Kyllä mä vaan taidan aika harvinaisen paska rotta näin ihmisenä olla. Pakko suoraan myöntää, sain työmarkkinatuen, yli 5 hunttii ja menin vanhal frendil maksaa velkoi kenel olin joskus tehny ohikat taas. Muutaman tunnin sitä lämmittelin miten se on hyvä ystävä ja miten mua hävettää ku vedin silt aikoinas ohi. sii on kuitenki kysees muija ketä ei oo koskaa tehny mul tai mun tutuil mitää paskoi, saati sit ikinä välist vieny ja muutenki aina ollu aika reilu. Mä vein vittu sen ämmän vuokramasseist puolet ku maistus pevekki. Selitti mulle viel kui kuses se nykyään on rahallisesti ja muutenki elämä ollu aika "hunajaa" viime vuodet ku mutsiski tappo ittes ja eli 3 vuotta jonku saatanan kipeen sekopään kans ku ei vieläkä jätä sitä rauhaan. Mä selittelin sil ämmäl koko yön paskaa siit miten mäki haluun rauhottuu ja "voitas ruveta viettää enemmän aikaa yhes" .en tiiä, kai mä taidan aika harvinaisen menetetty tapaus olla ku teen tollaset ihmisel ketä on aina ollu reilu ja kenel kenel sinä yönä menin "maksaa vanhoi velkoi". Jätin tän ämmän ihan vitun kuseen ja tiedän et se voi menettää kämppäski mikä oli sil vitun tärkee. (mähän just onneks sain oman!)
En tiiä, joku laskupäis avautumishetki, ehkä toi pv on vähä alkanu syödä päätä. En kunnol ees tiiä mikä omatunto on ja aika vitun hukas ja masentunu oon. Et täs tilas voin suoraa sanoomet älkää saatana lainakko mul massii ikinä. Kyl mä vittu hyvää jätkää näytän päällepäin mut ihan vitun rotta mä oon. Tuli vähä avauduttuu mut kama tainnu lopult tehä tehtäväs. Mä tiiän et tää muijaki sai vihdoinki mittas täytee ja mä joudun piileskelee ties kui helvetin kauan. Lupas et velka on siirtyny eteenpäi jollekki tyypil kenel on mul jotai kaunoi ennestää ja kuulemma mul on vittu jalat katki ku joku sen frendi löytää mut.
Kannattaisko mun hoitaa homma himaa...? Vittu.. vai jeesakkaa ny frendit
Tykkää
Pöpi
3
172
Vastaukset
- Marianne Kakko
pitikö se nyt poistaa jerry ettei totuudesta pääsisi kukaan jyvälle mutta onneksi sut tunnetaan joten mene tutkituttaa pääsi ja tee palvelus lopeta leikit ja aseella pomppiminen toisten ihmisten pihamaal. Kun kunniottaa osaat muita niin et ehkä jäisi yksin kun muut menevät johonkin
- Jerry N.
En tiedä mistä ihmeestä tai kenestä mahdatkaan puhua mutta taidat oikeesti olla sen verran sekaisin et jos olisin sinä niin hakeutuisin kiireesti hoitoon!!! Ehkä kun hoitaisit asiasi jollakin tavalla ehkä "paremmin" niin KENENKÄÄN ei tarvitsisi pomppia pihoillasi aseen kanssa? Tällä painotan vain että tapoihini ei kuulu pomppia kenenkään pihoilla aseen tai aseiden kera eli sun on pakko olla pahemman kerran vinksahtanut kopastasi kun syytät minua moisesta!??
- peltolan vihatuin
Vitun piripäät, menkää töihin ja lopettakaa toi urpoilu. Ootte pilannu oman elämänne ja kaikkenne räkäposket teette, et muillakin menis huonosti. Teidänlaiset saa nyrkillä tapettua, mutta silti luulette jotain helvetin kuninkaita olevanne pikavipit taskussa.
Onnea Sami ja muut. Mites... lähtikö se fudisura nousuun? Paskanaama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356644Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653830Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1263116- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171843Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701567- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291431Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371359Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111051