Miten minä olen lapseni kasvattanut?

totuus Suomesta

Minä olen kasvattanut heidät omilla_aivoilla_ajatteleviksi, mutta sehän ei Pohjois-Kor.... korjaan Suomessa käy laatuunsa.

Voin kertoa, että kahden ihmisen henki on pelastunut minun lasteni ansiosta, mutta, mutta... minun lapseni on otettu huostaan.

Huostaanoton perustelu on nyky-Pohjois-Kor... korjaan nyky-Suomessa omilla_aivoilla_ajattelu.

Mitään hengenpelastusmitalia heille ei koskaan herunut. Kunhan zombilauma haukkoi henkeään tekemättä mitään.

8

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus Suomesta

      Suomen köyhät ovat Australian aboriginaaleja.

      Tuleeko Suomen hallitus ja lastensuojelun roskaväki koskaan pyytämään anteeksi sitä kärsimystä, joka ei koskaan poistu eli väkisin ja kieroudella lasten viemistä pois omista kodeistaan? Epäilen.

      Meille jää Karman laki.

      • inhottaa

        Lopettakaa lasten tekeminen, koska ette pysty niistä huolehtimaan. Teidän huostaanotettujen lasten venhempien kieroilut ja "syyttömyydet" tiedetään. Itse saisitte pyytää lapsiltanne anteeksi kyvyttömyyttänne.


    • INHOTTAVALLE

      Ja häirikkö-louskuttajan peen jauhanta tiedetään.

      Jos lapsista ei välitä huolehtia on OK ottaa heidän sijoitukseen,
      mutta on RIKOS viedä heidät silloin kun syytä ei ole vanhemmissa.

      Suotta sinä sairas sekopää täällä vanhemmille piruilet.

      Meille sanoi sossukin aikanaan, että kotioloissa ei ollut huostaanottoon perusteita, mutta silti huosta tehtiin. Revi siitä louskuttaja.

      Tosiasioita et pysty muuttamaan, vaikka kuinka sairasta päätäsi täällä revittelisit.

    • Idiootti J-E

      Kyllä, jokainen sossu tekee vääriä päätöksiä. Lastensuojelun alaisena olevat perheet ovat tietty aina oikeassa!

      Idiootti olet jos väität väärin.

      Lisäksi jos väität vähääkään toisin olet sossujen kätyri! Luopio prkl!

    • HOHHOHHOIJAA

      Joo tiedetään tiedetään:

      Eli sairaan sekopää idiootin viimeinen käyttönimimerkki on Idiootti J-E.

      Kaikella tavalla pitää yrittää mollata lastensuojelun asiakkaita, että meistä muka joku olisi niin kaheli, että massapostaisi koko ajan tuollaista typerää viestiä joka ketjuun.

      Hohhoijaa! Etkö sä tosiaan löydä mistään apua ongelmiis?

      • HOHHOHHOIJAA

        Eli selvennystä vielä, kaikki seuraavat nimimerkit ovat saman henkilön kynästä:

        Ammattikasvattaja, ranttalikka, werner jotain, Sherlock holmes,
        Idiootti J-E ja lukematon määrä kaikkea muuta.

        Jos tuota henkilöä sanoo sairaaksi, se ei ole piruilua, vaan totisinta totta vakavasti mieleltään häiriintyneestä henkilöstä.

        Hänen vihansa lastensuojelun asiakasperheitä kohtaan on vähintään psykoottistasoista. Ei kannata uskoa mitään, mitä hän täällä valehtelee, koska hänen ylivoimaisuus ja suuruuskuvitelmansa itsestään ovat skitsorfreenikolle tyypillistä harhaisuutta.

        Milloin hän kuvittelee itsensä opettajaksi, milloin lakimieheksi
        (ne ovat hänestä jotain upeaa) milloin hän on Välimerellä milloin napajäätiköllä, vaikka omassa surkeassa murjussaan suoltaa sairasta tekstiään.


      • Multinikki häirikkö
        HOHHOHHOIJAA kirjoitti:

        Eli selvennystä vielä, kaikki seuraavat nimimerkit ovat saman henkilön kynästä:

        Ammattikasvattaja, ranttalikka, werner jotain, Sherlock holmes,
        Idiootti J-E ja lukematon määrä kaikkea muuta.

        Jos tuota henkilöä sanoo sairaaksi, se ei ole piruilua, vaan totisinta totta vakavasti mieleltään häiriintyneestä henkilöstä.

        Hänen vihansa lastensuojelun asiakasperheitä kohtaan on vähintään psykoottistasoista. Ei kannata uskoa mitään, mitä hän täällä valehtelee, koska hänen ylivoimaisuus ja suuruuskuvitelmansa itsestään ovat skitsorfreenikolle tyypillistä harhaisuutta.

        Milloin hän kuvittelee itsensä opettajaksi, milloin lakimieheksi
        (ne ovat hänestä jotain upeaa) milloin hän on Välimerellä milloin napajäätiköllä, vaikka omassa surkeassa murjussaan suoltaa sairasta tekstiään.

        Buaaaahhhaahhaaahh!


    • Idiootti J-E

      Kyllä, jokainen sossu tekee vääriä päätöksiä. Lastensuojelun alaisena olevat perheet ovat tietty aina oikeassa!

      Idiootti olet jos väität väärin.

      Lisäksi jos väität vähääkään toisin olet sossujen kätyri! Luopio prkl!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      458
      10743
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      310
      7497
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      23
      4265
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      338
      2388
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1797
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1663
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1400
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1313
    9. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      1074
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      54
      1028
    Aihe