Palaveriin.

Hopihopi.

Ahdistaa skidisti, kun olin 6 vuotta AA:n avulla raittiina ja sitten aloin juomaan, syyllä nyt ei niin väliä, riittäisikö se, että olen alkoholisti. Elämä ennen retkahdusta hymyili. Retkahduksen jälkeen ei. Yllätys, yllätys. Pääsisinkös takaisin hyvän vaikutuspiiriin, pääsisin. Siihen oli syynsä miksi olin nuorena jo raitistunut, nyt kummasti muistan miksi. En nyt edes tiedä miksi tänne runoilen, mutta ainakin tahdon sanoa jokaiselle joka on raittiina, ettei kannata retkahtaa. Taidanpa mennä palaveriin, kun tää darra loppuu. Peace and love.

12

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elinikäinen battle

      Alkoholisti on aina alkoholisti! Jokainen päivä on TAISTELU alkoholipirua vastaan ja ainoastaan AA:n avulla voi sen voittaa.

      • full päihde lights

        Pelkkää taistelua ja kurjuutta edessä raitistelun myötä.


    • valintojen maailma

      Siinäpä kysymys;

      nimittäin kärvistelläkö loppuelämä kerhon puujakkaralla selvinpäin kahvipieruja haistellen, vai viettäisikö sittenkin hilpeää elämää pullon ääressä.

      • virkistysjuomaa

        Tänä iltana Vanhan Kellariin viettämään hilpeää tanssi-iltaa ja iskemään uutta petikaveria.


      • kumiukkona luokses p
        virkistysjuomaa kirjoitti:

        Tänä iltana Vanhan Kellariin viettämään hilpeää tanssi-iltaa ja iskemään uutta petikaveria.

        Varo tauteja, käytä kumia!


    • Pankin asiakas

      Palaverit auttaa pysymään raittiina helpommin kuin itsekseen yrittämällä.

      Tällä viikolla olin jo parissa.

      Nyt työtehtävän kimppuun, kun on rauhallista ja saa tehokkaasti hommailla.

      • se on itsepetosta

        "Palaverit auttaa pysymään raittiina helpommin kuin itsekseen yrittämällä"

        No tuo väite ei pidä alkuunkaan paikkaansa.
        Ei ne AA:n palaverit ole muuta kuin vanhan paskan kertaamista, raittiudeksi sitä ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa.


      • kerro,kerro kuvastin
        se on itsepetosta kirjoitti:

        "Palaverit auttaa pysymään raittiina helpommin kuin itsekseen yrittämällä"

        No tuo väite ei pidä alkuunkaan paikkaansa.
        Ei ne AA:n palaverit ole muuta kuin vanhan paskan kertaamista, raittiudeksi sitä ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa.

        Viinakin rupeaa joillekin maistumaan samalta paskalta, ja juoppopöydän jutut ne vasta samaa paskaa ovat. Kun menet seuraavan kerran AApalaveriin, ole hyvä ja kerro siellä jotain uutta itsestäsi.


    • aa kundi lover

      Jaa jaa , mitäs lääkäri tähän sanoo?

      • Nuori lääkäri

        Suositeltava määrä alkoholia on 17 annosta vuorokaudessa.


      • en kerro ; )
        Nuori lääkäri kirjoitti:

        Suositeltava määrä alkoholia on 17 annosta vuorokaudessa.

        Joku kirjoitti AA:n olevan vain vanhojen paskojen asioiden kertaamista. Aivan.
        Sitäpä se juominen lopulta alkaa olla kun pohja pilkistää, juuri sitä samaa vanhaa paskaa. Hauska uutuuden viehätys on poissa ja kivat kiksit kadonneet. Alkoholi ei enään olekaan se iloinen nautintoaine ja positiivinen rentouttaja.
        Suomesta löytyy baari nimeltä "Olokorjaamo". Hyvin on oivallettu liikeidea nimeä myöten,yrittäjähän ei ole hyväntekijä..kuitenkin sekin baari täynnä surullisia tarinoita.


    • Hopihopi.

      Ja kokoontumispaikahan on perinteisesti Pasilan aseman vessa. Paikalla aina raitis, touni, tissukka sivupersoonineen. Löylykauhat kerhon puolesta, omat OMOt mukaan !

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe