arvostelkaa mun mangaa (the oil)

(the oil)

Jooh...siis Tää The Oil on mun Home Made Manga ja haluaisin kuulla ihmisten arvosteluita, että muistuttaako Se jotakin mangaa tai leffaa liikaa. Elikkä siis The Oil kertoo kuudesta perheen jäsenestä jotka saa perinnökseen öljyporauslautan kuolleilta vanhemmiltaan. He aikovat pistää perhe yrityksen taas pyörimään. Siinä tarinassa on varkaita, aaveita,demoneita/paholaisia ja mörköjä. Olen suunnitellut genreksi: kauhu,toiminta ja komedia. Kestän positiiviset ja negatiiviset palautteet...muutan sarjakuvaa jos tarve sitä vaatii

4

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapspien

      Sanonpaha vaa että kuulostaa lapselliselta

      • (the oil)

        Okei, haluan että perustelet kommenttisi:)kiitos


    • Mun mielestä :D

      Ei ainakaan näin äkkiseltään tule mikään elokuva mieleen :). Juonesi kuulostaa mielenkiintoiselta, tosin ehkä noista aaveista, varkaista sun muista voisi jättää jonkun pois ettei tule liian sekametelisoppaa, tai sitten että joku niistä näyttäytyy vasta kun manga on edennyt todella paljon.

      • (the oil)

        Kiitos:) aaveet/demonit asustaa myös siellä öljynporauslauttalla joten en voi välttää sitä soppaa. Varkaat on siltä hädältä jos jossain kohtaa tarinaa tulee lukko niin käytän sitten niitä. Suurimmasta osasta tarinaa keskittyy aaveisiin ja demoneihin. Koska Se on Se isoin ongelma siellä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe