oon tuumaillu et jos saan nyt kaks gerbuu, nii onks nää nimet teiän mielestä ihan pöhköjä? :/
pojille:
Daim
Dumle
Tytöille:
Angel
Blondie
Tokihan mä ne nimet itse päätän, mutta olis kiva tietää mitä aattelette näistä. Positiivista ja negatiivista kestän kyllä, voitte myös ehdotella itse nimiä! Mieluusti joku tollanen englantilainen tai ton tyylinen. :)
Ja ei sit näitä Nöpö, Söpö, töpö, Tupu, Hupu, Lupu, Tiuhu, Viuhti..(anteeks jos omistat tän nimisen otuksen :) ) mutta itse en näistä tykkää. Eli en tarkoita nyt millään pahalla! ;)
nimiongelmia!
Hamsutypy
2
115
Vastaukset
- Tietämätön
Anna nimeksi:Suklaa, Vanilja, Toffee, Candy tai joku muu söpö nimi :)
- onneegerbujenhankint
Dumle ja Daim :3 Ihania nimiä ;DD
Angel ja Blondiekin iha ok.
Vinkki! Älä välitä vaikka paras kamusi sanoisi nimiä tyhmiksi. SINÄ päätät eikä muilla siihen ole sanomista vaikka nimeäisit ne tahvoksi ja toopeksi! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741