Olen nyt odottanut 25 minuuttia Elisa asiakaspalvelun yhdistämistä, luvattiin 5minuutissa yhdistää.
Tilasin vuosi sitten Elisa Viihteen osoitteeseen, jossa sitä ei voikaan katsoa, vaikka Elisasta väitettiin niin. Siirsin sen toiseen osoitteeseen, jossa emme kuitenkaan enää asu. Elisa Viihdepaketti on siis edelleen laatikossa koskemattomana, mutta maksan kuukuaismaksuja, koska en voi keskeyttää soimusta. Sitä olisi vielä vuosi jäljellä. Nykyiseen osoitteeseen ei voi siirtää, koska ko järjestelmä ei siellä toimi.
Toinen asia: meillä on tuplalaajakaista eli kiinteään liittyy mobiililaajakaista. Sepä ei kuitenkaan toimi. Kerran on yhdistänyt, sitten toppasi. DNA-mobiilillä toimin, koska siinä ei ole mitään ongelmia. Mitä tehdä tuon Viihteen kanssa, maksaako vielä vuosi tyhjästä!?
Elisa asiakkuus
aliina2
1
97
Vastaukset
Hei aliina2,
kuulostaapa harmittavalta, jos Elisa Viihde ei ole toiminut osoitteessasi normaalisti! Selvitettiinkö vikapalvelussamme syy sille, miksi palvelu ei toimisi osoitteessasi?
Sinun kannattaa kirjautua Palstalle osoitteessa palsta.elisa.fi ja lähettää minulle yksityisviestillä asiakastietosi profiilistani elisa.to/kukkatippa, niin saamme tarkastettua, mikä tilanne sopimuksesi kanssa on. :)
Laura / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794014
- 473409
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512471Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161685Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131491Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121309Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271307- 451224