Häpeän, etten pääse rakkaastani irti ja pelkään, että pidän häneen vielä yhteyttä, vaikka toivoisin voivani pysyä pois hänen elämästään.
Irti tunteista
5
317
Vastaukset
- auts toi sattui
Häpeän sitä, etten ole osannut näyttää hänelle, että olen täysin vaaraton. Tunteitani en häpeä, niistä ei voi olla haittaa kenellekään. Tuntuu vain niin pahalta se tietoinen tylytys. Sydän meni ihan pakasteeseen ja nyt se on kipeä.
- häpeää ja tuskaa
Komppaan sua! Häpeän sitä että rakastan. En kestä jatkuvaa peliä ja pelleilyä ja sitä, että hän ei tunne (josko on koskaan tuntenut) samoin kuin minä. Olen siis päättänyt jättää huomiotta kaiken mitä hän puhuu ja seurata vain sitä mitä hän tekee. Ilkeät puheet satuttavat, mutta taustalla on jotain.... muuta. Jos se ei tällä ratkea, niin ei sitten millään.
- En saa häntä mielestäni
Häpeän varattuna tunteitani, ja kuitenkaan en häpeä, tunteet on minun ja haluan hänet. Yksinkertaista , silkkaa halua. Tunnen myös ääretöntä hellyyttä sitä miestä kohtaan. Eletään eri aikakautta, kaikki olisi mahdotonta, silti tunnistin hellyyttä myös hänen silmissään, kun katseet kohtasi.
- Jätä jo?!
Häpeää ja tuskaa jätä se nainen/mies omaan lukuunsa, turhaa sinä molempien aikaa viet seurailemalla! Saat varmasti arvoisesi jostakin muusta!
- ymmärrys ja kiitos
Jätä jo?! kirjoitti:
Häpeää ja tuskaa jätä se nainen/mies omaan lukuunsa, turhaa sinä molempien aikaa viet seurailemalla! Saat varmasti arvoisesi jostakin muusta!
Hei Jätä jo?! Tarkoitin tuolla tekemisen seuraamisella sitä, mitä on taustalla. Toivon hänen onneaan ja uskon että taustalla on onnen löytyminen. Olen hänelle kiitollinen kaikesta ja uskon että hän pääsee vielä lentoon jonkun toisen kanssa. Häpeä rakkaudesta alkaa vaihtua ymmärrykseksi siitä, että hän on löytänyt itselleen Sen Oikean.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819