Kevyesti kovemmat otteet

Riisuin paitaani sänkyni vieressä. Ilta oli ollut aivan liian pitkä ja olin nauttinut aivan tarpeettoman paljon viiniä. Nyt halusin vain nukkua pääni selväksi rauhassa. Kimmo tuli makuuhuoneeseen perässäni vetäen pois t-paitaansa samalla. Olimme seurustelleet pari kuukautta ja pidin hänestä kovasti, mutta nyt olisin mielummin ollut rauhassa. Irroitin rintaliivieni hakasia, kun kimmon kädet kietoutuivat ympärilleni ja tarrasivat rintoihini. "Ei nyt. Olen aivan poikki", tiuskaisin Kimmolle, riuhtaisin itseni irti hänen otteestaan ja heitin liivini lattialle. Avasin housun napit ja käännyin ympäri laskiessani housujani nilkkoihin. Pysähdyin housut ja kädet nilkoissani ja katsoin Kimmoa. Hän seisoi paikallaan nyt edessäni ja tuijotti minua tiukasti outo epäröivä ilme kasvoillaan. Äkkiä hän ojensi kätensä ja tarrasi minua hiusteni poninhännästä. Katsoin häntä hämmästyneenä ja Kimmo epäröi hetken. "Mitä...", ehdin aloittaa, kun Kimmo repi hiuksistani minua eteenpäin. Housut nilkassa horjahdin eteenpäin ja retkahdin maahan kädet edellä kasvot maassa kontillaan takapuoli ja mustat stringini kattoon osoittaen. Olin niin yllättynyt, etten osannut sanoa tai tehdä mitään. Kimmon ote hiuksistani vain tiukentui ja hän painoi päätäni lattiaan. Läimays ja kehoni tärähti voimakkaasti eteenpäin. Voihkaisin äänekkäästi, kun kipu ja polttava tunne levisi pakarastani. Tajusin, että Kimmo oli läimäyttänyt minua takapuoleen avokämennellä. "Jumalauta, Kimmo...", sain ähkäistyä, kun seuraava läimäys tuli toiselle kankulle. "Hiljaa", Kimmo sanoi tyynen rauhallisella äänellä. En tiennyt mitä tehdä, mutta Kimmo päästi irti otteensa hiuksistani ja tarrasi salamannopeasti ranteisiini. Hänellä oli toisessa kädessään käsiraudat, joiden toisen osan hän kiristi oikeaan ranteeseeni, käänsi ranteeni selkäni taakse ja vasemman vasemman ranteeni ympärille. Hän tarrasi taas kiinni hiuksistani ja repi minut polvilleni maasta. Kipu huumasi päänähkaani ja tunsin kyynelien täyttävän silmäni, kun katsoin edessäni seisovaa Kimmoa silmiin. Hän repi housujaan alas toisella kädellä ja toisella piti päätäni paikallaan. Hänen osittain paisunut elimensä pongahti esille osoittamaan kasvojani innokkaasti, kun hän sai housujaan laskettua hieman. "Nyt mä panen sua suuhun oikein kunnolla", Kimmo sanoi edelleen rauhallisella äänellä samalla, kun sai housunsa laskettua polviin. Hän painoi epäröimättä kyrpänsä hämmästyksestä auki olevaan suuhuni kokonaan. Kimmon kyrpä ei ollut ehtinyt täyteen mittaansa, mutta täytti suuni silti. Hän otti toisellakin kädellään kiinni hiuksistani ja painoi päätäni yhä kovemmin itseään vasten samalla, kun hän alkoi hitaasi panna minua suuhun pitkin liikkein. Yritin rimpuilla, mutta Kimmon ote piti minua tiukasti paikoillaan. Tunsin, kuinka kyrpä jatkoi kovettumistaan, pakotti suuni yhä enemmän auki ja alkoi osua nieluuni yhä enemmän jokaisella pitkällä ja tasaisella työnnöllä. Lopetin rimpuilemisen. Ymmärsin, että se oli turhaa ja että Kimmo aikoi panna minua suuhun joka tapauksessa. Tunsin poltteen takapuolessani ja Kimmon varmoin ottein suuhuni tunkeman kyrvän rytmikkään liikkeen ja rentouduin. Äkkiä tunsin oloni turvalliseksi Kimmon periksiantamattomissa käsissä. Suljin silmäni ja rentoutin nieluni ja annoin Kimmon elimen tunkeutua yhä syvemmälle. Takapuoleni polte tuntui leviävän salaman lailla sisälleni ja tunsin veren syöksyvän sykkien turpoavaan häpyyni. Kasvoillani valuvat kyyneleet sekoittuivat suustani valuvaan sylkeen tippuen hitaana norona leualtani paljaille vatsalleni ja rinnoilleni. Kimmon hengitys kävi kiivaammaksi, mutta hänen rauhallinen tasainen rytminsä ei muuttunut yhtään. Hänen kiveksensä vetäytivät tiukaksi palloksi ja hänen terskansa turposi äärimmilleen suussani. Tiesin, että hän oli laukeamaisillaan. Hänen kiivastunut hengityksensä muuttui nautinnollisiksi voihkaisuiksi, hän hidasti tahtiaan entisestään ja ryhtyi tekemään yhä pidempää liikettä vetäen kyrpänsä ulos asti suustani ennen kuin tunkeutui taas hitaasti syvälle nieluuni. "Älä tule vielä!", sain henkäistyä nopeasti, kun hän taas veti elimensä ulos suustani nyt jo ääneen karjaisten. Suuni jäi odottamaan avoinaisena hänen uutta työntöään, mutta sitä ei tullutkaan. Avasin silmäni ja näin hänen elimensä aivan silmien edessä sykkivän suuremmaksi turvonneena kuin koskaan ennen olin nähnyt ja pieni noro siemennestettä valui sen päästä valuen nenän varrelleni. Kumpikin meistä hengitti kiivaasti odottaen, että Kimmon jo melkein peruuttamaton orgasmin alku laantuisi. "Se oli todella viimetingassa", ajattelin tuntiessani kasvoillani valuvan spermanoron tuoksun nenässäni. "Sä taidatkin pitää kovemmista otteista", Kimmo sanoi hengästyneenä. Tunsin nyt sietämättömäksi käyvän poltteen leviävän kaikkialle kehooni. Vatsaani puristi, katsoin maahan Kimmon haarojen välistä ja henkäisin hiljaa: "Sä saat tehdä mulla mitä tahansa, mutta anna mun saada kerran".

3

2739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kimmo laski yläruumiini maahan edelleen hiuksista kiinni pitäen, siirtyi taakseni ja repi hiuksistani edelleen taaksepäin pakottaen takapuoleni pysymään ilmassa minun ollessa edelleen polvillani housut nilkoissani. Hänen toinen kätensä laskeutui takapuolelleni ja alkoi sivellä pakaraani ja liukua alemmas reidelleni. Tunsin poltteen kasvavan, hengitykseni kiivastuvan ja haaroissani kutinan, joka vaati välitöntä kosketusta. Kimmon käsi liikkui tuskallisen hitaasti sisäreidelleni herkästi sivellen, minulta pääsi voihkaisu ja koitin painaa takapuoltani lähemmäs tuota kosketusta. Kimmon käsi vaelsi ylös sisäreittäni nivustaipeeseen ja siitä persevakoani hivellen ylöspäin väistäen häpyhuuleni aivan vierestä, vaikka koitin jo täysin holtittomasti pyörittää takapuoltani ja painaa sitä lähemmäs hänen kättään sen, minkä pystyin liikkumaan. Hän tarrasi stringieni naruun ja kiristi pöksyjäni niin, että ne painautuivat nyt aivan märkään vakooni. Hän veti pöksyjäni yhä tiukemmalle ja pyöritti haaraosaa niin, että se kietoutui rullalle häpyhuulteni väliin. Läpimärkä vakoni hieroutui kosteisiin pöksyihini minun pumpatessa lantiotani ylös ja alas täysin kontrolloimattomasti. Pöksyt raapivat vakoani kipeästi, mutta kutina, johon tuo kosketus auttoi, oli käynyt niin kovaksi, etten välittänyt. Huusin ja voihkin täyttä kurkkua, kun valtava orgasmin aalto nousi, lihakseni jännittyivät ja tärisivät. Kouristus kaikkialla kehossani ja orgasmin aallon polte kävivät kestämättömäksi, mutta en antanut periksi, vaan jatkoin väkisin haarojani raapivaa liikettäni vieden orgasmini pidemmälle kuin koskaan ennen. Silmissäni musteni, kun lopulta annoin periksi ja orgasmi purkautui kouristus kouristukselta. Kimmo irrotti otteensa pöksyistäni ja hiuksistani ja romahdin vatsalleni maahan.

      Orgasmin aallot kulkivat kehoni läpi, tärisin ja kouristelin maassa, kun Kimmo kävi polvilleni pääni viereen. Vielä kerran hän repi pääni ja yläruumiini hiuksistani ylös ja piteli päätäni reisillään kasvot kyrpäänsä päin. Hän otti kyrpänsä toiseen käteensä ja alkoi hieroa sitä kasvojeni edessä. Orgasmini jälkiaalloissa kosketin sen kärkeä kielelläni. Yritin saada vielä imaistua kyrvän kärjen suuhuni, mutta Kimmon keho jäykistyi ja hänen kätensä repi päätäni hiuksistani niin kovaa, etten onnistunut. Hänen kyrpäänsä hierova käsi pysähtyi täristen kyrvän juureen, terska pullistui, hän karjaisi raivoisasti kouristaen ja sumumaisesti roiskiva ensimmäinen purkaus kasteli kasvoni. Kimmon tiukaksi puristunut käsi teki nopean likkeen terskan yli ja palasi takaisin kyrvän juureen. Uusi karjahdus ja suihkaus spermaa lensi poskelleni, korvalleni ja hiuksiini. Taas uusi liike, uusi karjaisu ja sain ruiskun suuhuni ja huulilleni. Kolmannen purkauksen jälkeen Kimmo sai hallinnan itseensä ja veti hiuksista pääni nopeasti lähemmäs tunkien kyrpänsä vielä syvälle suuhuni. Lisää spermaa purkautui suussani ja Kimmo otti päästäni nyt kahdella kädellä kiinni, työnsi pääni taaemmas ja heti takaisin ryöpsäyttäen taas uuden purkauksen suuhuni. Viimeinen suuni paneminen tuntui jatkuvan ikuisuuden. En pystynyt nielemään Kimmon kyrpä suussani, enkä muutenkaan pystynyt nielemään spermaa, joten suuni oli aivan täynnä, kun Kimmon kouristelu lopulta laantui. Hän repi minut hiuksista ylös polvilleni ja avasi käsirautani.

      Sperma ja kuola valuivat suustani taas rinnoilleni ja vatsalleni. Levitin jalkojani haralleni, nousin reidet pystyyn polvillani ja työnsin käteni ryttääntyneisiin pikkuhousuihini. Kimmo istui taakseni sängylle katsomaan, kun hyväilin itseäni. Sain orgasmin melkein heti, kun sormeni pääsivät koskettelemaan klitoristani, mutta en voinut lopettaa. Työnsin sormea sisääni orgasmin kouristellessa vaginaani. Jatkoin voimatta lopettaa ja orgasmit seurasivat toisiaan. Lopulta en kestänyt enempää ja romahdin maahan kyljelleni makaamaan väristen ja voimatta liikkua. Tunsin jonkin kosketuksen jalassani, käännyin selälleni makaamaan ja näin Kimmon seisovan päälläni kalu kädessään katsoen minua suoraan silmiin. Hän runkkasi hitaasti paikallaan seisten, purkautui tärisevälle keholleni, käveli sammuttamaan makuuhuoneen valot ja meni sanaakaan sanomatta sänkyyni nukkumaan. Minå en jaksanut enää liikkua, vaan nukahdin siihen paikalle.

    • rat mac boy

      Tairat olla homo

      • Viiltävä analyysisi kirpaisee syvältä. Naisen näkökulmasta katsominen on kuitenkin heteroseksiä hahmottaessa hyödyllistä, jos on kiinnostunut järjestelemään toiselle osapuolelle mieluisaa ajanvietettä. Suosittelen lämpimästi järjestelemään vaihteeksi myös toiselle osapuolelle mieluisaa ajanvietettä, koska sillä on yleisesti suotuisia vaikutuksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe