Elisa asiakkuus

aliina2

Olen nyt odottanut 25 minuuttia Elisa asiakaspalvelun yhdistämistä, luvattiin 5minuutissa yhdistää.
Tilasin vuosi sitten Elisa Viihteen osoitteeseen, jossa sitä ei voikaan katsoa, vaikka Elisasta väitettiin niin. Siirsin sen toiseen osoitteeseen, jossa emme kuitenkaan enää asu. Elisa Viihdepaketti on siis edelleen laatikossa koskemattomana, mutta maksan kuukuaismaksuja, koska en voi keskeyttää soimusta. Sitä olisi vielä vuosi jäljellä. Nykyiseen osoitteeseen ei voi siirtää, koska ko järjestelmä ei siellä toimi.
Toinen asia: meillä on tuplalaajakaista eli kiinteään liittyy mobiililaajakaista. Sepä ei kuitenkaan toimi. Kerran on yhdistänyt, sitten toppasi. DNA-mobiilillä toimin, koska siinä ei ole mitään ongelmia. Mitä tehdä tuon Viihteen kanssa, maksaako vielä vuosi tyhjästä!?

1

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei aliina2,

      kuulostaapa harmittavalta, jos Elisa Viihde ei ole toiminut osoitteessasi normaalisti! Selvitettiinkö vikapalvelussamme syy sille, miksi palvelu ei toimisi osoitteessasi?

      Sinun kannattaa kirjautua Palstalle osoitteessa palsta.elisa.fi ja lähettää minulle yksityisviestillä asiakastietosi profiilistani elisa.to/kukkatippa, niin saamme tarkastettua, mikä tilanne sopimuksesi kanssa on. :)


      Laura / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      429
      13242
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      61
      2594
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2592
    4. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      146
      2388
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2077
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2038
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1967
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1525
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      60
      1469
    10. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1460
    Aihe