Irti tunteista

ikävä

Häpeän, etten pääse rakkaastani irti ja pelkään, että pidän häneen vielä yhteyttä, vaikka toivoisin voivani pysyä pois hänen elämästään.

5

386

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auts toi sattui

Häpeän sitä, etten ole osannut näyttää hänelle, että olen täysin vaaraton. Tunteitani en häpeä, niistä ei voi olla haittaa kenellekään. Tuntuu vain niin pahalta se tietoinen tylytys. Sydän meni ihan pakasteeseen ja nyt se on kipeä.

• häpeää ja tuskaa

Komppaan sua! Häpeän sitä että rakastan. En kestä jatkuvaa peliä ja pelleilyä ja sitä, että hän ei tunne (josko on koskaan tuntenut) samoin kuin minä. Olen siis päättänyt jättää huomiotta kaiken mitä hän puhuu ja seurata vain sitä mitä hän tekee. Ilkeät puheet satuttavat, mutta taustalla on jotain.... muuta. Jos se ei tällä ratkea, niin ei sitten millään.

• En saa häntä mielestäni

Häpeän varattuna tunteitani, ja kuitenkaan en häpeä, tunteet on minun ja haluan hänet. Yksinkertaista , silkkaa halua. Tunnen myös ääretöntä hellyyttä sitä miestä kohtaan. Eletään eri aikakautta, kaikki olisi mahdotonta, silti tunnistin hellyyttä myös hänen silmissään, kun katseet kohtasi.

• Jätä jo?!

Häpeää ja tuskaa jätä se nainen/mies omaan lukuunsa, turhaa sinä molempien aikaa viet seurailemalla! Saat varmasti arvoisesi jostakin muusta!

• ymmärrys ja kiitos
        Jätä jo?! kirjoitti:

Häpeää ja tuskaa jätä se nainen/mies omaan lukuunsa, turhaa sinä molempien aikaa viet seurailemalla! Saat varmasti arvoisesi jostakin muusta!

Hei Jätä jo?! Tarkoitin tuolla tekemisen seuraamisella sitä, mitä on taustalla. Toivon hänen onneaan ja uskon että taustalla on onnen löytyminen. Olen hänelle kiitollinen kaikesta ja uskon että hän pääsee vielä lentoon jonkun toisen kanssa. Häpeä rakkaudesta alkaa vaihtua ymmärrykseksi siitä, että hän on löytänyt itselleen Sen Oikean.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6125
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5900
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2355
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      118
      1395
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      183
      1064
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe