Jaaha, vaiva senkun pahenee.. Olen nyt syönyt pari antibioottikuuria, joten saattaa vaikuttaa, mutta eilen alko kaupassa maha muriseen ihan kauheesti, hyvä ettei tullu kaasut ulos väkisin. Kotona sitten tuli ihan läpinäkyvää en tiedä mitä, limaa? Ei ole ennen tommosta tullut :( Alkaa pelottaa että mikä tää on :´((((( Apuva :(
limauloste :( ???
4
1995
Vastaukset
- 123456
Älä juo maitoa ainaskaan kolmeen viikkoon , kato jospa paranis , mulla auttoi vaikka en olis ikään uskonut oli maha niin saatanan sekaisin ja kipee
- biootti
mihin sä niitä antibiootteja tarttet, vastustuskykyisten bakteerien leviämisen edistämiseen?? Jätä ne tabut pois, mihin ne ees sulle määrättiin? Limaulostetta tulee helposti stressissä, eli stressi pois.
- Nipa
Hmm, joudun vuodessa syömään n. 5-6 antibioottikuuria, koska mulle tulee säännöllisesti angiina ja 2 poskiontelontulehdusta vuodessa, jotka on niin tiukassa, etteivät parane ilman lääkkeitä (yleensä kaksi kuuria putkeen), olen yrittänyt kyllä kaikki kontsit! Maitohappobakteereja ja gefilus-tuotteitakin koitan syödä tässä. :(
- Ansku
Nipa kirjoitti:
Hmm, joudun vuodessa syömään n. 5-6 antibioottikuuria, koska mulle tulee säännöllisesti angiina ja 2 poskiontelontulehdusta vuodessa, jotka on niin tiukassa, etteivät parane ilman lääkkeitä (yleensä kaksi kuuria putkeen), olen yrittänyt kyllä kaikki kontsit! Maitohappobakteereja ja gefilus-tuotteitakin koitan syödä tässä. :(
Ei ole normaalia sairastaa vuodessa noin monta angiinaa ja poskiontelotulehdusta. Hoida noiden vaivojen aiheuttaja pois, niin säästyt liian monilta antibioottikuureilta. JOs joskus sairastut todella vakavasti, mutta sairaus voisi hoitua antibiooteilla, ei elimistösi välttämät enää reagoi antibiootteihin, sillä olet syönyt niitä niin paljon. JA kenenkään suolistolle ei noin hurja määrä antibiootteja oo hyväks.
Vaadi lääkäriä selvittään sun jatkuvien angiinojen ja poskinont.tulehdusten syy. Ehkä nielu- ja kitarisat syypäänä? Ainakin yhdellä ystävälläni ne poistetaan juuri toistuvien tulehdusten vuoksi. Tai sitten poskiontelotulehd. saattaa tulla myös siitä, että asut tai työskentelet homerakennuksessa (itse kokenut kouluaikoina tulehduskierteen, sillä koulu oli homeessa..).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062521Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938