Koskee sydämeen elää kylmässä parisuhteessa!!!!

Loukattu nainen!!!

Olen 45 vuotias nainen.. Elän parisuhteessa 53 vuotiaan kihlattuni kanssa ja yhdessä olemme olleet vuoden. Asumme yhdessä virallisen epävirallisesti. Alussa seksi oli aivan mieletöntä. Lähes jokailta ja muutenkin mieheni halusi kosketella ja usein en saanut nukkua paljoakaan.. Sitten alkoi vähitellen hiipumaan tilanne... Ihmettelin asiaa kovasti... Nyt seksiä on todella harvoin... Mieheltäni on leikattu selkä tosin kahdesti. Hänellä on lannerangan rappeuma.. Selässä on kovia kroonisia kipuja.. Nukkuminen on huonoa hänellä.. Tuntuu siltä, että häntä ei kiinnosta kokoasia... Ei ole haluja ollenkaan.. Olen puhunut asiasta.. Useita kertoja.. Hän toteaa, "että miksi jäkätän?" Että tuoko parantaa asiaa? MIKÄ SITTEN PARANTAA????? Hänellä ei ole satavarmasti toista naista.. Ei ole "kaappihomo"... Hän ei halua erota, vaikka olen siitäkin puhunut.. Hän on, vaan tunteiltaan kylmä.. Saattaa joskus halata ja antaa suukon.. Ymmärrän hänen kipunsa ja sen, että päälletuleminen voi sattua selkään, mutta en ymmärrä täydellistä kylmyyttä...... Silti voi hyväillä ja koskea... Hän ei voi edes koskea minua... Minulle riittäisi hyväilyt ja tyydyttäminen muilla tavoin.... Mutta, kun ei niin ei... Hän ei kuulemma tiedä syytä itsekkään tilanteelle... En ole ruma, tai muuten ei naisellinen... Olen vihainen, turhautunut, loukkaantunut.. Olen suutuksissani sanonut, että en takaa kauan kestän tätä... Hän silti haluaa olla ja jatkaa... OUTOA!!!!!!! Minulle tulee ajatus psyykkisestä sairaudesta... Traumasta... Voi auttakaa minua jotka olette kokeneet samaa... Ajatuksia,, Neuvoja.. Terapiaakin olen ajatellut...

2

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ole tukena

      Et ole loukattu vaan täysin ymmärtämätön.

      Miehesi selkä on leikattu kahteen kertaan, hänellä on kipuja.Sinä näet vain itsesi, vaikka miehesi on todella vaikeassa tilanteessa.
      Uskon vakaasti, että miehen kylmyys johtuu tuosta kivusta, ihminen johon sattuu voi olla todella kosketuksia karttava, sillä kivun kanssa elämisessä kyllä ei kestä edes toisen kosketusta.

      Itse olen tuon selkäleikkauksen läpikäynyt ja sitä ennen kahdeksan kuukauden ajan kivun, niin että yhtäkään kokonaista yötä en nukkunut, jouduin nousemaan ylsö kahden tunnin välein, yritin nukkua nojatuolissa. Lääkäreissä juoksin, pitivät narrinaan, kyllä särkylääkkeitä tuli ja lähetteitä erilaisiin fysioterapioihin, mutta sellainen kun magneettikuvaus oli täysin mahdoton ajatus heille.

      Vihdoin olin niin huonossa kunnossa, että en enää päässyt rappusia myöten sinne lääkäriin ja suoraan sanoen yhdellä jalalla enää liikuinkaan, silloin tuli pikainen lähete suoraan vastaanotolta sairaalaan ja leikkauspöydälle.

      No tämä pitkitetty aika sai sen aikaan, että jotakin ehti lopullisesti rikkoontua, vaikka kipu jäikin leikkauspöydälle.

      Parisuhteessa on ollut suorastaan katko, sen ole pystynyt todella seksiin, koska jokainen asento silloin sai niin suuren kivun aikaan ja nyt sitten haittaa nämä kehon tuhoutuneet asiat, olen menossa taasen leikkaukseen, jossa yritetään näitä parantaa.
      Olen todella pelännyt menettäväni puolisoni tämän kaiken vuoksi, joten suurin toiveeni tähän uuteen leikkaukseen on, että saisin elämäni takaisinpuolison kanssa.
      En voi muuta kuin kiittää häntä vierellä olosta, tosin aina kun menee jonnekin alkaa vaivata mieltä, hakeeko hän muualta sitä mitä ei voi kotoa saada, mutta uskalla en edes millään tasoa juttua ottaa esille.

      Joten et ole millään tavalla loukattu, älä edes sellaista ajattele, miehelläsi on tarpeeksi vaikeaa ilman tuollaista asennettasi.

      • Ei helppo tilanne..

        Mieheni sanoi, että hänellä on ollut samaa ongelmaa aiemminkin naisten kanssa... Loukkaannuin juhannuksena, kun hän narahti nettiseksin katsomisesta ja sanoi, että siellä hän käy välillä... Ja on nimitellyt välillä rumasti.. Ymmärrän kivut, mutta en täydellistä kylmyyttä.. On paljon vaadittu myös kumppanilta jos hellyyttä ei yhtään.. Itsetuntoni on kuralla tästä kaikesta... Masentunut hän on ollut myös.. Toki sekin vaikuttaa... Mutta, kun kosketus lisää yhteenkuuluvuuden tunnetta ja ilman lämpöä tuo suhde on platoninen... Kuin sisko ja sen veli suhde... Ehkä terpapia voisi olla paikallaan..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe