Oletko perunut

Egyptin matkan?

Olen lähdössä Sharmiin jouluksi, vai olenko? Mielelläni muuttaisin kohdetta, joulumatkat on vain aika tarkkaan myyty. Mitä olette tehneet? Uskaltaako lapsen kanssa lähteä?

6

1639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annukka

Moi!

Meillä oli varattu vuodenvaihteessa matka Hurghadaan, mutta pommi-iskujen jälkeen rupesimme miettimään asiaa uudelleen... Voihan se olla "hätävarjelun liioittelua" mutta vaihdoimme matkakohteeksemme Kanarian kun sielläkään emme ole käyneet, lähdemme tosin vasta maaliskuussa. Haluamme ennenkaikkea viettää huolettoman loman. Toki missä vaan voi sattua mitä vaan, mutta tällä kertaa päätimme näin. Harmi että Luxorin nähtävyydet jäävät tälläkin kertaa näkemättä!

• nainen

Hei!
      Olemme varanneet matkan jouluksi Hurghadaan, enkä aio perua sitä. Kamalaahan se on että siellä se hotelli räjähti mutta todella epätodennäköistä että isku uusiutuu samalla alueella. Samanlaillahan meillä räjähti täällä ostoskeskus jossa itse olisi voinut olla tapahtuma hetkellä ostoksilla...Ja kyllä Suomen matkatoimistot sekä muiden maiden toimistot olisivat peruuttaneet matkat sinne, jos uhka olisi uusiutua ja Egypti ei olisi turvallinen tällä hetkellä. Jos sinua kuitenkin epäilyttää, ota yhteyttä Kairon suurlähetystöön -sieltä varmasti antavat totuuden kannattaako matkustaa sinne tällä hetkellä.

• Sami

Eipäs se pommi Hurghadassa räjähtänyt, vaan Nuweibassa! Mun mielestä on aivan naurettavaa perua matka tuollaisen takia, yhtä lailla Suomessa on räjähdellyt; Pasilan poliisitalon isku, Kampin autopommi, Mikkelin panttivankidraama ym. Olisko esim kaikkien helsinkiläisten pitänyt muuttaa kaupungista pelon taki kun se autopommi pamahti!!??? TODELLAKIN HÄTÄVARJELUN LIIOITTELUA, JA PALJON!

• Suomalainen korpisoturi

Lähdössä sunnuntaina, lapset mukana, emme aio perua. Tilanteen mukaan mennään ja muutetaan suunnitelmia vastasta siinä vaiheessa, jos vielä paukkuu.

• Sharmin matkaa

Olen lähdössä 2 lapseni kanssa (siis äiti 2 lasta) Sharmiin. En aio perua, uhka on olemassa joka paikassa.

• Nasta

Tulimme Sharmista juuri pari päivää sitten ruskettuneina, rentoutuneina ja onnellisina. Pommiuhka näkyi siinä, että paikka kuhisi poliiseja ja autoilla ei päässyt hotellien porteista sisään. Samoin laukut tutkittiin esim. baareihin mentäessä. Egyptiin on täysin turvallista mennä, he tekevät kaikkensa, ettei turismi vaarantuisi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3133
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      763
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      750
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      700
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      607
    6. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      591
    7. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      41
      540
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      20
      539
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      529
    10. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      521
    Aihe