Irti tunteista

ikävä

Häpeän, etten pääse rakkaastani irti ja pelkään, että pidän häneen vielä yhteyttä, vaikka toivoisin voivani pysyä pois hänen elämästään.

5

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auts toi sattui

      Häpeän sitä, etten ole osannut näyttää hänelle, että olen täysin vaaraton. Tunteitani en häpeä, niistä ei voi olla haittaa kenellekään. Tuntuu vain niin pahalta se tietoinen tylytys. Sydän meni ihan pakasteeseen ja nyt se on kipeä.

    • häpeää ja tuskaa

      Komppaan sua! Häpeän sitä että rakastan. En kestä jatkuvaa peliä ja pelleilyä ja sitä, että hän ei tunne (josko on koskaan tuntenut) samoin kuin minä. Olen siis päättänyt jättää huomiotta kaiken mitä hän puhuu ja seurata vain sitä mitä hän tekee. Ilkeät puheet satuttavat, mutta taustalla on jotain.... muuta. Jos se ei tällä ratkea, niin ei sitten millään.

    • En saa häntä mielestäni

      Häpeän varattuna tunteitani, ja kuitenkaan en häpeä, tunteet on minun ja haluan hänet. Yksinkertaista , silkkaa halua. Tunnen myös ääretöntä hellyyttä sitä miestä kohtaan. Eletään eri aikakautta, kaikki olisi mahdotonta, silti tunnistin hellyyttä myös hänen silmissään, kun katseet kohtasi.

      • Jätä jo?!

        Häpeää ja tuskaa jätä se nainen/mies omaan lukuunsa, turhaa sinä molempien aikaa viet seurailemalla! Saat varmasti arvoisesi jostakin muusta!


      • ymmärrys ja kiitos
        Jätä jo?! kirjoitti:

        Häpeää ja tuskaa jätä se nainen/mies omaan lukuunsa, turhaa sinä molempien aikaa viet seurailemalla! Saat varmasti arvoisesi jostakin muusta!

        Hei Jätä jo?! Tarkoitin tuolla tekemisen seuraamisella sitä, mitä on taustalla. Toivon hänen onneaan ja uskon että taustalla on onnen löytyminen. Olen hänelle kiitollinen kaikesta ja uskon että hän pääsee vielä lentoon jonkun toisen kanssa. Häpeä rakkaudesta alkaa vaihtua ymmärrykseksi siitä, että hän on löytänyt itselleen Sen Oikean.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe