suhde ja siinä oli myös väkivaltaa ja paljon riitoja ja henkistä alistamista, hyväksikäyttöä, katkeruutta.
Minun on vaikea kaiken kokemani jälkeen vieläkään vaikka aikaa on kulunut, luottaa lapsen isään, entiseen mieheen.
On vaikeaa, kun lapsi ei tiedä menneestä, eikä ole nähnyt riitoja, vastata hänelle ja mitä tehdä nyt kun isä on alkanut vaatia lasta tapaamisiin joka toinen viikonloppu ja jopa viikoksi-kahdeksi lomalla.
Hän on haastanut minut oikeuteen, toivoisin voivani suojella lasta, mutta suojelenko liikaa, voiko olla mahdollista että hän on hyvä lapselle ( 3 vuotta) vaikka on ollut minua kohtaan paha. Vai yritänkö kaikin keinoin pitää hänet loitolla lapsesta?

1

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko hän hyvä lapselle; niin näytetään uutta elämää miehen kohdalla kaikesta vanhasta, jotain mistä hän on muuttunut minkä hän on jättänyt. Hän näkee ympäristönsä erilailla ja on valmis muutokseen. Vaikka hänen yrityksensä ovat jääneet siihen. Sinä et jaksa uskoa parempaan, olet läpikäynyt sellaisia asioita. Katso asiaa uudella tavalla. Kun on tällaisessa tilanteessa niin on helppo tehdä vääriä ratkaisuja eikä niitä ratkaisuja jotka ovat kreatiivisia ja luovia. Asiat luovat uutta, älä mene elämän virtaa vastaan! Tänään on eri asia kuin silloin. Toinen kortti minkä sain kuvaa anteeksiantamattomuutta ja epäilystä ja kehoitusta ottaa askelia eteenpäin sillä asiasi pitää saada hallintaan. Elämä olisi raiteillaan jos haluat. Olet kääntänyt sen vain sen mukaisesti kuin olet sen kääntänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3643
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2304
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1905
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1649
    5. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      18
      1648
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1578
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1427
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      84
      1368
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      19
      1336
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      89
      1252
    Aihe