unettomia öitä...

suru sydän

Hei! Minulla on nyt niin kova ahdistus jotta jos saisin tääktä näkemystä asioihini.
Ensinnäkin harmaantunut mies on sydämessäni. Ollut n. 4 v. Olemme olleet paljon yhteydessä ja ongelmia vain näyttää kasaantuvan muualta. Pelkään nyt miehen sanovan jotta jatkaa ilman minua elämäänsä. Rakastan häntä. Mitä näkyvissä, pelkäänkö turhaan menettäväni hänet? En jaksa selvitä eteenpäin jos tiemme eroavat.

Työni? Löytyykö työpaikkaa?
Mitä muuta 47v kalat- tummahkolle naiselle näkyvissä? Pelkään masentuvani kaikesta tästä paineesta mitä on ollut.liika on liikaa. Tekisi mieli lakata yrittämästä ja jos tämä tärkein ihminenkin lähtee luottani... niin paljon olen tukena olluttai puoleen jos toiseen. Uskon hänen olevan minulle tarkoitettu.

Kiitos!

1

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinä ja mies; sain arkielämän huolettomuutta spontaanisuutta ettei näe ongelmia sinänsä vaan ei niistä välitä, mutta myös salaisia ajatuksia ja toiveita eikä käytännön ratkaisuja niinkään, tässä voi olla sekavuutta mitä haluaa ja mahdollisesti ongelmia tunne-alueilla, joskus liittyen alkoholin käyttöön, kun ei muuten osoita niitä tunteita, ehkä. Eteenpäin: Asia jotenkin jää siihen kun joku joka ei yritä eteenpäin mutta hiljaista on, itsepäisyyttä yrityksissä mutta mikä ei tuota toivomaa tulosta. Mutta eteenpäin myös että tilanne kääntyy sillä lailla että käytännön voimin otatte asian esille, Mutta taas joku joka ei halua ja luottaa vain itseensä, ehkä jäänyt kiinni omiin vaikeuksiinsa eikä näytä tunteitaan ulospäin. Lupaus sinulle että selviät hienosti kaikesta kun luotat vaistoosi ja menet suoraan eteenpäin kun se asia tuo sinulle varman ja turvallisen pohjan, se liittyy elämän johdatukseen ja uusiin tuuliin mitkä edessä päin tunnet ja vaistoat ja ongelmiin jotka ratkaistaan.

      Työttömyyttä on takana, myös siihen liittyviä merkityksettömiä puuhailuja ja yrityksiä. Haluat jättää tämän kaiken jollain tavalla, ottaa elämän kevyemmin ja se tuo sinulle sisäisen vapauden ja näet tulevaisuudenkin positiivisemmin. vaikka elämäsi on raskasta nyt mutta eteen tulee parhaat ratkaisut kohdallesi jotta elämäsi onnistuu ja tunne-elämän ratkaisut kääntyvät eduksesi, elämä tulee tuntumaan elämisen arvoiselta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe